Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

  1. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    LCY-CDG voor €199 en mijn partner krijgt de aanbieding voor €69. Tja... Beide plat status. Ik een cash ticket en mijn partner award ticket. Geen van beide voor de upgrade gegaan
     
  2. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    BER-AMS 149 euro. Uiteraard niet gedaan. De 8 BC stoelen zijn de gehele vlucht leeg gebleven.
     
  3. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    28JUL AMS-BOD €59 van rij 3 naar 1 of 2 in een E190...
     
  4. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    AMS - ATH 109 euro op de 737. Zit nu exit voor 9 euro.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  5. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    SVO - IRK (Aeroflot) voor 480 euro.
    Direct business boeken kost 300 voor een enkeltje.
     
    Amsterdam, VinceG, LucW en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    151
    Trofeepunten:
    43
    Afgelopen week FLR-AMS aanbod van 140 euro in E190. Tijdens boarden upgrade gekregen. 2 andere passagiers hadden wat minder geluk, die kregen vanwege hun lagere status geen business class maaltijd aangeboden.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  7. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    Lagere status kreeg geen maaltijd maar wel upgrade..?
     
  8. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Tja als je maar een X aantal maaltijdpakketten hebt meegekregen kan je ze ook niet uitdelen natuurlijk als ze op zijn, en omdat je op een outstation bent is er ook geen mogelijkheid voor een last minute aanvulling die er wel is op Schiphol.

    Dan zal de purser er voor kiezen om enkel de betalende pax te voorzien, en als hij dan nog over heeft zal er een keus gemaakt moeten worden wie er dan worden voorzien, kan mij voorstellen dat een platinum dan voor een gold member gaat.

    De noodzaak om die andere pax dan wel voorin te zetten zou er dan ongetwijfeld wel geweest zijn omdat anders andere passagiers niet meekonden.
    Zo heb ik ooit eens 'Business' Klasse met 3 passagiers in een rijtje gezeten met Ukrainian Airlines, een operationele upgrade die ik iedere 3 weken kreeg op de 12.10 vlucht naar Istanbul, daar kon je de klok op gelijk zetten. Daar kreeg ik overigens ook als enige in die rij wel een volledige maaltijd, en de rest zat aan een gratis bekertje water... (Dat ze die passagiers dan ook geen cola of iets geven maar wel aan mij was dan ook weer beyond me). Maar de laatste passagier was er toch maar tussen gepropt want anders kon deze niet mee.
     
    VinceG en Carel1 vinden dit leuk.
  9. Nielsdejongen

    Nielsdejongen Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    127
    Trofeepunten:
    33
    PMI - CDG, 81 euro en CDG - AMS, 87 euro.
     
  10. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    31JUL AMS-CDG €79 van rij 4 naar rij 2/3, dat is een heel duur broodje als je al statusvoordelen hebt…
     
  11. Max2000

    Max2000 Blue Tier

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    1 aug AMS-TLS €49,-
    Ik vind het een nette prijs, zeker als je geen status hebt. Ik haal de voordelen er niet uit omdat ik al skyprio en loungetoegang heb. Dus ik blijf op rij 6 zitten, deze heb ik nu nog voor mijzelf.
    Misschien krijg ik aan boord van de purser wel weer een upgrade, dit is op mijn afgelopen paar vluchten steeds gebeurd.
     
    ppt vindt dit leuk.
  12. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    De upgrades voor mij zijn op, hoewel op 2 laatste vluchten waar ik de upgrade kreeg het heel welkom was, eentje naar Istanbul, simpelweg omdat ie vol zat, en naar Kiev omdat de persoon die in het midden plaats wilde nemen eigenlijk ook mijn stoel nodig had.

    Bij Air France op mijn favorite zitplaats 10a in de airbus 321 kreeg ik als blijk van waardering een flesje zwitsers water en doekje. De persoon aan het gangpad had zoiets van waarom speciaal deze service voor ozzietukker? Hij zit daar een beetje in zijn vakantie outfit en ik heb ook dorst, op langere air france vluchten ervaar ik dat vaker trouwens dat er iets op je zitplaats ligt of dat men het komt brengen, het eerste is wat discreter, 2de meer persoonlijk.
     
    Thijsk, ppt en Max2000 vinden dit leuk.
  13. Max2000

    Max2000 Blue Tier

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Leuk om te horen dat ze bij Air France wat extra's doen. Ik vlieg zelf bijna nooit met Air France. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar KLM. Ik heb volgens mij ook wel veel geluk. Ik heb namelijk op de helft van mijn laatste aantal vluchten een upgrade gekregen. Hiervan was er één operationeel, maar de andere kwamen vanuit de purser. Op mijn laatste trip naar Praag heb ik op zowel de heen als terugvlucht een upgrade gekregen. Dat was wel erg leuk! Ik ben bang dat ik er inmiddels aan gewend begin te raken....

    Verder merk ik sowieso dat ik laatste tijd extra aandacht krijg van de crew. Vaker langskomen om een praatje te maken bijvoorbeeld. Dit terwijl ik een 'gewone platinum' passagier ben. Ik ben geen PA of Ulti klant bijvoorbeeld. Het zal er misschien aan liggen dat ik jong ben en ik probeer altijd vriendelijk over te komen.
     
    Roberto, Ruut, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Ik kreeg vorige week overigens een flesje cava en een taartje toen ik op mijn verjaardag vloog. Ze gaven 'm eerst per ongeluk aan de passagier op een rij voor me die er niks van begreep haha.

    Wel leuk, had geen idee dat ze dit deden bij KLM.
     
    Roberto, Carel1, Ruut en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Wat mij nu bezighoud: moest die andere passagier de cava teruggeven?
     
    Thijsk, Ruut en VinceG vinden dit leuk.
  16. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Zal wel zijn om dat je jong bent dan. :rolleyes: Want ik ben altijd vriendelijk, ook als de crew zo chagrijnig als wat is (wat vaak is laatste tijd), maar ik ben oud en ik krijg geen upgrades. :D
     
    Thijsk en Ruut vinden dit leuk.
  17. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Volgens mij gaf ie 'm zelf een soort van terug omdat hij zei niet jarig te zijn.
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  18. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Mijn voorkeur gaat ook niet uit naar air france qua vliegtuigen omdat men daar geen economy comfort ken maar alleen sardinecan uitvoering. Wat wel beter is zijn de air france lounges qua voedselaanbod, en er kan tenminste een flesje water en mini blikje cola mee als je wilt.

    Maar met vertrekpunt Dusseldorf en de helft in prijs dan in dit geval de kl1385 vlucht en maar 30 minuten latere aankomst wordt het dan toch Air France, terug trouwens gewoon KLM met de 50 minuten, security check, paspoortcontrole en dan rennen naar de gate Dusseldorf connectie, das ook niet alles…
     
  19. Nielsdejongen

    Nielsdejongen Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    127
    Trofeepunten:
    33
    Dat jonge aspect heeft voor mij tot nog toe niet gewerkt. Neig er zelfs meer naar te zeggen dat het een soort van afgunst oproept, dit is verder puur op eigen gevoel gebaseerd, dus wellicht heb ik het mis
     
  20. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Idem hier. Ik zie ze regelmatig met hun ipad langslopen, maar zelfs een welkom kan er niet af.

    Vanavond AMS-WAW, 69 EUR. 4/4 in C vrij, 14/20 EC ook nog vrij, in Y zie ik maar 8 vrije plaatsen. Als er niemand naast me komt zitten op rij 4 blijf ik lekker zitten. Voor het eten hoef je het ook niet te doen heb ik begrepen.
     
    Thijsk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina