AMS -> BER BER -> AMS € 179 of 12700 miles. Nee bedankt. Heenvlucht gecanceld en 2 uur later gezet dan had er wel een gratis upgrade van af gekund er waren tenslotte stoelen vrij.
Eco-naar eco prem met AF, A350-900. €419. Twijfel want slechte ervaring met Shell stoelen en zit nu op 16c met de aanname dat ik mijn benen kan strekken
Eens, en heb ook al een 3 gangen menu achter de kiezen dankzij centurion lounge (off topic). Zie inmiddels dat enkel een midden stoel beschikbaar is.
vanochtend na veel ge emmer aan de telefoon online een upgrade weten te scoren van eco naar biz op AUH-CDG met airfrance, voor 599.- had ook gekund voor 85000 punten. wel frappant, dat de eerste persoon bij de platinum lijn mijn betaling binnen had maar deze moest retouneren omdat hij airfrance niet te pakken kreeg. een uur later wist de 2e persoon mij te vertellen dat er telefonisch niet kon worden ge upgrade van een buitenstation naar parijs met airfrance. met KLM had dit wel mogelijk geweest. lekker zooitje daar
hey die kan ik morgen voor €89 of 12700 doen. maar is ook niet de moeite Update: mijn collega zei dat hij toch veel teveel punten had dus waarom niet upgraden. doetie het ook voor mij
BKK- AMS van Premium Comfort naar World Business Class €318 Gedaan Was in nieuwe 777-300 world business class
Amsterdam - Panama, Economy naar Premium Economy voor 28.000 miles of 200 euro. Beide een prima aanbod naar mijn mening, gedaan met miles. Premium Economy was erg goed bevallen op deze dagvlucht!
€49 vanaf Dusseldorf naar Amsterdam waar eco all helemaal vol was 2 uur voor vertrek en in bizz nog 3 boekbaar en 6 open plaatsen, dat is gegarandeerd een operationele upgrade Voor wat het waard is natuurlijk op een 30 minuten hopje…
WAW-AMS 209 EUR of 11.300 miles in een E195 Wel een goede waarde voor je miles als de prijs niet belachelijk hoog was. Ik blijf wel zitten op rij 5 Ze hebben wel sinds maandag het gordijntje 1 rij naar achteren gedaan. Ik ga 3 dagen voor vertrek altijd op de 2e rij na BC zitten, maar zit nu op de 1e rij na BC. De laatste rij BC is trouwens nog helemaal leeg en kan je kiezen uit alle 4 stoelen. Op andere rijen is het een mix van beschikbaar, Seat not available en Seat occupied.
AMS - GIG €1199,- Veel te duur. Ze hadden de plekken nodig voor alle meegereisde friends & family en de IPBers. (ik denk dat er wel 20+ boardingpassen werden opgehaald voor het boarden)
Vanmiddag Stuttgart-Amsterdam, tijdens het online inchecken was de upgrade 59 of 69 euro (ben het precieze bedrag vergeten). Niet gedaan. Vlak voor boarding begon opende ik de KLM app om de boardingpass te laden, bleken mijn vader en ik gratis de upgrade gekregen te hebben. Was met een toestel van German Airways, een Embraer 190. De beenruimte lijkt mij veel beter dan in de Embraers van KLM. Ook was ik positief verrast dat zelfs op deze korte vlucht eten geserveerd wordt. Leuk om eens mee te maken, omdat ik alleen economy vlieg.
Vandaag van Warsaw naar Amsterdam, er was eerst wel een mogelijkheid tot upgraden voor E89, totdat men opeens van een E195-2 naar een E190 ging en alleen rij 1 Europe 'Business' was en toen was er ook geen plek in economy meer. Aan de gate alsnog een operationele upgrade gehad, en heb de Humus maaltijdbox mogen ontvangen, goed, die was niet weg te krijgen, vriendelijke bemanning bood nog wat anders aan, maar dat was ongetwijfeld de zalm pasta salade en die is niet veel beter...
AMS - CDG 169 euro, niet gedaan CDG - CPT 499 Premium Economy of 1699 euro Business. Zeker niet gedaan.