Forum

Meldingen
Alles wissen

Wijzigingen Flying Blue 6 november 2017

338 Berichten
79 Gebruikers
306 Reactions
73.3 K Bekeken
(@herman-ten-klooster)
Active Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Herman_ten_Klooster wrote:In het nieuwe systeem wordt geen pasje meer toegestuurd, maar kun je iets in je Apple Wallet zetten. Ik heb geen Apple, dus ik vraag mij af hoe ik dan aan mijn nieuwe Petroleum pasje zal komen. Laat het alsjeblieft niet zo moeizaam gaan als in 2018.

EDIT: heb FB nummer verwijderd, niet zo handig om dit openbaar te delen

Fijns, maar geen antwoord op mijn vraag. Ik zie een digitaal pasje. Herkennen ze dat op vliegvelden waar ze de plastic pasjes niet eens begrijpen? Ik denk vooral aan Kuala Lumpur.

BeantwoordenCiteren
(@herman-ten-klooster)
Active Member

Sandor wrote:Waarom wij jouw FB-nummer zouden moeten weten ontgaat mij enigszins, @Herman_ten_Klooster.

Dan kijk je toch niet.

BeantwoordenCiteren
danfl44
(@danfl44)
Noble Member

0 euro basefare en geen brandstoftoeslagen. Ticket door werkgever geregeld.

Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!

Blog: Puntentrotter
Uitgelichte vluchtreview: Air France La Première
Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!

Werk: Puntenconsultant
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.

BeantwoordenCiteren
Denzi
(@denzi)
Honorable Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

danfl44 wrote:Lang leve het nieuwe programma, binnenkort mijn eerste stel longhaul vluchten waarbij ik maarliefst 0 mijlen verdien! :p
Ach, wel een goed stel XP's.

Hoe kan je 0 mijlen verdienen?

Flying Blue Platinum // IHG Spire Elite Ambassador // Club Carlson Concierge

BeantwoordenCiteren
danfl44
(@danfl44)
Noble Member

Lang leve het nieuwe programma, binnenkort mijn eerste stel longhaul vluchten waarbij ik maarliefst 0 mijlen verdien! :p
Ach, wel een goed stel XP's.

Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!

Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!

Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.

BeantwoordenCiteren
(@r0gerthis)
Estimable Member

Daan3 wrote:Even bellen met de klantenservice.

Gelukt, heb 5XP erbij gekregen 🙂

lloydje33 and Daan3 reacted
BeantwoordenCiteren
(@Anonymous 1083)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Herman_ten_Klooster wrote:In het nieuwe systeem wordt geen pasje meer toegestuurd, maar kun je iets in je Apple Wallet zetten. Ik heb geen Apple, dus ik vraag mij af hoe ik dan aan mijn nieuwe Petroleum pasje zal komen. Laat het alsjeblieft niet zo moeizaam gaan als in 2018.

Hi Herman, ik heb net jouw FB nummer uit de post verwijderd.

lloydje33 reacted
BeantwoordenCiteren
MVA20
(@mva20)
Noble Member

Carel1 wrote:Die bestaan ook niet meer in het nieuwe systeem. Het instapniveau heet nu Explorer.

Exact. Maar verder niets veranderd.

American Express Platinum kaart met 170.000 bonuspunten: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=mELVIVYBej&XL=MIANS

American Express Gold kaart met 70.000 bonuspunten: https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gold?ref=mELVIVYBej

lloydje33 reacted
BeantwoordenCiteren
Carel1
(@carel1)
Famed Member

MVA20 wrote:Hij bedoelt misschien de Ivoren pasjes

Die bestaan ook niet meer in het nieuwe systeem. Het instapniveau heet nu Explorer.

Een Amex Flying Blue Gold kaart met 30 XP en tijdelijk 30.000 via deze link:
https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=cARELHD8Yn&XL=MIANS
FB Platinum PA; IHG Diamond Ambassador.

lloydje33 reacted
BeantwoordenCiteren
MVA20
(@mva20)
Noble Member

Hij bedoelt misschien de Ivoren pasjes

American Express Platinum kaart met 170.000 bonuspunten: https://americanexpress.com/nl-nl/referral/platinum?ref=mELVIVYBej&XL=MIANS

American Express Gold kaart met 70.000 bonuspunten: https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gold?ref=mELVIVYBej

BeantwoordenCiteren
danfl44
(@danfl44)
Noble Member

https://www.flyertalk.com/forum/air-france-klm-other-partners-flying-blue/1901430-2018-fb-card-have-you-got-yours-3.html

Staat toch echt een foto van een petroleum pasje. Waar haal je vandaan dat je er geen meer krijgt?

BeantwoordenCiteren
Daeni
(@daeni)
Honorable Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Misschien denkt die dat dit Forum direkt met FB verbonden is...

Flying Blue Platinum4Life

Mijn vliegverleden

lloydje33, Daan3, SanHor and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
Sandor
(@sandor)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Waarom wij jouw FB-nummer zouden moeten weten ontgaat mij enigszins, @Herman_ten_Klooster.

BeantwoordenCiteren
(@herman-ten-klooster)
Active Member

In het nieuwe systeem wordt geen pasje meer toegestuurd, maar kun je iets in je Apple Wallet zetten. Ik heb geen Apple, dus ik vraag mij af hoe ik dan aan mijn nieuwe Petroleum pasje zal komen. Laat het alsjeblieft niet zo moeizaam gaan als in 2018.

BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member

laapsaap wrote:Telefonisch bevestigd dat je wel level miles krijgt dus xp voor aangeschafte tickets in maart. Maar ik hou mijn hart vast, ze lullen wel vaker wat aan de telefoon. Ik heb rond 15000 euro uitgegeven aan tickets in Maart. Dus zou zwaar lullig zijn.

Ik heb voor mijn in maart aangeschafte vluchten alleen maar award miles gekregen, geen level miles of XP.
Ik heb er maar even een mailtje aan gewaagd.

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

BeantwoordenCiteren
Pagina 5 / 23
Deel: