Het grote: ''Stel jezelf voor'' topic

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door Mike, 14 jul 2014.

1. LucW

LucW Blue Tier

Leuk Bevonden:
    123
    Trofeepunten:
    33
    Welkom! Mocht je hier in München een keer een biertje (al zijn de kleinste hier 0.5L) willen pakken, let me know :)

Godenzoon14 vindt dit leuk.
  2. MarcoK

MarcoK Blue Tier

Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Hallo iedereen,

Hierbij een korte herintroductie van mezelf. Tot een aantal jaar geleden was ik droeg ik actief bij aan dit forum, maar met name vanwege tijdsgebrek is het de afgelopen jaren vanuit mijn kant wat stil geworden. Wel bleef ik zo nu en dan de berichten op de site en het forum volgen om up-to-date te blijven. Maar omdat een forum geen éénrichtingsverkeer moet zijn heb ik mezelf voorgehouden om weer deel te nemen aan de discussies, in plaats van alleen mee te lezen. Daarom een korte herintroductie:

Naam: Marco
    Leeftijd: 33
    Vliegt het liefst met: Etihad / Singapore Airlines
    Vliegt het liefst naar: Azië
    En slaapt daar het liefst in: Qua hotels ben ik niet heel trouw. Het ligt maar net aan de stad/locatie welk merk/keten mijn voorkeur heeft.
    Elite Status: Flying Blue Gold | Etihad Guest Gold | Emirates Skywards Silver | Radisson Rewards Gold

Als omnichannel ondernemer in de retail sector, met een eigen importkanaal vlieg ik voor mijn werk veel naar verschillende landen in Azië: o.a. China, India, Maleisië, Vietnam, Singapore en Indonesië staan normaliter meerdere keren per jaar op het programma. Helaas heeft Covid hierbij behoorlijk wat roet in het eten gegooid. Sinds de uitbraak ben ik dan ook niet meer verder dan de UAE gekomen.

Wanneer ik privé vlieg dan is dit vaak voor een korte citytrip binnen Europa, of naar een tropische bestemming samen met mijn vriendin. O.a. de Cook eilanden (Aitutaki), meerdere reizen naar de Seychellen en een aantal tropische eilanden in Azië hebben we al kunnen afvinken.

Aan dit forum hoop ik nuttige bijdragen te kunnen leveren door eigen ervaringen te delen en uiteraard door gevonden interessante deals te delen. Daarnaast heb ik inmiddels al ruim 5 jaar Etihad Guest Gold status waardoor ik enige kennis van dit programma heb. Aarzel dan ook niet om eventuele vragen te stellen!

MollyMoon, Ruut, ppt en 18 anderen vinden dit leuk.
  3. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.435
    Trofeepunten:
    483
    Mooi om te horen @MarcoK :). Hopelijk betere tijden qua reizen op komst:cool:

MarcoK vindt dit leuk.
  4. Boontje

Boontje Newbie

Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Ik lees eigenlijk al jaren mee en heb veel informatie van dit forum mogen ontvangen, maar bedacht me zojuist dat ik me nooit heb voorgesteld (ik zal tevens gaan proberen bij te dragen).
    Dus bij deze:

Naam: Marc
    Leeftijd: 37
    Vliegt het liefst met: Sky team
    Vliegt het liefst naar: Azië
    En slaapt daar het liefst in: Boetiek hotels / airbnb's
    Elite Status: Flying Blue Gold

MollyMoon, Amsterdam, lloydje33 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op Insideflyer @Boontje !!

6. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Met 1050 XP krijg je ook de Platinum PA status, daarvoor is 800 XP in 2 jaar voldoende.

UnknownMember4379 vindt dit leuk.
  7. eh @Carel1 dat is toch alleen met UXP, niet met dubbele XP (de actie van nu)?

8. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.227
    Trofeepunten:
    223
    je krijgt ook dubbele UXP, als ze maar gevlogen zijn op AF/KL metal

UnknownMember4379 en Carel1 vinden dit leuk.
  9. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.630
    Trofeepunten:
    428
    Welkom @xprunner je bent iig lekker enthousiast hier :D

10. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Zoals @westi opmerkte, je krijgt ook dubbele UXP.

11. Het is een leuk forum! Wel mis ik een goede zoekfunctie, FAQ’s etc om doublures te voorkomen.

12. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    De enige zoekfunctie is via Forum , Doorzoek Forum en dan sleutelwoorden invullen e.d.

13. Ja gezien @Carel1 niettemin dank! De search is voor mij persoonlijk niet anno 2021. Drieletterwoorden of minder mogen niet , alleen in combi met nieuw trefwoord. Boolean logic is mondjesmaat toegestaan. Phrase zoeken is niet precies genoeg. Ik mis in forum sticky topics/faq’s waardoor je per onderwerp in 1 keer bij bent w.b de voor oudgedienden bekende vragen . Sommige topics verdienen subthreads. En zo nog wat dingen. Gelukkig word het gecompenseerd met behulpzaamheid van ervaren gebruikers.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2021
    ppt, Carel1 en TimH vinden dit leuk.
  14. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.435
    Trofeepunten:
    483
    Ooit is dit wel het plan geweest op dit forum. Maar het is nooit van de grond gekomen helaas.

Met Google kun je dit forum trouwens nog steeds aardig doorzoeken.

15. Ja, @Bijzonderetickets zo los ik een deel op. Hier zien jullie een voorbeeld formule om Hilton sales te vinden (kan natuurlijk simpeler via bron zelf of andere fora, maar het gaat me erom info op Insideflyer te vinden) maar die sales moet niet summer of lente zijn en alleen van de afgelopen maand:
    upload_2021-9-16_11-1-40.jpeg
    Met (1) zorg je ervoor dat het woord Hilton 9 woorden of minder verwijderd is van het woord sale. Dat sale tussen haakjes staat (2) is om ervoor te zorgen dat Google geen variaties toont. Met (3) sluit je wat zaken uit, het sterretje * vervangt Flash maar ook andere woorden en kan je als geheel uitsluiten. (4) regelt dat het op deze site moet zijn en (5) zorgt ervoor dat het alleen afgelopen maand is.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2021
    HarmDommisse, ppt en MichaelNight vinden dit leuk.
  16. En misschien nog een tip voor mensen die een foto van zichzelf plaatsen maar niet hun eigen naam. Met tools als pimeyes.com is je naam dan toch vrij snel te vinden. Heb random twee leden gecheckt en hun achtergrond was meteen zichtbaar. Nou hoeft dat niet erg te zijn als jij dat niet erg vind... maar mocht je dit niet weten, dan ben je nu gewaarschuwd.. upload_2021-9-16_11-15-38.jpeg

MichaelNight en Carel1 vinden dit leuk.
  17. Belangrijke tip voor de beheerders van dit forum! Ik heb de makers van de software xenForo aangeschreven:

upload_2021-9-17_12-12-2.png

Binnen 20 seconden kreeg ik dit antwoord terug:

upload_2021-9-17_12-12-38.png

Met andere woorden: via Enhanced Search add-on zou het wel moeten kunnen. Wie gaat hierover?

Bijgevoegde bestanden:

HarmDommisse vindt dit leuk.
  18. Vuelogs

Vuelogs Newbie

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    13
    Op aanraden van @ppt stel ik mij hier voor.

Naam: Robin
    Vliegt het liefst met: Obscure maatschappijen en zeldzame vliegtuigen, anders gewoon met KLM.
    Vliegt het liefst naar: Ver weg
    En slaapt daar het liefst in: hostels of hotels, ligt aan de bestemming en kosten.
    Elite Status: Flying Blue Platinum

19. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.435
    Trofeepunten:
    483
    Goed je hier te zien Robin @Vuelogs !

lloydje33, Daan3 en Vuelogs vinden dit leuk.
  20. Vuelogs

Vuelogs Newbie

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    13
    Hey Sander! Ja, werd tijd :D

Deel Deze Pagina