Ik wil nu toch even gaan reageren, vooral op de berichten van
@arjen05 en
@Godenzoon14 richting mij. Ik ben voor mijn plezier op dit forum omdat ik geniet van reizen. Die passie hoop ik hier te delen met andere forumgenoten - waarbij we van elkaar leren en tips & tricks delen.
De cynische en sarcastische manier van mij steeds persoonlijk aanvallen op m'n handtekening vind ik erg onprettig. Nu er leugens over mij geschreven worden, vind ik dat teleurstellend. Ik heb
@arjen05 nooit in een videocall gesproken, en vertel dat er een minimale spend is en voorwaarden aan de kaart zitten. Dit is dus gewoon raar om te posten, als je eerlijke en transparante berichtgeving zo belangrijk vindt:
Het forum faciliteert het om een handtekening met referral links te mogen posten. Dat is gaaf, want daarmee creëer je voor velen van ons een win-win situatie waarin je allebei een leuke reis kunt maken. N.a.v. de post van
@Christian , waarin hij aangeeft dat opmaak niet meer toegestaan is, heb ik de groene kleur van de bonusmiles aangepast naar de standaard donkergrijze tekst. De tekst is verder in een standaard handtekening-grootte, bevat alleen ASCII tekens, spaties en enters. Is het ook niet meer toegestaan om een woord bold te maken? Dan zal ik dat aanpassen.
Over het "je verzwijgt dat mensen een minimale besteding hebben" - heb ik keurig een regel staan waarin ik de minimale besteding communiceer om de punten te ontvangen, en verwijs naar de voorwaarden bij de kaart.
Kijken we bijv. naar de handtekening van
@Godenzoon14 , dan staat daar niks over gemeld.
En dan zijn er op het forum nog vele handtekeningen waar ook alleen over punten gesproken wordt, er kleurtjes gebruikt worden, sterretjes te zien zijn.. Dus het is me een vraag waarom je steeds specifiek mij moet hebben.
Zoals gezegd ben ik voor m'n plezier aanwezig op dit forum om met andere reisfanaten leuk te kunnen schrijven. Ik hoop dat we op een professionele, respectvolle en gezellige manier met elkaar kunnen omgaan, en dit soort cynische berichtgeving achterwege kunnen laten.
Menno.
Klik om te vergroten...