Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Thijsk

Thijsk Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Exact dit!

2. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    476
    Trofeepunten:
    63
    Bij de caissière van de supermarkt te proberen, maar de kans is groot dat ‘ie dan gewoon gescand wordt en op de kassaband eindigt.

VinceG vindt dit leuk.
  3. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Dat zeg ik toch ook niet? Ik benoem duidelijk dat ik HOOP dit te ontvangen. En iedere keer is deze hoop voor niets, maar krijg je het blijkbaar wel als je een doosje Merci mee neemt.....

Thijsk vindt dit leuk.
  4. Tommy

Tommy Blue Tier

Leuk Bevonden:
    598
    Trofeepunten:
    123
    Als je business class wilt zitten moet je er gewoon voor betalen. Als ik veel geld heb betaald voor business class vind ik het niet fijn om te zien dat er allemaal mensen gratis mogen zitten.

KLM laat inderdaad netjes zien wat je krijgt en als ik eerlijk ben is dat al best fijn. Gratis koffer, sky priority, lounge, gratis economy comfort. Heeft me allemaal zoveel tijd en comfort bezorgd.

Als platinum ben ik alleen geüpgraded om operationele redenen als ulti komt het blijkbaar (binnen Europa) vaker voor. Maar ik heb liever wat extra aandacht (lekker wijntje, extra huisje) ipv een upgrade naar Europe business class - dat stelt zo weinig voor!

ErwinLansing en Ozzietukker vinden dit leuk.
  5. Nvgfocus

Nvgfocus Silver Member

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben geen ulti, maar slechts een armzalige platinum. Vind dat ik eigenlijk best veel extra krijg, naast de 'standaard' additionele services:

- Heel af en toe kaartje op de stoel bij KLM
    - Vaak glaasje wijn uit business class terwijl ik eco zit (voornamelijk bij Air France)
    - Bij Air France is er al 2 keer een hele rij leeggehouden op een lange vlucht (vlucht zat ook niet echt vol overigens) terwijl er wat geschoven werd aan boord.

Ik ben er in ieder geval blij mee :)

Carel1 vindt dit leuk.
  6. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    AMS - SPU €39,-. Ik had wel een EC stoel gekocht dus denk dat de originele prijs €49,- was welke nog steeds erg netjes is imo! 737-800NG en alleen de eerste twee rijen waren EBC, waarvan 3 uit 4 leeg waren.

Niet gedaan puur omdat ik met twee van mijn collega's (1 Platinum 4 Life, andere Delta Diamond Medaillon) op EC zou zitten. Nu komt het grappige. Bij de gate liggen er voor hen 2 boarding passes klaar naar voor het gordijntje en zat ik dus uiteindelijk alsnog alleen. Of nou, niet alleen want het toestel zat tjokvol. Ze waren dus verplaatst vanuit operationele redenen, alleen had het wel lief geweest als ze mij naar de laatste vrije stoel had mee verplaatst. Want die bleef leeg. :p

Amsterdam, ErwinLansing, VinceG en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Thijsk

Thijsk Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Snap ik, maar wat is je mening over IPB'ers dan?

8. Tommy

Tommy Blue Tier

Leuk Bevonden:
    598
    Trofeepunten:
    123
    Als er vrije stoelen zijn heb ik daar niet zoveel moeite mee. Het is ook goed om je medewerkers wat voordelen te geven.

Ik dacht dat er wel eens soort regel was dat de stoelen eerst betaald of met miles aangeboden moeten worden aan gold of platinum members voordat IPB’ers ze krijgen (tenzij ze rechten hebben). Ik denk dat dat vooral voor ICA is want binnen Europa zou ik nooit betalen voor een upgrade.

9. Timo

Timo Blue Tier

Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    CDG - AMS, voor het schamele bedrag van €229 of 19800 miles mag je een uurtje voor het gordijntje zitten.

10. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Dat was niet kl1234 daar was ie €89 zoals altijd. Bijzonder dat KLeM voor 6 bc passagiers 5 rijen selecteert zodat de economy passagiers op elkaar gepropt zitten. En het was vanaf het begin al duidelijk dat bc niet in buurt van vol zat.

11. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Misschien hoopt KLM dat eco passagiers die op elkaar gepropt zitten, de volgende keer sneller voor BC kiezen. ;)

12. Timo

Timo Blue Tier

Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    De AF1440

13. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Dat zal vast het idee zijn, maar laatst uit Kiev, 8 van de 8 BC plaatsen bezet, en de 105 passagiers in eco mochten de overige 176 (het was een 737-900) stoelen onder elkaar verdelen.
    En het vreemde was daar dat ze wisten dat het vol zou zitten met mijn Israelische vrienden, want er was geen mogelijkheid tot upgraden bij het inchecken terwijl het normaal op deze route altijd kan voor €89 of € 119.
    Dan denk je, ze weten toch de loadfactor in economy, zelfs met een 737-700 had je er nog een extra rijtje BC bij kunnen zetten om de rest van de economy passagiers te kunnen huisvesten en ozzietukker (niet geheel onbelangrijk) tevreden te houden met 3 plekken in de EC voor hemzelf. :)

VinceG, Amsterdam, westi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Nielsdejongen

Nielsdejongen Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    127
    Trofeepunten:
    33
    AMS - PMI 183 euro op een E190

15. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Enig idee hoeveel stoelen er vrij zijn/waren?

Belachelijke prijs voor de Embraer :eek:

16. Nielsdejongen

Nielsdejongen Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    127
    Trofeepunten:
    33
    5 open stoelen op dit moment, inderdaad een belachelijke prijs!

17. Max2000

Max2000 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    AMS-PRG voor €59,-. Op de Embraer 195-E2. Er zijn twee rijen beschikbaar waarvan één stoel bezet is. Ik vind het een schappelijke prijs maar ik blijf lekker in comfort zitten.

18. Max2000

Max2000 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Op deze vlucht een operationele upgrade ontvangen zie ik zojuist in de lounge. De vlucht is overboekt vertelde de lounge assistant mij. Toch leuk!

MoonJ, Ruut, Urbanjazz en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Frankb

Frankb Blue Tier

Leuk Bevonden:
    470
    Trofeepunten:
    63
    AMS - BUD 149€ of 19,8k Miles

20. Max2000

Max2000 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    PRG-AMS €59,-. Heel economy comfort rij 3-7 is leeg, op mij na dan. Dus ik blijf daar lekker zitten. Heel C is ook leeg!

Tommy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina