Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Max2000

Max2000 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    AMS-GVA 99€
    GVA-AMS 109€
    Ik eet mijn ontbijt wel in de KLM of Privium lounge.

ppt, lloydje33 en Daeni vinden dit leuk.
  2. PeterD

PeterD Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    AMS - BLL 49 euro.

Aangezien ik een vlucht om 08:35 heb, verwacht op tijd op Schiphol te zijn en geen sky priority heb, toch maar gedaan.

Ambtenaruh, Daeni, Carel1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Gnib

Gnib Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Aanbod upgrade van Amsterdam naar Cancun van Economy naar BC voor 549 euro. Iemand ervaring of dit nog goedkoper kan worden? Het is nu zo’n 27 uur voor vlucht

4. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Welkom op het forum, leuk dat je er bent.
    Stel je even hier voor, zodat iedereen je kent.

Wij steken allemaal veel tijd in onze bijdrage, worden graag allemaal verwent.
    Of deze deal interessant is kunnen wij nu niet bepale(n), daarvoor zijn er nog veel factoren onbekend.

Denk hierbij aan welke maatschappij, vliegtuig, status en route die je neemt.
    Daarnaast lijk je alleen maar informatie te komen halen, dat is een beetje vreemd.

Dus sterkte met je beslissing die nu voor je staat.
    Mocht je in de toekomst meer vragen hebben, en wellicht soms een bijdrage willen leveren aan het forum, dan staan we weer voor je paraat.

Groet van een ex-Ambtenaar met veel tijd.

Laatst bewerkt: 10 nov 2021
  5. Gnib

Gnib Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Hi Ambtenaruh,

Het is zeker niet de bedoeling om over te komen zoals je omschrijft, excuus hiervoor.
    Mijn naam is Gijs en ik ben de laatste tijd veel bezig met het plannen van onze volgende mooie bestemmingen, het liefst een beetje in luxe ;)
    Ik volg al veel van bepaalde websites die regelmatig (meerdere malen per week) komen met goede BC of FC deals wereldwijd.

Morgen gaan wij lekker naar Mexico en hebben we economy class geboekt bij KLM. Nu heb ik sinds het bestellen al een aantal keer gebeld voor een prijsopgave voor upgrade naar world business class, maar was dit vrij prijzig (rond de 1000 euro). Afgelopen week kreeg ik de tip van een medewerker van KLM om te wachten tot de check in begint voor betere prijzen, volgens hem zelfs 1/3 van de "normale" prijs. Vandaag helemaal vroeg opgestaan om dit te verifiëren en inderdaad, lagere prijzen, maar helaas nog niet de 1/3 waar meneer het over had.

Nu ben ik benieuwd of de huidige prijs (545 euro) nog gaat zakken. Ik heb ergens gelezen dat de kans aanwezig is dat net voor vertrek (hoe lang geen idee), de prijs nog wel eens kan zakken, afhankelijk van de beschikbaarheid. Op dit moment zijn er nog 9 BC stoelen beschikbaar, en lijkt het er op dat er nog 5 bijkomen wat totaal op 14 komt.

theflyingrobman vindt dit leuk.
  6. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    De prijzen kunnen omlaag of omhoog gaan. Het is afhankelijk van de bezetting van het vliegtuig. € 545 is geen hoge prijs voor deze upgrade.

FlyingFonz, Amsterdam, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. ppt

ppt Blue Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    63
    Voor deze afstand (11 uur vliegtijd) is dit een redelijk aanbod, ik zie het ook wel eens anders (veel meer). Onder de € 500 kun je soms treffen als je geluk hebt. De prijs is afhankelijk van een aantal factoren zoals @Carel1 aangaf, ook je Flying Blue status kan in je voor- of nadeel werken (Explorers krijgen soms betere aanbiedingen dan frequent flyers met Gold of Plat).

Voor goedkope BC upgrades moet je niet bij KLM zijn, je kunt natuurlijk wel een gokje nemen en zowel heen- als terug upgraden bij check in en zo minimaal een paar honderd euro besparen tov een full BC ticket. Zit BC vol of zijn de upgrade prijzen belachelijk hoog, dan is het gewoon pech en kun je achterin plaats nemen.

