Forum

Meldingen
Alles wissen

Lifetime Platinum voor 102.600 euro

31 Berichten
19 Gebruikers
35 Reactions
17.9 K Bekeken
Arno
 Arno
(@arno)
Trusted Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

je moet ook gewoon zorgen dat de baas alles betaald

24.000 flying blue punten met AMEX gold!

Ambtenaruh reacted
BeantwoordenCiteren
Ambtenaruh
(@ambtenaruh)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Miya wrote:Ik denk (lees: weet zeker) dat een aantal forum leden het hier in het verleden met minder dan <10k gedaan hebben.

Waarbij promoties van de afgelopen jaren zeker geholpen hebben.

10k haal ik net niet, maar het overgrootste deel van mn jaren (6) was 5.400. al met al kom ik rond de 15k uit voor P4L. Nog 2 tripjes te gaan :p

Flying Blue Platinum4Life

Miya, lloydje33, Ruut and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
Mark020
(@mark020)
Honorable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

da's een flinke prijs voor een dekentje!

Airlines: Flying Blue Ultimate | Hotels: Hilton Diamond, IHG Platinum, Melia Platinum, Radisson Gold, Marriott Bonvoy Gold | Car rentals: Hertz Platinum, SIXT Diamond, Avis Presidents Club

Overweeg je een AMEX Flying Blue Platinumcard? Kijk dan vooral naar deze referral link:
Ontvang via onderstaande link 20.000 Flying Blue miles cadeau:
Vraag via deze link de AMEX Flying Blue Platinumcard aan

BeantwoordenCiteren
Miya
 Miya
(@miya)
Noble Member

Perksflyer wrote: Nog wel een ruim een half miljoen mijlen die ik moet opmaken...

Kan je leuk dekentje van kopen:
https://store.flyingblue.com/vandycksuperiorduodownduvet240x220

En hou je nog wat over voor een tasje:
https://store.flyingblue.com/furla-1927-leather-tote-bag-jleu

BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Perksflyer wrote:Nog wel een ruim een half miljoen mijlen die ik moet opmaken...

Die zijn zo op met de huidige tarieven in miles 😉

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

BeantwoordenCiteren
Mark020
(@mark020)
Honorable Member

Perksflyer wrote:Dat had ik zo ongeveer ook, hoewel het waren voor KLM Royal Wing jaren voordat het Platinum gebeuren kwam. Daarna is het vliegen bij mij totaal ingezakt en ben ik nu trotse Ivory card member (hoewel dat schijnt nu Explorer te heten, dus het is nog minder waard... ik vond het al een rare keuze voor een level naam, want je moet er wel een olifant voor afschieten). Nog wel een ruim een half miljoen mijlen die ik moet opmaken...

Daarom vermoed ik dat Ivory is losgelaten 🙂

Airlines: Flying Blue Ultimate | Hotels: Hilton Diamond, IHG Platinum, Melia Platinum, Radisson Gold, Marriott Bonvoy Gold | Car rentals: Hertz Platinum, SIXT Diamond, Avis Presidents Club

Overweeg je een AMEX Flying Blue Platinumcard? Kijk dan vooral naar deze referral link:

BeantwoordenCiteren
Perksflyer
(@perksflyer)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Jochem wrote:Ja het moet grotendeels komen doordat je gewoon veel vliegt.
Het is wel goed om te weten hoe het nu precies werkt. Ik las laatste iemand hier die zei 15 jaar platinum te zijn, nou ja, met 1 gold jaar ertussen. Dat is toch jammer.

Dat had ik zo ongeveer ook, hoewel het waren voor KLM Royal Wing jaren voordat het Platinum gebeuren kwam. Daarna is het vliegen bij mij totaal ingezakt en ben ik nu trotse Ivory card member (hoewel dat schijnt nu Explorer te heten, dus het is nog minder waard... ik vond het al een rare keuze voor een level naam, want je moet er wel een olifant voor afschieten). Nog wel een ruim een half miljoen mijlen die ik moet opmaken...

