Vergeet niet je muts, handschoenen en een wortel voor de sneeuwpop Denen verrast door sneeuwstorm, kunnen blijven slapen in IKEA | NOS (BLL bleef wel open, maar niet ver van AAL)
Het is positioneren voor een BLL-KRK maar hopelijk gaat alles goed, ik heb genoeg speling normaal gesproken... @thomassmit daarentegen
€499 naar Cairo, beetje veel voor een 4 uur durende vlucht. EC comfort was prima, hoewel rij 10 in een 787 niet meer is wat het geweest is ten opzichte van de 777. Tot dusver had ik dit type nog niet gehad mer KLM en hoewel 4 uur te doen was gaat vanaf Bangkok een andere plek gekozen worden.
gisteren MAD-AMS €179 in een embraer had al 4A dus niet gedaan, aan boord 3 no shows en mocht alsnog naar 1F voor nop.
Afgelopen 2 weken op en neer naar DXB vanuit AMS: zowel heen als terug de optie om voor 469 business bij te boeken. Heen (comfort) niet gedaan, want dagvlucht, terug wel (nachtvlucht). Lekker geslapen. Gek vond ik wel dat ik géén BC baggageallowance kreeg (dat wist ik van voorgaande upgrades), maar dat wél m’n extra koffer (platinum) opeens 32 kg mocht wegen ipv 23
Hmmm dat is gek, je zou wel gewoon de baggage allowance moeten krijgen... Kan ook een glitch zijn van KLM's beroemde IT
€199 van Kbp naar Amsterdam…. Deze is echt in het kader van als iemand toehapt is het mooi, want ik heb niet het idee dat de vlucht vol is, een goede indicator daarvoor is ook het proberen te kopen van de vlucht met miles kort voor vertrek, als je deze kunt kopen voor de vanaf prijs van miles dan zijn er zitplaatsen genoeg in deze klasse beschikbaar. Ik blijf wel EC zitten, hoop dat ie wel een beetje op tijd is voor mijn connecting flight, want in Duitsland wil de beveiliging liever mij zien rond 18.00 voor mijn auto dan om 23.00 uur.
Iemand enig idee hoeveel een upgrade van Economy naar Business zou zijn naar Colombia/Zuid Amerika? Business is ongeveer 3x zoveel als Economy nu, dus twijfel erg. Als een upgrade rond de 500,- kost dan kom ik heen en terug ongeveer op hetzelfde uit, maar ik heb totaal geen idee of dat een beetje in de buurt komt met wat er zoal gevraagd wordt. Iemand enig idee?
Het (voor mij) onmogelijke is gebeurd. Manlief en ikzelf zijn op de Delta AMS-ATL vlucht kosteloos geüpgrade van Main cabin naar Premium Economy op basis van onze KL Plat status. (er is ook comfort+ maar die is dus overgeslagen). Dank u kerstman
Ik ben 1.98. Dus ik zou het heel serieus overwegen in dat geval. Bij gewone stoelen zou ik natuurlijk fijn wat drama maken.