Na afloop weet je lichaam gegarandeerd niet meer in welke tijdzone het dient te functioneren !
dutchskies wrote:Mooi dit. Als ik me niet vergis 35.400 statute miles, in C/D/I klasse met 150%. In combinatie met platinum status dus (35.432 * (150% + 100% bonus)) = 88.580 flying blue miles. Tevens 234 XP
Wat een klapper zeg, rond de 4 eur / XP, beter dan dit krijg je denk ik niet.
Maar ik moet hier toch passen.
dutchskies wrote:Dat was ik ja ;). Bijgevoegd hoe je een route via AMS krijgt.
Topper! Ik ga even puzzelen om te kijken of ik hier wat van kan maken :).
lloydje33 wrote:Er is iemand op Flyertalk die een routing via AMS had
Dat was ik ja ;). Bijgevoegd hoe je een route via AMS krijgt.
Amex Platinum (NL), Amex Everyday & Hilton (US), Bank of America Air France KLM World Elite Visa (US), FB Platinum, Sixt (Platinum), Hertz (President's Circle), Hilton / Marriott Gold. Mijn vlieggeschiedenis kun je hierterugvinden.
Wil je me bedanken voor deze bijdrage? Gebruik dan de volgende link om tot 100.000 miles te verdienen bij aanvraag van een American Express kaart: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=xANDEMdKIz&CPID=100606250
solofarie wrote:Aha, ik was aan het kijken voor RT in april en dan kom ik uit op vluchten van Austrian of LOT met 10u+ overstap €450. Hoe bouw je AMS in bij deze route? Had hem op Flyertalk nog niet voorbij zien komen.
Er is iemand op Flyertalk die een routing via AMS had
Gratis AwardWallet plus? (nieuwe gebruikers)|MyFlightradar24|Kijk nu ook naar mijn Youtube kanaal!
Wil je ook een AMEX Platinum kaart? krijg nu 170.000 punten welke je kunt inzetten om mooie reizen mee te maken of kies je voor de Gold met 70.000 punten cadeau?
(Je dient uiteraard de kaartbijdrage te betalen en je neemt een financieel product af bij AMEX)
Visits 2026 >2: AMS ARN CPH HEL LAS PDX SAN SEA TRD WAW
Carriers: AS DL KL SK
FB Platinum|Hilton Gold|IHG Silver|Marriott Gold|ALL Silver|Radisson VIP
Wel mooi dat jullie hier serieus naar kijken om te boeken. Denk dat je na afloop geen dadel smoothies maar kunt zien 😀
Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles
dutchskies wrote:Kun je een voorbeeld laten zien? Méér dan 24 uur zou volgens tariefsvoorwaarden niet mogen lukken, dus dat betekent dat je sowieso op dezelfde vlucht terug gaat naar JED als waar je mee bent aangekomen in LAX (+/- 5 hr overstaptijd).
De vlucht heeft in SA een langere pauze lijkt het. Met het nieuwe toeristenvisum zou je daar op adem moeten kunnen komen.
Amex introductie link: klik
Alvast bedankt!
dutchskies wrote:Dat valt toch wel mee? Ik zie meerdere opties vanaf AMS voor 150 euro enkel. In plaats van MNL->CDG kun je ook via AMS terug mocht je de laatste segmenten willen no-showen.Persoonlijk vind het gebrek aan layovers / stopovers bezwaarlijker...
Aha, ik was aan het kijken voor RT in april en dan kom ik uit op vluchten van Austrian of LOT met 10u+ overstap €450. Hoe bouw je AMS in bij deze route? Had hem op Flyertalk nog niet voorbij zien komen.
Mathijstil wrote:Bij de LAX zijn er genoeg stopovers...
Kun je een voorbeeld laten zien? Méér dan 24 uur zou volgens tariefsvoorwaarden niet mogen lukken, dus dat betekent dat je sowieso op dezelfde vlucht terug gaat naar JED als waar je mee bent aangekomen in LAX (+/- 5 hr overstaptijd).
Amex Platinum (NL), Amex Everyday & Hilton (US), Bank of America Air France KLM World Elite Visa (US), FB Platinum, Sixt (Platinum), Hertz (President's Circle), Hilton / Marriott Gold. Mijn vlieggeschiedenis kun je hierterugvinden.
Wil je me bedanken voor deze bijdrage? Gebruik dan de volgende link om tot 100.000 miles te verdienen bij aanvraag van een American Express kaart: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=xANDEMdKIz&CPID=100606250
dutchskies wrote:Dat valt toch wel mee? Ik zie meerdere opties vanaf AMS voor 150 euro enkel. In plaats van MNL->CDG kun je ook via AMS terug mocht je de laatste segmenten willen no-showen.Persoonlijk vind het gebrek aan layovers / stopovers bezwaarlijker...
Bij de LAX zijn er genoeg stopovers...
Amex introductie link: klik
Alvast bedankt!
solofarie wrote:Heb er voor de grap even naar gekeken maar Cairo is echt een draak van een positioning dit voorjaar, hierdoor ben je voor dit grapje al gauw het dubbele van deze ticketprijs kwijt.
Dat valt toch wel mee? Ik zie meerdere opties vanaf AMS voor 150 euro enkel. In plaats van MNL->CDG kun je ook via AMS terug mocht je de laatste segmenten willen no-showen.
Persoonlijk vind het gebrek aan layovers / stopovers bezwaarlijker...
Heb er voor de grap even naar gekeken maar Cairo is echt een draak van een positioning dit voorjaar, hierdoor ben je voor dit grapje al gauw het dubbele van deze ticketprijs kwijt.
dutchskies wrote:Mooi dit. Als ik me niet vergis 35.400 statute miles, in C/D/I klasse met 150%. In combinatie met platinum status dus (35.432 * (150% + 100% bonus)) = 88.580 flying blue miles. Tevens 234 XP
Ja is een behoorlijke aantal miles en xp idd, maar ik sla deze even over 😀
Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles
Mooi dit. Als ik me niet vergis 35.400 statute miles, in C/D/I klasse met 150%. In combinatie met platinum status dus (35.432 * (150% + 100% bonus)) = 88.580 flying blue miles. Tevens 234 XP
Volgens de ticketvoorwaarden voor vluchten tot eind van het jaar geldig.
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 54 Online
- 5,344 Leden