bedankt voor je reactie en uitleg
@Vliegende_Keep .
Dat is inderdaad wat ik de laatste 3 uurtjes heb zitten lezen . Ik vlieg vaak naar Spanje en dat is dan met Vueling, Transavia, Iberia, Ryanair en soms met KLM. Ik denk dat ik meer kan halen uit de AMEX dan de KLM kaarten. Vraag me enkel af of ik wel die 65 euro per maand eruit krijg, want ik reis niet elke maand. Ik gok dat ik zo'n 4-6 x per jaar een vlucht neem. Dit jaar heb ik er 2 opzitten en er volgen nog zeker 5 (2 zijn reeds al betaald) en misschien nog 1tje voor kerst. Ik probeer dus te bereken of het nut heeft om nu AMEX Platinum te nemen en de resterende reizen ermee te betalen en gebruik te maken van de voordelen die je noemt op Schiphol. Ik heb ergens een referral link gevonden voor AMEX Platinum die me 48,000 rewards geeft ipv 12.000 (geldig tot 30-04), voor Golg 36,000.
Ik denk dan ook gelijk aan de keren dat ik eten en drinken koop op Schiphol waar je ook al snel 40 euro kwijt bent met 2 personen. Dat zou dan gratis zijn in de lounges, toch?
Ik heb nu ook een doorlopende reisverzekering van de ANWB, zou ik die moeten annuleren want AMEX Platinum heeft er ook 1 ?? ik lees hier en daar dat het enkel dingen vergoegd die je betaalt met de AMEX, maar als mijn mobiel wordt gestolen in Barcelona, dekt de AMEX reisverzekering dat? ANWB wel namelijk.
Sorry, newbie met TE veel vragen (ik blijf lezen hoor, ben al 3u bezig
)
Klik om te vergroten...