BeantwoordenCiteren
Mark020
(@mark020)
Honorable Member

102k is geen beste deal inderdaad. Met 30.000 euro aan SAF ben je er al, en dan zijn de vlucht XP (en bijv. Amex fb) nog niet meegenomen. In ieder geval geen ton 😉

LordH reacted
BeantwoordenCiteren
Mark020
(@mark020)
Honorable Member

alfa_x wrote:Ik dank dat als je het heel slim aanpakt je zeker onder de 10 euro per xp kan blijven. Dus ik denk eerder 30-40k om het te worden.
Ik heb 412 xp te gaan om het te worden, ik schat dat ik zo`n 25k heb uitgegeven aan vluchten vanaf dat ik plat ben geworden. Dus zeker geen 100k.
Veel dubbele xp gepakt tijdens corona.

Dit dus, had een WBC retourtje (directe vluchten) naar de Caribische eilanden... 120 XP 😀 (met verdubbelaar)

BeantwoordenCiteren
Ozzietukker
(@ozzietukker)
Famed Member

arjen05 wrote:Gratis winkelen bij Albert Heijn en dan vragen om zegeltjes.. o_O

Wat KLM personeel weer niet mag, zowel als men cabinecrew of ipb is, is de lounge in.
Op een of andere manier is men hier persona non grata. Zowel in Amsterdam als op outstations.

BeantwoordenCiteren
arjen05
(@arjen05)
Famed Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Menno wrote:Ook spaar je helaas op IPB-vluchten of staff-tickets géén XP

Gratis winkelen bij Albert Heijn en dan vragen om zegeltjes.. o_O

Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.

BeantwoordenCiteren
Menno
(@menno)
Prominent Member

arjen05 wrote:Werken bij KLM in ieder geval wel. Dik verdienen en betere benefits dan welk frequent flyer level dan ook 😉

Als je 15 vluchten per jaar maakt, gedurende 10 jaar, is dat 150, vermenigvuldigd met de prijs van een doosje bonbons.

Dat ligt er maar net aan waar je bij KL werkt, als kantoorpersoneel ben je niet zo interessant ;).
Ook spaar je helaas op IPB-vluchten of staff-tickets géén XP. Zelfs de lounge kom je niet binnen, ook als je wel privé een gold kaart hebt.

*Bekijk via de linkjes wat jouw aanbod voor extra punten is als je een AMEX kaart zou nemen.
▸ AMEX Gold/Platinum nu tot 100.000 punten*. O.a. lounges, hotelupgrades, dinervoordeel en punten sparen voor goedkoper reizen.
▸ AMEX Flying Blue Gold/Platinum nu tot wel 70.000 Miles* Bijv. Platinum for 2, 30-60XP en FB punten sparen.

Gebruik je mijn linkje? Dankjewel! 🙂 Laat het weten, dan krijg je van mij een extra bedankje.

BeantwoordenCiteren
arjen05
(@arjen05)
Famed Member

r0gerthis wrote:Werk is inderdaad je goedkoopste optie!

Werken bij KLM in ieder geval wel. Dik verdienen en betere benefits dan welk frequent flyer level dan ook 😉

Als je 15 vluchten per jaar maakt, gedurende 10 jaar, is dat 150, vermenigvuldigd met de prijs van een doosje bonbons.

Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.

Timo, Miya, Amsterdam and 2 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@r0gerthis)
Estimable Member

Werk is inderdaad je goedkoopste optie! Ik heb jaren gehad dat ik 3x/maand een retourtje in Europa moest maken. Dan gaat 't ook snel en hoef je niet zelf te betalen.

Als je dan af en toe zo'n mooie fare in business kan vliegen, is het makkelijk behouden, zeker als dat fares zijn met een overstap!

102k lijkt me 't niet waard trouwens 😉

BeantwoordenCiteren
StinusPax
(@stinuspax)
Estimable Member

Of zorg voor werk waar je veel MOET vliegen. Dit kan in vrijwel alle sectoren en opleidingslevels, je hoeft geen partner bij consultant te zijn om veel te vliegen, ook monteurs voor internationale bedrijven vliegen extreem veel. Dan kost het je niets en heb je ook nog een hotel en (leuke) collega's 🙂

Samen vliegen we COVID-19 de wereld uit

Amsterdam, Ruut and bernard reacted
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 3
Deel: