Het kan wel maar er moet avios beschikbaarheid zijn op de vlucht. Ik raad je echter aan om direct avios te gebruiken voor Business. Hier ben je vaak voordeliger mee uit.
Het aantal benodigde avios ligt vaak dicht bij het aantal avios dat je moet betalen voor een reguliere award vlucht.En, bij goede payloads, zelfs nog wat hoger.
Begrijp ik. Geval wil dat werkgever economy ticket vergoed, maar geen business class ticket. Met avios is dit wellicht wel een optie dit keer.
Wat ik meestal doe; ik kijk naar mn boekingsklasse, dan ga ik naar de q calculator en vraag ik het bij inchecken of in de lounge van QR. 4/4 gelukt.
Dat is een goede tip! Ga ik zeker proberen, mocht de button voor upgrade niet verschijnen. Vragen bij de lounge betekent dat je status met Qatar moet hebben neem ik aan?
Is er toevallig iemand met ervaring over de 2-4-2 BA A380 upper-deck layout? Zijn deze 2 zitters comfortabeler qua beenruimte? Of is het krapjes? Gaat sowieso stiller zijn, maar weet dat BA van die gigantisch computers heeft onder hun stoelen, geen zin om 11.5u te "voetjevrijen" met mijn buur
Wat is wijsheid? Dit jaar ruim voldoende TP voor BA Silver. M'n TP jaar verandert op 8 dec, dwz periode loopt dan tot 31 maart met nog steeds Silver status. Volgend jaar weer ruim voldoende trips voor Silver. Nadat de verkorte kwalificatie periode verloopt op 31 maart 2025, gaan voor BA Gold? Heb iets van 600-700 TP nodig. Ja dat is veel, maar vriendin woont in London en de "extra" benefits die het oplevert qua check in en lounge voor de trips die we samen doen. Of zoek ik gewoon redenen om een mileage run te verantwoorden?