Herman_ten_Klooster wrote:In het nieuwe systeem wordt geen pasje meer toegestuurd, maar kun je iets in je Apple Wallet zetten. Ik heb geen Apple, dus ik vraag mij af hoe ik dan aan mijn nieuwe Petroleum pasje zal komen. Laat het alsjeblieft niet zo moeizaam gaan als in 2018.EDIT: heb FB nummer verwijderd, niet zo handig om dit openbaar te delen
Fijns, maar geen antwoord op mijn vraag. Ik zie een digitaal pasje. Herkennen ze dat op vliegvelden waar ze de plastic pasjes niet eens begrijpen? Ik denk vooral aan Kuala Lumpur.
Sandor wrote:Waarom wij jouw FB-nummer zouden moeten weten ontgaat mij enigszins, @Herman_ten_Klooster.
Dan kijk je toch niet.
0 euro basefare en geen brandstoftoeslagen. Ticket door werkgever geregeld.
Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!
Blog: Puntentrotter
Uitgelichte vluchtreview: Air France La Première
Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!
Werk: Puntenconsultant
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.
danfl44 wrote:Lang leve het nieuwe programma, binnenkort mijn eerste stel longhaul vluchten waarbij ik maarliefst 0 mijlen verdien! :p
Ach, wel een goed stel XP's.
Hoe kan je 0 mijlen verdienen?
Flying Blue Platinum // IHG Spire Elite Ambassador // Club Carlson Concierge
Lang leve het nieuwe programma, binnenkort mijn eerste stel longhaul vluchten waarbij ik maarliefst 0 mijlen verdien! :p
Ach, wel een goed stel XP's.
Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!
Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.
Herman_ten_Klooster wrote:In het nieuwe systeem wordt geen pasje meer toegestuurd, maar kun je iets in je Apple Wallet zetten. Ik heb geen Apple, dus ik vraag mij af hoe ik dan aan mijn nieuwe Petroleum pasje zal komen. Laat het alsjeblieft niet zo moeizaam gaan als in 2018.EDIT: heb FB nummer verwijderd, niet zo handig om dit openbaar te delen
Hi Herman, ik heb net jouw FB nummer uit de post verwijderd.
Carel1 wrote:Die bestaan ook niet meer in het nieuwe systeem. Het instapniveau heet nu Explorer.
Exact. Maar verder niets veranderd.
American Express Platinum kaart met 170.000 bonuspunten: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=mELVIVYBej&XL=MIANS
American Express Gold kaart met 70.000 bonuspunten: https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gold?ref=mELVIVYBej
MVA20 wrote:Hij bedoelt misschien de Ivoren pasjes
Die bestaan ook niet meer in het nieuwe systeem. Het instapniveau heet nu Explorer.
Een Amex Flying Blue Gold kaart met 30 XP en tijdelijk 30.000 via deze link:
https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=cARELHD8Yn&XL=MIANS
FB Platinum PA; IHG Diamond Ambassador.
Hij bedoelt misschien de Ivoren pasjes
American Express Platinum kaart met 170.000 bonuspunten: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=mELVIVYBej&XL=MIANS
American Express Gold kaart met 70.000 bonuspunten: https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gold?ref=mELVIVYBej
Staat toch echt een foto van een petroleum pasje. Waar haal je vandaan dat je er geen meer krijgt?
Misschien denkt die dat dit Forum direkt met FB verbonden is...
Flying Blue Platinum4Life
Waarom wij jouw FB-nummer zouden moeten weten ontgaat mij enigszins, @Herman_ten_Klooster.
In het nieuwe systeem wordt geen pasje meer toegestuurd, maar kun je iets in je Apple Wallet zetten. Ik heb geen Apple, dus ik vraag mij af hoe ik dan aan mijn nieuwe Petroleum pasje zal komen. Laat het alsjeblieft niet zo moeizaam gaan als in 2018.
EDIT: heb FB nummer verwijderd, niet zo handig om dit openbaar te delen
laapsaap wrote:Telefonisch bevestigd dat je wel level miles krijgt dus xp voor aangeschafte tickets in maart. Maar ik hou mijn hart vast, ze lullen wel vaker wat aan de telefoon. Ik heb rond 15000 euro uitgegeven aan tickets in Maart. Dus zou zwaar lullig zijn.
Ik heb voor mijn in maart aangeschafte vluchten alleen maar award miles gekregen, geen level miles of XP.
Ik heb er maar even een mailtje aan gewaagd.
FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 100 Online
- 5,344 Leden