Forum

Mijn volgende beste...

Meldingen
Alles wissen

Mijn volgende bestemming is:

4,388 Berichten
364 Gebruikers
17311 Reactions
732.4 K Bekeken
(@Anonymous 1083)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

WorldTraveller13 wrote:Retourtje HNL in Y toch?

Om eerlijk te zijn trekt Hawaii me niet zo als vakantie, ik kan een foute indruk hebben gekregen, maar toen ik in Waikiki was vielen me een aantal dingen op: VOL met toeristen, zulke oorden probeer ik meestal te mijden op vakantie, veel bezopen lui 's avonds op straat, veel daklozen en druggies in Waikiki, ook 's morgens toen ik met de shuttle weer naar HNL ging liep t vol gespuis...

BeantwoordenCiteren
(@Anonymous 1083)

BWempe wrote:En waar gaat de reis heen? Ik heb straks ook nog een hoopje miles te besteden, dus probeer een beetje inspiratie op te doen!

Hehe ik blijf lekker vaag doen, het gaat dezelfde ongeveer dezelfde richting uit als waar ik komende week naar toe vlieg, zon, zee & strand 😀

BeantwoordenCiteren
(@bwempe)
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Lionell wrote:Daar heb ik al plannen voor ja, kan nog boeken tot 22 maart, maar aangezien de beschikbaarheid zal ik waarschijnlijk zo snel mogelijk boeken als al m'n miles gepost zijn 🙂

En waar gaat de reis heen? Ik heb straks ook nog een hoopje miles te besteden, dus probeer een beetje inspiratie op te doen!

BeantwoordenCiteren
(@Anonymous 1083)

Daar heb ik al plannen voor ja, kan nog boeken tot 22 maart, maar aangezien de beschikbaarheid zal ik waarschijnlijk zo snel mogelijk boeken als al m'n miles gepost zijn 🙂

BeantwoordenCiteren
(@bwempe)

Lionell wrote:De dagen voor m'n trip naar HNL was ik relaxed, voor deze trip heb ik toch wel last van kriebels en zenuwen... 😀
Het is waarschijnlijk een "once in a lifetime" trip, voornamelijk voor de miles. Ik had nog wat vakantiedagen over en dacht laat ik eens gek doen (understatement van t jaar waarschijnlijk).

Hoe was jouw trip terug naar huis @jongesander , goed terug geraakt?

Ik ben nu uiteraard wel benieuwd waar je de miles aan gaat besteden?:p
Ik neem aan dat je vrij snel gaat boeken komende week, aangezien de devaluatie van de AA award charts!

BeantwoordenCiteren
Wes
 Wes
(@wes)
Estimable Member

Wanneer: 9 - 10 december 2015
Route: AMS - ARN - AMS
Vliegt met: KLM
Klasse: Economy
Miles: FB, de terugreis op de 10e wordt QF 30 van dit jaar, dus Gold

Referral linkje naar de Flying Blue American Express kaart: americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=wESSEV6WAU&XLINK=MYCP

Basjep reacted
BeantwoordenCiteren
(@Anonymous 1083)

De dagen voor m'n trip naar HNL was ik relaxed, voor deze trip heb ik toch wel last van kriebels en zenuwen... 😀
Het is waarschijnlijk een "once in a lifetime" trip, voornamelijk voor de miles. Ik had nog wat vakantiedagen over en dacht laat ik eens gek doen (understatement van t jaar waarschijnlijk).

Hoe was jouw trip terug naar huis @jongesander , goed terug geraakt?

BeantwoordenCiteren
(@jongesander)

MartijnBudding wrote:Ik denk dat als ik dit soort dingen ga doen dat mijn vriendin het dan uitmaakt 🙂 Maar veel plezier! Stiekem een beetje jaloers 😀

Van deze bescherming hebben velen hier "last" 😉
Op de meeste trips die hier gepost worden ben ik "jaloers". Maar dat heb ik bij deze uitsluitend over de miles, het tripje lijkt me iets too much. Have a good nineteen @Lionell

BeantwoordenCiteren
MartijnBudding
(@martijnbudding)
Trusted Member

Ik denk dat als ik dit soort dingen ga doen dat mijn vriendin het dan uitmaakt 🙂 Maar veel plezier! Stiekem een beetje jaloers 😀

Lionell wrote:Wanneer: 2 - 9 dec
Route: BRU-XXX-BRU (19 vluchten op 7 dagen) = 40050 miles
Vliegt met: LH / AA / BA / CX / JL / LX
Miles: AA (met wat gelukt tussen 80 - 85k) & Copa

Komende dagen is deze krankzinnige trip te volgen op gekende adres 🙂

FB Silver - FB Petroleum - FB Amex Silver

Hotels boeken doe ik via Pointshound, Kaligo of Rocketmiles
Of...wIl je ook zo'n leuke FB AMEX? Dan krijgen we beiden een leuke bonus, dus stuur me dan even een berichtje. Dit heeft natuurlijk iedereen hier in zijn handtekening staan... Maar "Pick me, pick me!" 😀

Mijn Flightmemories

BeantwoordenCiteren
(@alexo)

dvddvd wrote:Was dat naar London City, geen voordelig tarief dan?

London City naar RTM. Geen idee wat het tarief was. Vlucht was door mn werk geboekt.

BeantwoordenCiteren
(@Anonymous 1083)

BWempe wrote:You just took it no a whole new level;) Om je plezier te wensen gaat misschien wat te ver:rolleyes:
Toevallig ook in SIN te vinden een van de komende dagen?

Ik zie het als een avontuur of een krankzinnige onderneming waarna ik misschien nooit meer wil mileage runnen, maar ook een unieke kans om zo'n hoeveelheid miles te scoren aan een idioot lage prijs. Zelfs lager dan AA miles te kopen met de huidige promo.

Ik kom wel ergens bij SIN in de buurt, maar niet in SIN zelf 🙂

BeantwoordenCiteren
(@Anonymous 1083)

Klopt CPM is 1,7 😀
Nog ff ge-edit hierboven ook, was LH en LX vergeten en die miles gaan naar Copa...

BeantwoordenCiteren
(@bwempe)

WorldTraveller13 wrote:Ik ken nog een gek die deze run gaat doen...

Het mag wel een hele goede CPM waarde hebben dat jullie dit gaan ondernemen?!:eek:

BeantwoordenCiteren
(@bwempe)

Lionell wrote:Wanneer: 2 - 9 dec
Vliegt met: AA / BA / CX / JL
Miles: AA (met wat gelukt tussen 80 - 85k)

You just took it no a whole new level;) Om je plezier te wensen gaat misschien wat te ver:rolleyes:
Toevallig ook in SIN te vinden een van de komende dagen?

BeantwoordenCiteren
(@Anonymous 1083)

Wanneer: 2 - 9 dec
Vliegt met: LH / AA / BA / CX / JL / LX
Miles: AA (met wat gelukt tussen 80 - 85k) & Copa

dvddvd, Valentijn Kuperus, DirkOnTour and 11 people reacted
BeantwoordenCiteren
Pagina 252 / 293