Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

  1. Domans

    Domans Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    AMS-DBX met Emirates 777-300ER op 21/2/24 Economy-> Business: €745
    Hoefde er niet lang over na te denken :)
     
  2. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.102
    Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Gedaan? Ik zou het hooguit doen bij de A380 maar zeker niet bij een 2-3-2 opstelling in de 777
     
  3. Domans

    Domans Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ja gedaan. Ik had ook liever de A380 gehad maar gelukkig waren er nog twee seats aan de raamzijde vrij.
     
  4. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Trofeepunten:
    508
    €745 voor een vluchtje van 6u met een 2-3-2 opstelling, en dan vragen sommige mensen zich af waarom er niet vaak meer goedkope upgrades beschikbaar zijn :confused::D
     
    VinceG, solofarie, NisshinMaru en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    155
    Trofeepunten:
    43
    Collega's aanbod: AMS-DXB met KLM op de 777-300 met nieuwe configuratie van economy naar business-> €449. Heeft hij gedaan, vonden het wel zo gezellig om toch samen te zitten :D
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2024
    MoonJ en lloydje33 vinden dit leuk.
  6. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.933
    Leuk Bevonden:
    3.373
    Trofeepunten:
    508
    Ah, zo'n bedrijf waar de manager voorin zit en de medewerker die één salarisschaal lager zit wel mee mag op dezelfde vlucht, maar na het inchecken een middenstoel mag kiezen op rij 63?

    Zoeken jullie nog mensen? :cool: Bij veel bedrijven wordt er überhaupt weinig BC gevlogen.
     
  7. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    155
    Trofeepunten:
    43
    Geen zorgen hoor, deze reis was alles behalve werkgerelateerd en volledig voor privédoeleinden in onze eigen vakantieperiodes, dus uiteraard ook beiden zelf gefinancierd ;).

    Kwamen er achter dat we toevallig op dezelfde vlucht zaten, en hij vond dit een schappelijk aanbod en dus heeft hij hiervoor gekozen. Beetje jammer van de overhaaste conclusie :rolleyes:.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2024
    RickJansen en arjen05 vinden dit leuk.
  8. solofarie

    solofarie Blue Tier

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    103
    Trofeepunten:
    33
    Bij mijn werkgever alles boven de 5u in business class, vraag mij dan wel altijd af waar de lucky bastards die bij AMS-LUX of AMS-FRA altijd voorin zitten toch werken.
     
    Menno vindt dit leuk.
  9. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.933
    Leuk Bevonden:
    3.373
    Trofeepunten:
    508
    Bij KLM.
     
    VinceG, michiel1, lloydje33 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    461
    Trofeepunten:
    63
    Jullie nog mensen nodig? Bij mij wordt vliegen überhaupt niet aangemoedigd.
     
  11. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    845
    Trofeepunten:
    348
    is die 5u in- of exclusief overstap op AMS of CDG? ;-)
     
    solofarie vindt dit leuk.
  12. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.102
    Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    AMS GLA morgen €199,-. Maar 4 stoelen in J bezet, verder 16 (!!!) beschikbaar om te upgraden/selecteren waardoor er maar 1 rij Eco Comfort is, en die is al bezet. Heel irritant.
     
  13. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.859
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Trofeepunten:
    358
    En hoe zit het met de rijen na economy comfort?

    Want als die leeg blijven, en dat kan je ook voor vertrek zien, kan je op zich ook daar gewoon zitten natuurlijk.

    Wat ook opvalt, vanochtend bij het inchecken voor mijn vlucht naar CDG wordt er € 179 gevraagd voor een upgrade naar voren, nu 12 uur voor vertrek is dat nog maar € 89.
    Ook hier is trouwens maar 1 rijtje Economy Comfort, en biz zit zeker niet vol, je kunt nog voldoende plaatsen kopen, evenals economy stoelen, wat een goede indicatie is dat de complete vlucht niet vol zit, anders wordt er aangegeven nog zoveel stoelen beschikbaar.
     
  14. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    285
    Trofeepunten:
    63
    Mijn ervaring van de CDG vluchten is dat deze bij inchecken inderdaad leeg zijn maar zodra ik aan boord zit is gemiddeld altijd 75% gevuld (uitzonderingen daargelaten). Vraag mij al jaren af hoe dat zit, ook voordat AF/KL actief upgrades aanbood bij het inchecken.
     
  15. solofarie

    solofarie Blue Tier

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    103
    Trofeepunten:
    33
    Eerlijk gezegd heb ik de grenzen binnen het boekingssysteem nooit zo opgezocht, denk dat het op een hemelsbrede vliegafstand gebaseerd is. Vluchten met allemaal overbodige transfers om extra miles te sparen gaat het systeem sowieso niet akkoord mee, uhh.. duurzaamheid denk ik.
     
  16. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.859
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Trofeepunten:
    358
    90 minuten voor vertrek is wel een goede graadmeter hoor.
    Althans voor de economy plaatsen, wat wel is, zeker in de ochtend zijn er een paar vluchten vlak achter elkaar en een vlucht eerder is vaak wel mogelijk, zeker als de latere vluchten voller zitten of door missed connections die passagiers ook op latere vluchten gezet moeten worden.
     
    DuckDuck vindt dit leuk.
  17. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.102
    Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Hier en daar wat stoelen vrij maar niet de beenruimte die Eco Comfort kiest natuurlijk. Snap gewoon niet dat ze 6 rijen business openstellen terwijl het in 1 rij had gepast
     
  18. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    720
    Leuk Bevonden:
    1.520
    Trofeepunten:
    478
    DOH - DUS (nachtvlucht met QR). Economy classic ticket (DUS-DOH-MEL). 689 euro, als platinum. Niet gedaan.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  19. NisshinMaru

    NisshinMaru Blue Tier

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    143
    Trofeepunten:
    43
    AMS - DXB - 777-300 nieuwe business. Van PC naar Business 799,- of 57K miles... twijfel voor een 6,5 uur durende dagvlucht.
     
  20. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    654
    Leuk Bevonden:
    1.259
    Trofeepunten:
    203
    Vanaf eco naar business is 799 op zo’n korte vlucht al best veel, vanaf PC vind ik het echt een slechte deal. Of was je PC ticket heel goedkoop?
     
    lloydje33, MoonJ en RickJansen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina