Die had ik gezien, vroeg me alleen af of LAN een van de bovengenoemde 'eligible partners' was. Maar helaas, too good to be true
Ik zie het al, niet goed gelezen: 'eligible codeshare flights'. Dat is wat anders dan 'eligible partners'..
Inderdaad doet LAN niet mee zoals je kan zien in mijn screen print hierboven waarin de airlines staan die meetellen voor de challenge. Nog een paar dagen en dan is die van mij completed
Net ingecheckt voor onze vluchten morgen vanaf LAX, deze keer kreeg ik geen optie om naar business up te graden. Ik kreeg wel voor ons beiden weer de mileage multiplier aangeboden. 5655 miles voor 187 dollar of 16965 miles voor 564 dollar... Niet gedaan aangezien je voor minder geld dan 564 dollar meer miles bij elkaar kan vliegen. Vanavond naar CP LAX om morgenochtend om 8u te vliegen, wordt weer een korte nacht...
Groeten vanop vlucht AA34 LAX-JFK, dit is hoeveel beenruimte ik momenteel heb... Volgende vlucht gelukkig exit row seats, deze vlucht stampvol...
Haha ik niet ofwel dat ofwel de "knee block" zodat zen stoel totaal niet reclined lol Laatste dagen nog geprobeerd om andere stoelen te krijgen, maar enkel verder achteraan in de bus was er nog plaats. Volgende keer poging doen om cheapo boeking te doen en dan tijdens checkin upgraden naar business. Vandaag ook weer aangeboden gekregen via self service kiosk voor 500 dollar.
Kerel blijkt toch te slapen, dus zal er geen last van hebben. Random vlucht in juli in biz is 1050 dollar en first is 1200 voor lax-jfk Of 500 mile upgrades gebruiken
Absoluut en het onderste uit de kan halen qua upgrades, miles, promos,... Kreeg tijdens check in op LAX weer de mogelijkheid om ons te upgraden voor 500 dollar per segment naar business. Als je hem dan cheapo kan boeken... Deze trips waren iets duurdere tickets om zo te voldoen aan de challenge.
Stuurt AA eigenlijk nog member cards op? Ik heb zitten kijken op de site, maar kan het niet gelijk vinden. Als ik de threads op FT lees dan krijgen sommige leden het wel, sommige niet. Bij enkele mensen duurde het tot 8 weken... Of voorlopig gewoon de virtuele kaart in Passbook of AA app gebruiken?
Mooi alle status upgrades hier! Zelf ben ik bezig om zo ver te komen.... Daarbij wil ik ook graag extra AA miles verzamelen. Weet iemand of de AA credit card via Citi bank, ook voor niet US personen aan te vragen is? Ik zou deze anders graag nemen met de actie waarbij je 20.000 miles krijgt!
Nee helaas, geen us credit cards op een non usa adres. We zullen het met de ned. Amex kaart moeten blijven doen.
Bij ons kan ik de volgende kaarten nemen: https://www.aa.com/i18n/AAdvantage/earnMiles/beyondTravel/creditDebit/MCB.jsp Per 1 USD krijg ik 1 mile. Dus als ik voortaan alles met mijn creditcard betaal, zou ik op deze manier meer kunnen binnenhalen als met een Amex kaart?
In de nieuwe versie van AA app op IOS is het nu mogelijk om de 500 mile upgrades te kopen, dit gebeurt via de opgeslagen kredietkaart gegevens van het AA profiel. Wel zo handig want voordien moest je inloggen op de site, naar je profiel gaan en dan invullen en aankopen.
Ongeveer 1000 euro, binnenkort een artikel hierover op de frontpage met de breakdown erin en de ervaring ervan.