Naam: Matthijs
Vliegt het liefst met: KLM
Vliegt het liefst naar: Zuid-Oost Azië, Noord-Amerika, Cariben.
En slaapt daar het liefst in: van alles en nog wat, van luxe resorts naar kleinschalige capsule hostels in Tokio. De afwisseling maakt het mijn inziens zo leuk.
Elite Status: FB Explorer met 127.xxx miles, daarnaast een FB AmeX Silver welke ik wil gaan upgraden naar AmEx Platinum i.v.m. onderstaande.
Ik lees hier al enige tijd mee, maar het werd nu eens tijd om mij aan te melden!
Wij zijn van plan om komend jaar langere tijd te gaan reizen, denk aan 6-9 maanden. We zullen dus flink wat vluchten gaan maken en overnachten, ik ben wat zoekende naar hoe ik dit op de best mogelijke manier kan doen. Dat betekent dus zo goedkoop mogelijk, maar wel met wat luxe zo nu en dan. Daarom ook AmEx Platinum vanwege lounge toegang. Dit kan serieus geld schelen daar veel reizen vermoeiend is en eten/drinken op vliegvelden vaak teleurstellend en duur is.
Wellicht dat ik zo ook een status kan gaan opbouwen bij SkyTeam. Maar wil voornamelijk een keer gunstig een upgrade naar BC pakken en slim mijn miles besteden.
Klik om te vergroten...