Het grote: ''Stel jezelf voor'' topic

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door Mike, 14 jul 2014.

1. kevin990

kevin990 Silver Tier

Leuk Bevonden:
    173
    Trofeepunten:
    268
    Is er ook een ‘stel jezelf nog een keer voor’ topic? Inmiddels al een paar jaar lid van dit forum, maar recent weer back in business.

Naam: Kevin
    Vliegt het liefst met: British Airways, Cathay Pacific (One World), Swiss, Lufthansa (Star Alliance)
    Vliegt het liefst naar: Azië
    En slaapt daar het liefst in: Hilton Hotels
    Elite Status: M&M Frequent Traveler, Hilton Gold, Marriot Gold, Radisson Premium.

In een ver verleden zelf ook nog stukjes geschreven voor deze website. AV Geek to the max.

SanderDb, Christian, Joost82 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Samstien

Samstien Newbie

Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Naam: Sam
    Vliegt het liefst met: KLM/AA
    Vliegt het liefst naar: USA (groot Las Vegas fan)
    En slaapt daar het liefst in: Buiten Las Vegas liefst in Hiltons of Marriotts, toch wel wat luxe tijdens de vakantie, geen fan van Camperreizen ;) In Las Vegas MGM rewards Loyal en krijg mooie comps.

Elite Status: Geen, met uitzondering van de AMEX Platinum perks van Hilton Gold en Avis Presidents club.

Ik ben al langere tijd een 'lurker' op dit platform en het aanmaken van een account lukte langere tijd niet, maar ik ben blij nu eindelijk te kunnen bijdragen aan de waardevolle discussies die ik hier voorbij zie komen. Vooral over alle perikelen rond AMEX.

lloydje33, Vliegende_Keep, Ruut en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Davidfb

Davidfb Newbie

Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Naam: David
    Vliegt het liefst met: Skyteam, Star allicance en de maatschappijen die de beste verbinding voor een redelijke prijs bieden.
    Vliegt het liefst naar: Zuidoost-Azië
    En slaapt daar het liefst in: Hotel met zwembad
    Elite Status: KLM Silver

lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina