Twee weken geleden had ik ATL-AMS vanuit Economy naar BC --> 88.000 punten + 200 euro. Wel gedaan want had een paar uur slaap nodig. Vorige week CKY-AMS met AF, 559euro. Niet gedaan voor 5,5uur.
Grappig, ik reken het meestal om naar uurtarief. Eén van mijn komende vluchten was 1411,-- EU en duurt (retour) ongeveer 24uur. Vond het wel een mooie deal
Niet echt een upgrade offer, maar onlangs wilde ik een terugvlucht met KLM vanuit DXB wijzigen naar een vlucht van AF, zodat ik eerder terug zou zijn. Economy class kostte 6 euro om te wijzigen, een upgrade Premium Economy 190 euro. Gedaan. Omdat het een ticketwijziging betreft krijg ik ook de XP daarvoor. Nu een aircraft swap gehad, met (zoals het lijkt volgens de seatmap) de nieuwe AF cabins, alleen de vlucht gaat nu alsnog weer midden in de nacht terug naar CDG... Anyway, wel blij met de keuze.
AMS - PBM Eur 1099 of 157.000 miles, serieus? Toestel is maar voor plm 70% bezet. Nog steeds 4 stoelen vrij in WBC, maar met zulke prijzen zullen ze wel leegblijven.
Is het zo dat als je een upgrade doet tijdens check in haar business class dat je dan ook automatisch bagage mee mag nemen? In de voorwaarden staat namelijk dat het product gelijk is aan business class behalve de XP, die blijft origineel
Wat zijn de tarieven van economie naar business voor de AMS-INDIA vluchten zo'n beetje (heen en terug)?
€79 naar Warsawa, met 7 plekken vrij in bizz en economy 4 uur voor vertrek al vol op 1 plek na in de embraer 175. Die opup is dan eigenlijk gegarandeerd, en KLM . En KLM deed er dan ook niet geheimzinnig over, 3 uur voor vertrek weet ik dat ik aan de carrot salade box zit, de enige vraag is, is het met garnalen of zalm…
Gebruiker on.the.bowery heeft Flyertalkdata van de afgelopen 4 jaar geanalyseerd, samengevoegd in een spreadsheet en verwerkt tot infographic: De dataset bevat 866 posts over check-in upgrade aanbiedingen. Meer informatie op https://www.flyertalk.com/forum/klm...k-klm-flyertalk-4-years-data-2019-2023-a.html En credits naar de OP op FT.