8. rickbeerendonk

rickbeerendonk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    150
    Trofeepunten:
    43
    Prima mail retour, compensatie: 2000 miles (3000 minder dus dan @Carel1)

9. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    286
    Trofeepunten:
    63
    AMS - GRU €479

10. PieterMaurits

PieterMaurits Blue Tier

Leuk Bevonden:
    155
    Trofeepunten:
    43
    Dat is best een redelijke prijs voor die vlucht. Heb je het gedaan?

11. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    286
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb hem op de terugweg weleens voor €100 minder gehad en dat is zelfs een nachtvlucht. Niet gedaan dus.

12. Karsten1993

Karsten1993 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    33
    AMS-JFK morgen

vanmorgen gekeken toen de check in opende €549 of 77400 miles. Nu een paar uur later €799 of 99900 miles en met 1 stoel minder beschikbaar. Niet gedaan.

13. Jack of all trades

Jack of all trades Blue Tier

Leuk Bevonden:
    686
    Trofeepunten:
    123
    Via pa lijn aanbieding: AMS - ATL 800 euro of 110k miles. Belachelijk. Bij check in geen optie voor upgrade meer.

14. Daeni

Daeni Blue Tier

Leuk Bevonden:
    766
    Trofeepunten:
    123
    VIE-FRA met Austrian €140.—
    niet gedaan.
    Business zat uiteindelijk bijna voll met 9!!! rijen business in een A320 en achterin ook erg voll.

Voor FRA-BSL alleen een plek vrij in het toestel. Die naast mij. :) op de exit_row. De Dame die eerst naast mij zat mocht daar van de Flight Attendant niet blijven omdat ze geen engels verstond.

Ambtenaruh en Tim82 vinden dit leuk.
  15. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    €129 naar Istanbul. Heb ik niet gedaan, 5 anderen wel, prima voor KLM 12/12 stoelen bezet en daardoor voor mij een rijtje van 3 voor mij alleen in de economy comfort, al zou ik een vrije stoel naast me al genoeg vinden.

Daeni vindt dit leuk.
  16. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Ah got it. Als er nog plek vrij is in BC en je zit bij de nooduitgang doen alsof je geen Engels kan:p

Tim82, Vliegende_Keep, Daeni en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. ErwinLansing

ErwinLansing Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    CPH-AMS geen aanbod gezien bij OLCI (maar ook niet gekeken, EC is wel best), eindigde met een OpUp, veel dank voor de extra beenruimte en maaltijd op een vlucht van 12:05.

Dame bij de gate had wat problemen met de automatische poortjes, dus al weg gestrest, dus toen de gate een seat change aangaf, vroeg ze, of ik het nieuwe stoelnummer kon onthouden en dus geen tijd hoefde te gebruiken om een nieuwe boardingkaart te vinden. Mooi vergeten om de computer dat te vertellen, dus vanaf 1F kon i mooi volgen hoe ze een passagier mistte. Wink wink :D

Ruut vindt dit leuk.
  18. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Raar dat er geen boarding pass klaar ligt, het gate personeel weet wie ze upgraden en printen deze dan uit, het zijn er maar enkelen die ze dan op het toetsenbord neerleggen.

Ik gebruik ze niet, zodra het boarding proces begint kan je in de app al een eventuele nieuwe boarding pass zien en gebruiken.

19. ErwinLansing

ErwinLansing Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    Die lagen ook netjes op de balie, maar ik denk dat ze, vanwege de stress met de kapotte poortjes, tijd dacht te sparen door mij het stoelnummer te laten herinneren, en vergat, dat mijn boarding was afgewezen door de computer en dus niet aan boord was. Eind goed, al goed :)

De app wilde maar geen boardingkaart laten zien, ook niet na coronapas laten zien bij de balie.

20. Mark_85

Mark_85 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Belgrado-Ams 99 met Embraer 175, nee dank je

Deel Deze Pagina