Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Mijn record is tegen de drie uur toen het verkeer naar Schiphol een keer meezat. :p

    Gelukkig maar, want hoewel een lounge prima is om een tijdje te verpozen tot je naar je vliegtuig loopt (of rijdt), is het uiteindelijk toch een soort doekje voor het bloeden.
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vorig jaar november heb ik 12 uur in de lounge gezeten in GRU. Status run voor AA was dat. Eerste uren gingen langzaam voorbij, maar in de loop van de dag kwamen de technicians van de F1 teams binnen wandelen. Was tijdens het weekend van de GP en heb toen nog met paar mensen van Redbull aan de borrel gezeten.
     
    Carel1, FlyingFonz, JustinCase en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Record zal ergens in China geweest zijn denk PVG, een uur of 10.
    Had al een layover van een uur of 4 en dankzij regen en air traffic control was die volgende vlucht ook een uur of 6 vertraagd.
    4 uur komt af en toe voor; uit ervaring wil ik wat veiligheidsmarge hebben op binnelandse vluchten die connecten naar m'n INTL vlucht terug, zeker in landen als China en soms komen die vluchten tegen al de verwachting in met een kleine vertraging aan.
    In AMS of de USA durf ik de minimale connectietijden wel aan.

    In 'westerse' landen verlaat ik de lounge meestal en ga de stad ofzo in om wat shoppen of wat bezienswaardigheden/atracties te zien.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Inderdaad, 3-4 uur is normaal voor verre vluchten. Laatst nog terug uit Johannesburg kon ik kiezen tussen 50 minuten of goed 3 uur in AMS. Dat laatste gedaan, niet stressen, rustig ontbijtje, douche, wat email, en dan rustig door naar CPH.
    De 13 uur transfer in DOH bij onze Sake Run werdt avondeten in de lounge, slapen (en zwembad!) in het transithotel en ontbijt op de vlucht :)
     
    Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  5. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Iemand héél toevallig maandagavond rond 22:30 op DOH die me mee de lounge in kan smokkelen ;)?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Mijn record staat op 17 uur. Nachtje in de Al Safwa lounge geslapen. Geen straf, al had ik het daarna echt wel bekeken.
     
    Carel1, ErwinLansing en Lionell vinden dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Heerlijk om al die ervaringen te lezen :)
     
  8. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik heb me die 10 uur in de OTP lounge laatste januari ook wel kunnen vermaken..Ik zat op een bankje met mijn wijntjes te kijken naar de sneeuwschuivers die ijverig heen en weer reden. Ik had wel medelijden met de sneeuwruimers en platformmedewerkers die daar in de sneeuw aan het ploeteren waren, -het was geloof ik die dag -15 met flinke windvlagen-
     
    Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  9. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    1.466
    Trofeepunten:
    428
    First class lounge heel goed! Lekker eten natuurlijk, maar ook echt even de first class cabanas proberen...dat is heeeeerlijk!
     
  10. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.309
    Trofeepunten:
    558
    Welke? The Pier of The Wing?
     
  11. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    1.466
    Trofeepunten:
    428
    The wing uit mijn hoofd!
     
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  13. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.309
    Trofeepunten:
    558
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Dank! Dat durf ik niet te zeggen. Het zal waarschijnlijk afhangen van de volgende bestemming van de kist. Kom je aan dichtbij de main terminal (lage gates), dan kun je na security ook een treintje nemen. Echter gaat die maar in één richting.
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  15. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik overnacht in september op DUS in Maritim hotel, de nacht voor mijn vertrek naar AMS. Ik twijfel tussen 24 euro voor het ontbijt in dat hotel (dure grap vind ik) óf ontbijten én drank (?) in de Lounge op DUS ( de Hugo ..nog wat). Ook iets van 24 euro voor toegang..Iemand ervaring in die lounge en/of met hotel ontbijt daar? Wat is het meeste dat geld waard?
     
  16. Arno

    Arno Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    hee grappig, daar zat ik ook. als je met de luftwaffen vloog zat je bij max in de lounge. zat zelf bij skyteam :D
     
    Lionell vindt dit leuk.
  17. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    De lounge is de Hugo Jonkers Lounge. Ik ben hier een keer geweest en vond deze echt om te janken. Best wel klein en bijna geen aanbod van eten. Waarschijnlijk kan @RickJansen ook nog ervaringen delen als veelvuldig vlieger vanaf DUS..
     
    Lionell vindt dit leuk.
  18. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Alleen ervarving met de Hugo Junckers lounge. OK lounge maar geen 24 EUR waard. Daar kan ik DUS airport ook wat voor kopen. Met het Maritim hotel zo dicht bij de luchthaven zit je er waarschijnlijk toch niet lang.

    Plaatje van voedselselectie hier:
    https://www.loungebuddy.com/DUS/hugo-junkers-lounge-terminal-b-0JO7evGQkq#&gid=1&pid=6

    Zag er een week of 6 geleden hetzelfde uit, inclusief de gekleurde eieren :)
     
  19. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    bedankt voor de reviews

    Als die paaseieren er nu nog liggen in die lounge..(pasen is al even geleden...) als er nu één persoon er eentje open maakt rent iedereen de lounge uit denk ik..

    ik vlieg pas om 14:30 uur, en moet om 12:00 uur mijn hotel uit..ik denk dat ik iets kleins koop en als de hotelbar er goed uit ziet daar maar zo lang mogelijk blijf...
     
    Lionell vindt dit leuk.
  20. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Mijn vriendin heeft morgen een overstap van 6 uur op Atlanta met Delta. Ze heeft alleen geen status ergens. Iemand een suggestie voor een goede lounge waar ze toegang kan kopen?
     

Deel Deze Pagina