Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Ja. Begrijp ik. Vind een vlucht van 6u gewoon net te kort. Voordat je echt in de lucht zit, wat eten krijgt. En dan voor aankomst weer iets. Als je geluk hebt slaap je 3,5 uur. Kunt afzien van maaltijden maar dan is weer minder value voor puntjes.
    Kreeg wel “champagne” en wat te knabbelen vannacht :D #weereenlente

Bijgevoegde bestanden:

beuse242, michiel1 en NisshinMaru vinden dit leuk.
  2. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.083
    Trofeepunten:
    358
    Air France en operational courtesy upgrade, meneer 12f is niet uw stoel…
    Nou wel volgens boarding pass en de gate.
    Maar goed ik ga wel tegen de stroom in naar 3f, daar geniet ik wel van. Ik klaag niet over een upgrade natuurlijk maar doe het aan de gate.

Bijzonder deze upgrade naar Istanbul wel, beide klassen waren overboekt en niets boekbaar in C en Y…
    De enige vraag die ik heb is waar ik mijn benen 3 uur laat in de A320 sardinecan uitvoering.

3. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Zit-“comfort” bij AF is echt rampzalig. Kunt net zo goed Transavia kiezen. De nieuwe a220 een fractie beter maar blijft slecht.

NisshinMaru vindt dit leuk.
  4. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    LAX-AMS geen aangeboden upgrade :mad: Maar wel enkele emails om nu te upgraden naar economy comfort. PA gemaild, moest 30 uur van tevoren terugmailen dan konden ze wat voor mij doen. Dus gemaild! Zit nog steeds te wachten op antwoord en ben al 5 uur thuis.
    Ik heb er zo'n hekel aan als je een worst voor gehouden wordt en dat deze dan gewoon op geen enkele manier te verkrijgen is.
    Maar zat prima op de 2e rij van eco plus. Belabberde service overigens weer. Totaal ongeïnteresseerde crew.

Ruut vindt dit leuk.
  5. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.083
    Trofeepunten:
    358
    Daarom ook altijd nooduitgang, en dat gaat goed tot je ‘fratsen’ krijgt zoals vandaag.

In de A220 vind ik de 2 zitters wel fijn en kan ik bijna normaal zitten.
    Qua lounges is AF beter qua zitcomfort toch echt KLM

6. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    A220 idd een fractie fijner. Nog steeds niet zoals voorste rijen KL.
    Nooduitgang werkt idd heel goed. Zeker op zo’n lange vlucht naar IST. Dan is de extra deplane tijd te overzien :)

Vind het aanvullen van versnaperingen in de AF lounges altijd heel slecht. En ben niet de enige weet ik. Plus voor iemand die Vega eet kun je ook weer beter de KL lounge hebben. :rolleyes:

Altijd leuk om te zien hoe ieder z’n voorkeur heeft. Als we nu eens met IF een privé jet regelen. Dan krijgen we bijna allemaal exact wat we willen :D

7. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    476
    Trofeepunten:
    63
    Maar met een privéjet spaar ik geen XP :p

Nooduitgang op AF a320 is me de afgelopen keren erg goed bevallen. Zelfs wat extra aandacht van de FA omdat die daar natuurlijk positioneert tijdens borden.

AF lounge heeft kwalitatief hoogwaardiger eten, maar als vegetariër moet ik elke keer het (juiste) personeel opzoeken met de vraag Excusez-moi, q'uest-ce-que c'est la? C'est vegetarien? Sans poisson, poulet et viande? Sur? Ok, merci. Als ze er nou eens duidelijke bordjes bij zouden zetten..

HanH en Urbanjazz vinden dit leuk.
  8. FlyDaan

FlyDaan Newbie

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    ZRH-DEL J naar F met Swiss via upgrade bidding vanaf €480. €500 geboden en 2 dagen voor vertrek geaccepteerd.

beuse242, ppt, Timo en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.227
    Trofeepunten:
    223
    koopje in miles, lang niet zo'n laang aanbod gezien, cash 79 EUR is standaard
    Maar ik blijf wel zitten op 4C met een lege stoel naast me

upload_2023-6-13_18-54-12.png

ppt, Ruut en michiel1 vinden dit leuk.
  10. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    476
    Trofeepunten:
    63
    Op mijn vlucht van LCY>AMS even geleden met KL kon ik aan boord ook upgraden voor 11.000. Vond dat ook prima, maar omdat ze het pas kwamen vertellen nadat we 10 minuten in de lucht waren (na 40 minuten aan de gate te hebben gestaan) heb ik het niet gedaan.

11. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.083
    Trofeepunten:
    358
    Naar Warsaw, standaard voor €79, gezien ee geen economy plek meer beschikbaar was en dit tarief weet je dat er overboekt is.
    Uiteindelijk 6 operationele upgrades zodat bezetting voorin van nul naar 6 ging.

Terug morgen ziet het er ook weer veelbelovend uit met €79 aanbod, bijzonder is dat ik automatisch al ingecheckt ben? Is dat een nieuwe feature van de app?

beuse242 en Urbanjazz vinden dit leuk.
  12. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Morgen:
    AMS-LHR 737 €99
    LHR-AMS E190 €179

beuse242 vindt dit leuk.
  13. EvdP

EvdP Blue Tier

Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    AMS-HAM E195 €179

michiel1 vindt dit leuk.
  14. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    857
    Trofeepunten:
    348
    Leuk om nu een keer aan jou uit te kunnen leggen hoe het zit en dan ook nog eens uit eigen ervaring ;-) Voor wat betreft automatisch inchecken voor terugreis: dit is in coronatijd ingevoerd voor baliemedewerkers. Ik moest eens naar Zwitserland en nog langs de balie voor covid-check. Terugvlucht was de volgende dag. Kreeg één boarding pass mee die ook voor de terugweg gold, "dat scheelt u weer in Zwitserland". Ik begreep dat dit mogelijk was als je binnen 30 uur na geplande vertrektijd vanaf AMS weer in AMS zou landen. Toen werd me al verteld dat dit zeker een blijvertje was voor Schengen vluchten en statushouders. Of 1 van beiden, daar wil ik even vanaf zijn.. Scheelt weer papier heh!
    Of die 30 uur nog steeds de eis is, weet ik niet.

15. Brunoweilo

Brunoweilo Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    28
    Gister bij checkin:
    NCE>AMS EUR199 J upgrade voor gold
    NCE>AMS EUR179 J upgrade voor explorer

16. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.083
    Trofeepunten:
    358
    Als de retourvlucht inderdaad binnen de 24 uur was heb ik aan de balie wel vaker alle boarding passen gehad.
    Maar deze vluchtcombinatie naar Warsaw maak ik een stuk of 20x per jaar en nog nooit ben ik automatisch ingecheckt geweest en het retour is ruim buiten de 30 uur.
    Sterker nog, deze combinatie is heen een andere vertrekluchthaven dan waar ik uiteindelijk eindig, daarom is het zo raar dat ik ingecheckt was.

17. Didymis

Didymis Blue Tier

Leuk Bevonden:
    193
    Trofeepunten:
    43
    AMC-LCY €79 of 11.300 Miles

Bijgevoegde bestanden:

TheFlyingMarco vindt dit leuk.
  18. FlyerR93

FlyerR93 Newbie

Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    AMS - YYC EUR 799
    YVR - AMS EUR 799

19. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Vandaag zeker 4 mailtjes om te upgraden voor 89,- BLQ-AMS. Uiteindelijk een technische upgrade gekregen ivm annuleringen gisteren. Maar geen maaltijd gekregen. Vraag me af of ik die wel had gehad als ik betaald had een uur van tevoren.

michiel1 vindt dit leuk.
  20. Didymis

Didymis Blue Tier

Leuk Bevonden:
    193
    Trofeepunten:
    43
    MAN - AMS €69

Uiteindelijk een op-up gekregen vlak voor boarding.

Deel Deze Pagina