American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

  1. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Ik ga maar eens bellen of dat ook zo is voor Plat kaarthouders die de december 75k actie hebben gedaan.
     
    Ambtenaruh en Daan3 vinden dit leuk.
  2. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Let me know. Grote kans dat kaarten die deze maand aangevraagd zijn ook nog meetellen
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    952
    Trofeepunten:
    143
    Is er ergens een lijst waarop de deelnemende restaurants staan vermeld?
     
  4. Jeroenn

    Jeroenn Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    13

    Thanks voor de heads up! Moest voor deze actie de kaart geregistreerd zijn, of werkt dit automatisch voor de platinum kaart? In het verleden moest je vaak registreren voor bijvoorbeeld een cashback bij de Jumbo...
     
  5. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Ik kan me herinneren dat ik mij hiervoor moest registreren inderdaad, maar wellicht dat dat kan als je even belt!

    @Ruut de link waar deelnemende restaurants op stonden werkt niet meer...
     
  6. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    952
    Trofeepunten:
    143
    Ok, jammer dat ie niet meer werkt. Een vriend van me heeft sinds een paar maanden de kaart en had wel interesse.
    Dan moet ie morgen maar even bellen.
     
  7. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Ik hoorde vandaag dat Amex inmiddels beleid heeft om maar 1x per jaar per kaart een aanbieding te mogen/kunnen doen. Zelfs als de medewerkers het anders zouden willen accepteert het systeem dit niet. Ik heb de afgelopen jaren veel extra Miles en kortingen gekregen. Dat was de afgelopen tijd al lastiger. Is dit herkenbaar? Wat zijn jullie ervaringen?
     
  8. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Bedoel je een verlengaanbod?
     
  9. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Onder andere. Maar ik heb de afgelopen jaren ook wel tussendoor wat extra Miles/punten/kortingen gekregen. Was nu allemaal niet bespreekbaar omdat ze in het dossier kunnen zien of je de aanbieding al gehad hebt of niet. Op zich ook niet zo slecht om dit voor iedereen gelijk te trekken. Betekent wel dat je dus een moment per kaart per jaar hebt om te onderhandelen naast het 6 maandelijkse up/down grade proces.
     
  10. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Ik zit in de gekke situatie dat ik nu niet zit te wachten op extra XP's van de platinumupgrade. Maar ik vrees dat als ik nu upgrade, ik meteen de 60 xp krijg?
    (of is het trouwens 30 xp, plus mijn gold 30 xp?
     
  11. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Nee je krijgt er dan 60, dus het meest effectieve (voor xp) is: wachten tot je net je 30 hebt gehad en dan upgraden voor nog eens 60 (als dat zo voor jou uitkomt) maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor jou waardevoller is, de XP of de 75k upgrade bonus...
     
    FlyingFonz en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  12. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    Dutch Open: nog maar één ticket gratis en alle dagen behalve donderdag waren al binnen een paar uur uitverkocht.. :rolleyes:

    upload_2022-1-18_14-18-51.png
     
    Ambtenaruh en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  13. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb gebeld, ze hebben de dineeractie er handmatig in kunnen zetten!

    Zou wel een paar dagen duren voor het actief was. Voor degene die de mail hebben gehad, was er een lijst beschikbaar?
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2022
    foxtwo vindt dit leuk.
  14. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Waar handmatig in zetten? weer activeren? of had jij hem nooit geactiveerd?
    wel balen dat de restaurants nog niet open zijn.

    Ik kan wel vermelden dat afhalen bij Waldorff Astoria niet kan, want daar is de betaling van een ander bedrijf. Dus staat niet als Waldorff astoria op je CC en dus wordt deze ook niet terug gestort.
     
  15. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Kan je even bevestigen als het gelukt is? Toen ik belde gaven ze aan dat dit alleen voor al bestaande kaarthouders was :)
     
  16. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb pas sinds begin december weer een Platimum geworden met de 75k actie.

    Hoe lang heb jij de Plat al dan? Het kan zijn omdat ik voor mijn Gold ook een Plat had en de laatste maanden leuk veel spend had dat het systeem mij zegende met de cashback.
     
  17. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Ook sinds december. Ergens hiervoor ook wel plat geweest. Wellicht doe ik nog een poging :)
     
  18. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Zoals in een paar posts hierboven vermeld is deze lijst is niet meer beschikbaar...:confused:

    Ja erg karig....:(
     
    Ruut vindt dit leuk.
  19. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.732
    Trofeepunten:
    253
    Zonde. Hoop dat KLM zelf wel weer een Event organiseert 2 weken ervoor. Wil m'n podiumplek wel verdedigen :D
     
    arjen05 en TimH vinden dit leuk.
  20. Jelle

    Jelle Blue Tier

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Ik hang nu aan de telefoon. Aanvankelijk zei de Engels sprekende man dat de promotie tot 31 december van vorig jaar was, maar kwam hier op terug dat deze inderdaad is verlengd. De link naar de informatie (welke restaurants meedoen) is echter verlopen/werkt niet meer. Ook is de actie niet meer te zien in de experience app. Hij zei contact op te gaan nemen met het betreffende team om de promotie weer zichtbaar te maken in de experience app. To be continued…
     
    VinceG vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina