Forum

Meldingen
Alles wissen

DKB Bankrekening promo 10.000 miles

70 Berichten
12 Gebruikers
10 Reactions
31.1 K Bekeken
(@worldtraveller)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden
Topic starter  
LVO wrote:Niet helemaal juist, want je kunt je ook legitimeren bij een Nederlandse bank en dan het formulier laten afstempelen en opsturen.
Kan ook via een advocaat in NL maar dat zal waarschijnlijk geld kosten. Dus niet veel moeite lijkt me.

Je was me net voor.

BeantwoordenCiteren
(@worldtraveller)
Noble Member
Topic starter  
Jan van Putten wrote:Voor de meeste wel een eindje kachelen.

Volgens de website van de DKB kun je jezelf ook legitimeren bij een advocaat of lokale bank. Zij moeten je identiteit vaststellen en de documenten doorsturen naar de DKB. Kosten zijn voor jou.

BeantwoordenCiteren
(@redactie)
Noble Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

WorldTraveller13 wrote:Deze promo is eigenlijk gericht op de Duitse markt, maar Nederlanders en Belgen kunnen ook gewoon een rekening openen. Even bij een Duits postkantoor langs gaan om je te legitimeren en voilà.

Niet helemaal juist, want je kunt je ook legitimeren bij een Nederlandse bank en dan het formulier laten afstempelen en opsturen.
Kan ook via een advocaat in NL maar dat zal waarschijnlijk geld kosten. Dus niet veel moeite lijkt me.

BeantwoordenCiteren
 Jan
(@jan-van-putten)

WorldTraveller13 wrote:Deze promo is eigenlijk gericht op de Duitse markt, maar Nederlanders en Belgen kunnen ook gewoon een rekening openen. Even bij een Duits postkantoor langs gaan om je te legitimeren en voilà.

Voor de meeste wel een eindje kachelen.

BeantwoordenCiteren
(@worldtraveller)
Noble Member
Topic starter  

Deze promo is eigenlijk gericht op de Duitse markt, maar Nederlanders en Belgen kunnen ook gewoon een rekening openen. Even bij een Duits postkantoor langs gaan om je te legitimeren en voilà.

Jan reacted
BeantwoordenCiteren
DutchFrequentFlyer
(@dutchfrequentflyer)
Prominent Member

Waarom heb ik toch het gevoel dat dit soort aanbiedingen bij jullie in België veel vaker langskomen? 😉

BeantwoordenCiteren
(@redactie)
Noble Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Moet voor M&M fans niet al te moeilijk zijn om gratis 15.000 punten te verzamelen. Stuk goedkoper dan een abonnement op een krant 😉

+ 10.000 Prämienmeilen bei Eröffnung bis 30.09.2014

+ 5.000 Prämienmeilen für den ersten Gehaltseingang
bis 30.09.2014

+ 10.000 Prämienmeilen für jede Weiterempfehlung

+ 5.000 Prämienmeilen bei Hinterlegung als Abrechnungskonto der Lufthansa Miles & More Credit Card

BeantwoordenCiteren
 Jan
(@jan-van-putten)

MaxJ91 wrote:Ik had hem ook gezien, eigenlijk gewoon dat account openen en na het bijschrijven van de miles weer sluiten.

Niet echt netjes maar wel verdienstelijk.

BeantwoordenCiteren
MaxJ91
(@maxj91)
Trusted Member

Ik had hem ook gezien, eigenlijk gewoon dat account openen en na het bijschrijven van de miles weer sluiten.

Wil je ook gebruik maken van een American Express kaart? Vraag hem dan hier aan (inclusief bonuspunten!)

Jan reacted
BeantwoordenCiteren
(@worldtraveller)
Noble Member
Topic starter   [#203]

Als je tussen 1 augustus 2014 en 30 september een bankrekening opent bij de Deutsche Kredet Bank ontvang je 10.000 M&M miles.
https://www.miles-and-more.com/online/myportal/mam/de/earn/special_offers/offer?nodeid=188338311&l=en&cid=18002

Terms and conditions:
*The DKB Cash account was awarded ‘Top charge-free account’ in a comparison of accounts by a trade journal and the HMH financial consultancy.
** This offer only applies to new customers in the period from 1 August to 30 September 2014 and cannot be combined with other promotions. You qualify as a new customer if you have not held a DKB-Cash account within the last 12 months.

Citeren
Pagina 5 / 5
Deel: