British Airways: Executive Club

Discussie in 'oneworld' gestart door kevin990, 25 jul 2015.

1. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    757
    Trofeepunten:
    123
    De mijne ook, tot eind 2022.

2. Wilcoleone

Wilcoleone Blue Tier

Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    43
    Ik zag op de voorpagina dat de BA lounge weer open is https://insideflyer.nl/british-airways-lounge-op-schiphol-weer-open/ in de tekst lees ik "Je hebt alleen toegang als je intercontinentaal vliegt." klopt dit wel?

Daarnaast vraag ik me af welke lounge jullie voorkeur heeft en waarom de BA lounge of de Aspire lounge, volgens mij mag je ze beide gebruiken toch als Oneworld Sapphire member!?!

3. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.523
    Trofeepunten:
    648
    Ik denk dat er non-Schengen bedoeld wordt?

Volgens mij is de Aspire lounge een tijdelijke oplossing voor passagiers van bepaalde Oneworld airlines. Aangezien het geen officiële OW lounge is, is het Oneworld toegangsbeleid niet van toepassing.

Over het algemeen vind ik de BA lounge fijner, maar dat is omdat de Aspire lounge vaak overvol is. Hoe dat nu is, geen idee. Catering is in beide lounges niet bijster goed.

Wilcoleone vindt dit leuk.
  4. Wilcoleone

Wilcoleone Blue Tier

Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    43
    Dank voor je reactie, ik had ook een vermoeden dat het om non-Schengen zou gaan.

Ik lees nu inderdaad op de site van BA dat de Aspire lounge alleen voor specifieke OW airlines is.

5. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    845
    Trofeepunten:
    348
    Catering in de BA lounge is vorig jaar wel verbeterd ten opzichte van vroeger. Toen was het helemaal een drama

Wilcoleone en MVA20 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina