Gisteren voor de terugweg 30k aan miles verdiend, totaal van de trip is iets meer dan 95k. Binnenkort verslag ervan op de front page, want één en ander liep gisteren mis...
Nee, ik kom nog 13.754 miles tekort... Ik denk niet dat ik dat ga halen, zeker niet met de aankomende veranderingen. Ik las ook op de website dat je de status kan kopen als je voldoet aan een minimum aantal segmenten of miles. Kostprijs $ 1199...
Sinds vandaag zijn alle miles van m'n afgelopen business trip naar de VS gepost, totaal van 95.993 miles
Een vraagje over de wijziging van eerder dit jaar (maart 2016), waarbij diverse award vluchten een stuk omhoog zijn gegaan. Ik heb toen geboekt op een datum in Januari, en bevestigd enz.. Bij het kijken naar beschikbaarheid, zie ik in Maart 2017 ook mogelijkheden. Kan ik deze award boeking nu nog wijzigen zonder bijbetaling van extra miles? Je vlucht moet binnen een jaar na boeking eindigen, waarbij dit voor mij uit zou moeten komen om in maart te gaan. Thanks alvast.
lucky heeft begin dit jaar in zijn blog de regels omtrent wijzigen op een rij gezet. Zolang het awardtype niet wijzigt zou het geen probleem moeten zijn.
Door de aankomende veranderingen bij AA zullen velen van ons een ander programma kiezen. Naar aanleiding hiervan zou ik graag een soort discussiepanel vormen en dit omzetten in een artikel. @jongesander en ikzelf zullen hier aan deelnemen, maar zijn er nog meer gegadigden die een paar vragen van ons zouden willen beantwoorden? Hierbij denk ik aan @Sanne von Kriegenbergh , @WorldTraveller13 , @Woody , eventueel nog andere mensen die interesse hebben? Stuur me dan aub per PM even jullie email adres? Als we een 5tal mensen van het forum hebben dan is het goed Thanks!
Bedankt! Nu snap ik inderdaad waarom ik de hele tijd extra moest betalen + aanvullende miles moest betalen. Dan blijft de datum zoals hij is!
Zou American Airlines een award routing DPS-KUL-BKK (MH) - BKK - DOH-AUH(QR F) toestaan? kan niet echt een gepubliceerde route/MPM vinden. Liefst zou ik ipv KUL via HKG vliegen en daar nog ene CX F segment pakken .. maar dat lijkt iets te ver mile-wise
DPS-HKG-BKK-DOH-AUH komt uit op 6670 miles. In EF zie ik een MPM van 7062 miles o.b.v. 25% overschrijding. Zou o.b.v. MPM moeten lukken. En het is allemaal Asia 2, dus dat is ook geen probleem. Ik zie vrij veel routes voorbij komen waar volgens mij geen gepubliceerde route van is, dus volgens mij moet dat ook lukken. De route die je noemt is nog korter, zou dus ook moeten lukken! EDIT: Volgens mij heeft CX alleen geen F op de route DPS-HKG.....
Hmm True , dacht dat ik CX F had gezien tussen HKG en BKK maar kan hem idd ook niet meer vinden ... naja dan wordt het waarschijnlijk DPS-HKG-BKK-DOH-AUH geheel in C , waarbij het DOH-AUH als F gemarketed is en F lounge toegang in Doha dus inclusief is
Enige nadeel is dat CX de route DPS-HKG met haar regionale business class uitvoert. En dat is niet zo super, schijnbaar. Tussen HKG en BKK ook (alleen momenteel ook de nieuwe A350, maar dat is slechts tijdelijk). Maar op die route zou je ook met Sri Lankan of Royal Jordanian kunnen vliegen.
Bedankt aan degenen die zich hadden opgegeven voor de panel discussie. Die komt eraan, maar zit momenteel met een kapotte Macbook, dus even geduld