Forum

Meldingen
Alles wissen

InsideFlyer Café

7,294 Berichten
260 Gebruikers
11056 Reactions
1.1 M Bekeken
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

arjen05 wrote:Nog anderen komende zondagmiddag tijdens de GP op Schiphol (non-Schengen)? Heb al even geïnformeerd, in de lounge 52 wordt Zandvoort niet gestreamd, Privium antwoordde diplomatiek met "u zou kunnen vragen of de collega's eventueel de formule 1 kunnen opzetten".

Neem jezelf toch een remote mee 😉

Maar ik heb in Privium wel een aantal keer wielrennen zitten kijken en in 52 voetbal, dus dan moet F1 ook wel lukken toch?

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

BeantwoordenCiteren
arjen05
(@arjen05)
Famed Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Nog anderen komende zondagmiddag tijdens de GP op Schiphol (non-Schengen)? Heb al even geïnformeerd, in de lounge 52 wordt Zandvoort niet gestreamd, Privium antwoordde diplomatiek met "u zou kunnen vragen of de collega's eventueel de formule 1 kunnen opzetten".

Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.

BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

westi wrote:Goed idee, ik kom in aanmerking. Enig idee of deze hotels dichtbij het vliegveld zijn?

Geen idee, heb er zelf nooit gebruik van gemaakt.

Ontvang 70.000 FB-miles

westi reacted
BeantwoordenCiteren
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member

Vliegende_Keep wrote:Ja meerdere, Google even op Airlines with free layover/stopover oid. 🙂

Hahaha dit is toch ook wat, Na jaren hier nog een heel nieuw fenomeen leren..al die keren dat ik een 12 uur+ lay over genegeerd heb als niet- logisch en daarom niet wilde boeken...

Amex Gold, FB Platinum, BW, Diamond, Hilton Gold. M&M niks maar bezig

Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:
www.americanexpress.nl/introduceren/michavikah?XLINK=MYCP

BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Vliegende_Keep wrote:Je kan eventueel kijken of je in aanmerking komt voor een hotel
https://www.turkishairlines.com/en-us/flights/hotel-service/

Goed idee, ik kom in aanmerking. Enig idee of deze hotels dichtbij het vliegveld zijn?

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

MichaelNight wrote:Woww dit wist ik niet..zijn er meer airlines die zoiets doen?

Ja meerdere, Google even op Airlines with free layover/stopover oid. 🙂

Ontvang 70.000 FB-miles

MichaelNight reacted
BeantwoordenCiteren
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member

Vliegende_Keep wrote:Je kan eventueel kijken of je in aanmerking komt voor een hotel

Woww dit wist ik niet..zijn er meer airlines die zoiets doen?

Amex Gold, FB Platinum, BW, Diamond, Hilton Gold. M&M niks maar bezig

Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:
www.americanexpress.nl/introduceren/michavikah?XLINK=MYCP

BeantwoordenCiteren
Ozzietukker
(@ozzietukker)
Famed Member

westi wrote:Heeft iemand recente ervaring met de TK lounge op IST? Ik zit te kijken naar vluchten via IST, maar heen een overstap van 8h en retour van 12h. Is dat te overleven daar? Zijn er slaapplekken?
Ik moet een keer met TK vliegen om mijn statusmatch te volbrengen, maar weet niet of dit het waard is.

Aan het einde van de pieren zijn wel banken en daar kan je ook op liggen, maar de aantallen zijn beperkt.
Toen ik nog een ozzietukkertje was deed ik nog wel eens nachtje doorhalen, maar dat hoeft niet meer.
Yotel is aanwezig, wat prijzig maar wel comfortabel.
Maar als je de lounge in kan, gewoon doen, daar kan je prima in een stoel wegdromen en ik denk dat de douches wel weer open zijn dus begin je toch wel verfrist de volgende vlucht.

Tim82 and westi reacted
BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

westi wrote:Heeft iemand recente ervaring met de TK lounge op IST? Ik zit te kijken naar vluchten via IST, maar heen een overstap van 8h en retour van 12h. Is dat te overleven daar? Zijn er slaapplekken?
Ik moet een keer met TK vliegen om mijn statusmatch te volbrengen, maar weet niet of dit het waard is.

Je kan eventueel kijken of je in aanmerking komt voor een hotel

Ontvang 70.000 FB-miles

westi and MichaelNight reacted
BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Heeft iemand recente ervaring met de TK lounge op IST? Ik zit te kijken naar vluchten via IST, maar heen een overstap van 8h en retour van 12h. Is dat te overleven daar? Zijn er slaapplekken?

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

BeantwoordenCiteren
ppt
 ppt
(@ppt)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

ppt wrote:Teruggekomen uit de US via FRA-BCN-AMS. Helaas zijn de koffers op FRA blijven staan, en zijn ze via een omweg nagestuurd naar AMS. We hebben in alle koffers airtags, en ik kan zien dat ze al anderhalve week op Schiphol staan bij Vertrekhal 1. Een van de koffers (de meest herkenbare) is na een week thuisbezorgd, op de rest wachten we nog.

Iemand er ervaring met het zelf ophalen van delayed luggage? Heeft het zin om zelf naar Schiphol te gaan? We hebben van alle koffers een PIR rapport, en kunnen ze natuurlijk de koffers traceren via de airtags. Afhandeling verloopt via Aviapartner, maar die zijn zowel per mail als telefonisch niet bereikbaar.

Vandaag naar Schiphol gegaan. Bij Aankomsthal 2 zit deur 16, helemaal links t.o.v. de hal. Hier kun je je melden met je paspoort en je boarding pas of PIR formulier om toegang te krijgen tot de bagagehal. Met de Airtags was het daarna een makkie om de koffers terug te vinden. Een andere koffer stond bij een afhandelaar verderop op Schiphol. Daar kon ik 'm ook zo afhalen adhv de Airtag. Zonder Airtag was het niet te doen geweest: er stonden nog honderden, zoniet duizenden koffers die nog verwerkt moesten worden.

MoonJ, Daan3, VinceG and 9 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@christianm)
Lid

Ruut wrote:Is er iets mis met de server?
Een vriend probeert al 2 dagen een account aan te maken maar dat lukt dus niet...
@Christian

Hi! Ja er zijn inderdaad problemen met sommige gebruikers die een account aan proberen te maken. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Zou je de tussentijd een mail naar @insideflyer.com">info@insideflyer.com met de gewenste gebruikersnaam willen laten sturen?

Ruut reacted
BeantwoordenCiteren
ppt
 ppt
(@ppt)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Teruggekomen uit de US via FRA-BCN-AMS. Helaas zijn de koffers op FRA blijven staan, en zijn ze via een omweg nagestuurd naar AMS. We hebben in alle koffers airtags, en ik kan zien dat ze al anderhalve week op Schiphol staan bij Vertrekhal 1. Een van de koffers (de meest herkenbare) is na een week thuisbezorgd, op de rest wachten we nog.

Iemand er ervaring met het zelf ophalen van delayed luggage? Heeft het zin om zelf naar Schiphol te gaan? We hebben van alle koffers een PIR rapport, en kunnen ze natuurlijk de koffers traceren via de airtags. Afhandeling verloopt via Aviapartner, maar die zijn zowel per mail als telefonisch niet bereikbaar.

VinceG reacted
BeantwoordenCiteren
jphorn
(@jphorn)
Honorable Member

Even @Christian taggen.

→ Flying Blue Platinum Ultimate | IHG Diamond Ambassador | Accor Platinum | Hilton Diamond | Marriot Gold Elite | Melia Gold | RadissonRewards Gold

>>> Bekijk mijn referal links. Alvast veel dank!
Verdien nu tot 30.000 Miles en profiteer van 50% korting op je kaartbijdrage.
Reguliere American Express aanvragenFlying Blue American Express kaart aanvragen
Curve: 1 creditcard voor al je VISA/Mastercard creditcards
→ ontvang 1% cashback over al je uitgaven (uitleg)
Veilig en privé toegang tot internet met de beste VPN aanbieder
→ nu drie maanden gratis en 68% korting!
Of bestel bij Amazon.nl | Bol.com | Coolblue | Mediamarkt | Steun iCulture

Christian and Ruut reacted
BeantwoordenCiteren
Ruut
 Ruut
(@ruut)
Noble Member

Is er iets mis met de server?
Een vriend probeert al 2 dagen een account aan te maken maar dat lukt dus niet...
@Christian

WhatsApp Image 2022 08 19 at 9.20.56 AM
WhatsApp Image 2022 08 19 at 9.29.34 AM

American Express Platinum met tijdelijk 100.000 reward points?

Via deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=rUDOLBI5bb&CPID=999999548
Gold via dezelfde link.

Flying Blue Amex Platinum met 60XP en tijdelijk 50.000 miles?

Gebruik deze link --> https://americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=rUDOLBIZEj&XLINK=MYCP
Gold via dezelfde link.

BeantwoordenCiteren
Pagina 146 / 487
Deel: