Hi Ambtenaruh,
Het is zeker niet de bedoeling om over te komen zoals je omschrijft, excuus hiervoor.
Mijn naam is Gijs en ik ben de laatste tijd veel bezig met het plannen van onze volgende mooie bestemmingen, het liefst een beetje in luxe
Ik volg al veel van bepaalde websites die regelmatig (meerdere malen per week) komen met goede BC of FC deals wereldwijd.
Morgen gaan wij lekker naar Mexico en hebben we economy class geboekt bij KLM. Nu heb ik sinds het bestellen al een aantal keer gebeld voor een prijsopgave voor upgrade naar world business class, maar was dit vrij prijzig (rond de 1000 euro). Afgelopen week kreeg ik de tip van een medewerker van KLM om te wachten tot de check in begint voor betere prijzen, volgens hem zelfs 1/3 van de "normale" prijs. Vandaag helemaal vroeg opgestaan om dit te verifiëren en inderdaad, lagere prijzen, maar helaas nog niet de 1/3 waar meneer het over had.
Nu ben ik benieuwd of de huidige prijs (545 euro) nog gaat zakken. Ik heb ergens gelezen dat de kans aanwezig is dat net voor vertrek (hoe lang geen idee), de prijs nog wel eens kan zakken, afhankelijk van de beschikbaarheid. Op dit moment zijn er nog 9 BC stoelen beschikbaar, en lijkt het er op dat er nog 5 bijkomen wat totaal op 14 komt.
Klik om te vergroten...