Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    ATL is nogal Delta teritorrium en er zijn niet veel andere lounges. Ga eigenlijk altijd naar een SC.
    Doe morgen jammer genoeg AMS-MSP ipv ATL anders had ik er haar wel mee kunnen nemen naar de F SC met skydeck in ATL.

    [edit]

    Deze lounge (F concourse iirc) http://www.theclubairportlounges.com/index.html
    40 USD voor een dag pas.

    6 uur?
    Zou lekker met MARTA (Omni/GWCC, Peachtree Center) naar World of Coca-Cola ofzo gaan.
     
    Denzi, Rutger en Lionell vinden dit leuk.
  2. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Ik zei ook al dat ze lekker Atlanta in moest gaan. Maar ze slaapt vanavond in een hotel met elektrische douchekoppen, dus mevrouw durft niet te douchen en wilt erg graag morgen douchen in een lounge haha.
     
    MichaelNight, Grouchy en Lionell vinden dit leuk.
  3. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Voor de slechtste airport lounge wil ik de Borobudur lounge in Yogyakarta (JOG) aandragen. Recent een bezoek aan gebracht maar het was niet best.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    De Skyteam lounge op LHR vind altijd heel prettig. Ik ben daar meestal aan het eind van de middag en ga bij de receptie meteen naar boven omdat het daar stiller is. Lekker eten, heel veel keus, goede wijn en "champagne" uit de Loirestreek (Bouvet). Uitzicht op de vliegtuigen.
     
    Lionell en Denzi vinden dit leuk.
  5. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Helemaal mee eens, ben daar ook wekelijks te vinden. Alleen mogen ze wel een wat meer met hete eten avrieren. Het warme buffet is al maanden (jaren) hetzelfe...:confused:
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Skyteam lounge vorige week gebruikt in Frankfurt. Was best prima, zeer ruim. En behoorlijke selectie dranken. En prima ontbijt. Enige nadeel, geen toilet in de lounge.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  7. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Kennen jullie lounges waar er Irish koffie wordt geserveerd?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  8. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik ben nu voor het eerst in de Hugo Junkers Lounge DUS. Ik zit nu in het nieuwe gedeelte boven. We zitten vrijwel alleen, iedereen duikt de Begane grond in. De trap tegenover de receptie zie je snel over het hoofd. Maar inderdaad de renovatie is een aanzienlijke verbetering. Ookal ben ik hier voor het eerst ik kon het mooi vergelijken met beneden en dus met voorheen. Daar is het inderdaad niet veel soeps. Boven wordt een quasi privacy gecreëerd door de witte sliertjes ik vind het wel wat hebben. Het belemmerde echter wel mijn zicht op de boarding monitor. Aan de reviews te zien is het aanbod hetzelfde gebleven..

    21557886_10213958362183208_4421760767454693542_n.jpg hugo junckers.jpg
     
    Lionell en lloydje33 vinden dit leuk.
  9. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428
    Zie 'm nu pas! HJ lounge is...heel matig vind ik. Klein aanbod...maar de restaurants ben je ook zo 2 tientjes kwijt....
     
    Lionell en lloydje33 vinden dit leuk.
  10. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Hier in SFO in ieder geval wat lokale biertjes en een aardig uitzicht op de tarmac. Wilde eigenlijk naar de Delta Sky Club, maar dat is een domestic lounge.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lionell, FlyingFonz en jongesander vinden dit leuk.
  11. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik ben er nog nooit geweest maar dan zou het in de luchthaven van Shannon moeten lukken. Ik heb eens gehoord dat Irish Coffee daar was uitgevonden in de tijd dat vliegtuigen nog daar vandaan de oversteek maakten en de koude passagiers koffie met whiskey kregen tegen de kou.

    Nu ik het zo bedenk...in elke lounge kan je wel een variantje maken. Cappucino/koffie pakken, in een groot glas gieten en dan langs de fles whisky gaan en erbij gieten tot de rand..Voila Irish coffee!
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2017
    MollyMoon, Lionell en jongesander vinden dit leuk.
  12. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Wahaa:D...ik had dus een hele domme vraag gesteld:oops:...op die wijze is er dus overal Irish Coffee te maken!..;). ..Echte Irish Coffee is het natuurlijk alleen mits er Ierse whiskey is..Maar goed bedankt voor de tip.
    (en dat verhaal over Shannon klopt..Als ik Shannon aandoe neem ik daar altijd een Irish coffee..waar anders dan daar?)
    upload_2017-9-17_14-19-39.png
    http://www.shannonairport.ie/gns/passengers/relax/bars-restaurants.aspx
     
    MichaelNight en Lionell vinden dit leuk.
  13. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik vind deze nogal bijzonder van die Shannon lounge:

    *Opening hours:24 hours, 365 days per year!!
    Please note opening times are subject to change.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2017
    Ready2Board vindt dit leuk.
  14. Freek

    Freek Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Iemand ervaring met de oneworld lounges op Toronto Pearson International Airport (YYZ)? Zie dat er zowel een British Airways Galleries, AA Admirals Club en Plaza Premium Lounge (Cathay Pacific) is.. BA is na security and Plaza Premium net ervoor al ziet de Plaza Premium lounge er super goed uit (en rustig).
     
  15. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Sandor vindt dit leuk.
  16. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Wat is jullie ervaring eigenlijk met loungetoegang op vertoon van een (digitale) frequent flyer pas?

    Ik heb een aantal vluchten staan met mijn AA FF nummer in mijn boeking. Wil graag gebruik maken van mijn latam Black voor lounge toegang (want first class lounge en op binnenlandse vluchten heb je met AA geen toegang).

    Verloopt dit bij jullie altijd zonder problemen?
     
  17. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Die Indische ballen worden met het hele Indische buffet als zijnde culinaire specialiteit verplaatst naar het premium menu en dan kan je ervoor dokken...ben ik bang

    Ongelofelijk wat ik daar lees...nieuwe non-shengen naar 1450 ziplaatsen..Laten we zeggen een eerste-divisie voetbalstadion aan mensen, maar dan mensen met hoge eisen uit allerlei culturen? Ik betwijfel of er met zo'n massa mensen in de lounge nog kwaliteit kan worden gewaarborgd...

    Nu ik dit schrijf...wat zijn de grootste lounges qua mensenmassa waar jullie in zijn geweest? weet iemand wat de grootste lounge ter wereld is?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  18. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Geen idee wat de grootste zijn. The OW lounge in LAX was dacht ik rond de 600. Delta's Skyclub in T4 JFK zo'n 500. Emirates first class lounge in Dubai was erg groot en kon zo'n 1800 pax hebben.

    Maar ja met zo'n grote lounge werkt een team tegen je. Er hoeft er maar één de pasta iets te lang laten staan en hij is overcooked (iets wat nu al gebeurt). Zullen zeker uitzendkrachten/stagiares rondlopen en er zal een aardig verloop zijn.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  19. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Als het lukt om voor duizenden mensen bussinessclass-maaltijden te maken per dag moet dat toch ook gaarkeukengewijs in een lounge lukken? Maar 1400-1800 mensen in één lounge, in zo'n joekel ben ik nog nooit geweest ..Ik herinner mij mijn militaire diensttijd en na mijn diensttijd het eten bij de studentenverenigingen...dat was vaak beter dan menig kleine lounge waar ik in ben geweest......
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2017
    Lionell vindt dit leuk.
  20. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik zit momenteel in de Lounge 26 Aspire op Schiphol..De lounge is niet groot maar wat een enorme mensenmassa hier....Dit is de kleinste lounge ter wereld waar ze de meeste mensen in kunnen proppen...:D
     
    MollyMoon en Lionell vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina