American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

1. Amarens

Amarens Newbie

Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Daar
    Dat vraag ik me ook af. Ik mis ook nog een paar referral bonussen.

2. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    475
    Trofeepunten:
    63
    De trigger in het amex-systeem is in principe als de kaartaanvraag van de nieuwe persoon is goedgekeurd, en amex het geaccepteerd heeft als referral-klant. Je zou dus in principe de bonus eerder moeten ontvangen dan dat de nieuwe kaarthouder de kaart in de bus heeft.

3. Amarens

Amarens Newbie

Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb net gechat naar aanleiding van de tip hierboven. Ze houden nog steeds 12 weken aan. Ik zit nu op 11 weken en wacht het nog een weekje af.

4. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    648
    Donderdag iemand aangemeld en de referral punten zijn al binnen.

5. philipphilip8

philipphilip8 Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik had even gebeld met de nederlandse desk en ze hadden een case aangemaakt voor de verdwenen referral.

Ze hadden de voor- en achternaam van de persoon nodig. 2 dagen later kreeg ik de punten!

FlyingNelus vindt dit leuk.
  6. Wilmade

Wilmade Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    8
  7. FlyingNelus

FlyingNelus Newbie

Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    18
    Jup maar dan middels de EUR/USD koers die AMEX hanteert (is altijd hoger)

8. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    489
    Trofeepunten:
    63
    Yes, correct! Zoals iemand al aangaf is de wisselkoers via Amex wel zeer ongunstig (5-10% in je nadeel).

9. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    489
    Trofeepunten:
    63
    PS: het is €150 in Nederland en €150 in het buitenland (bij de Amex Platinum kaart).

10. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    489
    Trofeepunten:
    63
    Ik stel deze vraag ook even hier, omdat dit topic beter gelezen wordt dan het Avis huurauto topic. Hopelijk is dat oké.

Heeft iemand wel eens een huurauto meegenomen op een ferry en daarbij een schade moeten claimen op de Amex Platinum verzekering? Ik realiseer me dat dit niet een gebruikelijke vraag is, maar wie weet :)

We willen met een huurauto naar het VK, maar op de ferry (Duinkerken - Dover) zijn we dan niet verzekerd. Het is wel toegestaan om met de huurauto naar het VK te rijden en deze mee te nemen op de ferry. Mijn aanname is dat dit gedekt is met de Amexkaart. Ik heb vandaag gebeld met AXA en daar vonden ze dit een exotische vraag, maar gaven ze aan dat er geen uitsluitingsgronden van toepassing zijn. Dus dat de verzekering zou moeten gelden.

11. Amarens

Amarens Newbie

Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Fijn om te weten! Ik moet dus nog een weekje wachten maar dat kan er wel bij.

philipphilip8 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina