Forum

Meldingen
Alles wissen

KLM App

38 Berichten
26 Gebruikers
13 Reactions
11.9 K Bekeken
(@vedje)
Eminent Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Problemen met steeds weer moeten inloggen heb ik niet meer sinds een paar weken. Moet wel keer op keer de paspoortgegevens opnieuw invoeren voor gezinsleden, ook al sla ik ze op. De scanfunctie van het paspoort lijkt bij mij althans ook niet te werken.
Misschien hebben de makers ook een vooruitziende blik en worden boardingpassen over een tijdje ‘boadingpassen’. Behalve de ontbrekende informatie die anderen hierboven al noemen, ziet de app er zelf wel goed uit, ze hadden hem alleen even uitgebreider moeten testen.

6C1FE3ED B492 4612 AAEB 4A83F567DEC2

BeantwoordenCiteren
Dan1
 Dan1
(@dan1)
Noble Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

FindingFlyer wrote:
De antwoorden tot nu toe:

***, here is some feedback about the KLM / Air France apps. These apps are recently converged to 1 basic infrastructure (based on AF app structure) so there are some elements that have changed. From this convergence, further improvements are in the pipeline including the bugs/sloppiness/ticket details.

Trips flown since starting FB account are not planned to be included
Incoming flights on front home page. Not yet clarity if this might come back (multiple opinions)

Dus eigenlijk zegt de IT Service Desk dat de basisinfrastructuur dus niet in orde is?

Ik ken de AF App niet, maar als ze zaken hebben samengevoegd op een nieuwe infra, en de KLM app er nu uitziet als de AF app, hoe kan het dan dat de functionaliteit niet goed werkt en de app buggy? Is er niet getest of heeft men ervoor gekozen om met de bugs in productie te gaan? Hoe dan ook, dit is slordig en oogt als een haastklus waar snelheid over kwaliteit is gegaan.

Verder is de nieuwe KLM app inderdaad drama en de user interface slecht. Wat mij opvalt, is dat je soms na het klikken heel kort tekst/velden in het Frans ziet. Vanuit klantperspectief onacceptabel dat niet eerst doorontwikkeld en dat de migratie ook niet vergezeld is gegaan van communicatie naar klanten (al kan ik me voorstellen dat je liever niet wilt communiceren dat de migratie broddelwerk was. Misschien verklaart dat de radiostilte...).

Wil jij ook mooie reisvoordelen zoals wereldwijd gratis loungetoegang, uitgebreide reisverzekeringen, hotelvoordelen, Schiphol Privium voor jou en je partner en drie keer per jaar €100 dinertegoed? Vraag dan een American Express Platinum Card aan via mijn referral link en ontvang 70.000 Membership Rewards voor een American Express Platinum Card of 70.000 Flying Blue Miles bij een American Express Flying Blue Platinum Card via deze referral link.

BeantwoordenCiteren
Huib
 Huib
(@huib)
Estimable Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

KLM op Android heeft nu ook Widget. Daarop verschijnt, neem ik aan, de laatste boarding pass

klm widget

FB plat Privium

BeantwoordenCiteren
Mark020
(@mark020)
Honorable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

FindingFlyer wrote:We hebben een lange lijst naar KLM gestuurd, hier een greep:

BUGS

Each of us gets disconnected and has to re-login App starts after 15 seconds now, no instant response.

Airfrance Play isn't work via the APP link

DOWNGRADE

In the updated AF app, future flights are not displayed on the front page.

" Ticket details " do not include ticket information (great when Wifi is poor), but this information is now retrieved from the website.

There is no longer a Platinum for Life counter displayed

Trips flown since starting FB account are gone

SLOPPY

There are more than 3 pixels on the boarding pass screen. It looks like Microsoft Paint was used to enlarge it 🙂

***, here is some feedback about the KLM / Air France apps. These apps are recently converged to 1 basic infrastructure (based on AF app structure) so there are some elements that have changed. From this convergence, further improvements are in the pipeline including the bugs/sloppiness/ticket details.

Incoming flights on front home page. Not yet clarity if this might come back (multiple opinions)

Echt stom dat die ‘feitjespagina’ eruit gesloopt is.

Airlines: Flying Blue Ultimate | Hotels: Hilton Diamond, IHG Platinum, Melia Platinum, Radisson Gold, Marriott Bonvoy Gold | Car rentals: Hertz Platinum, SIXT Diamond, Avis Presidents Club

Overweeg je een AMEX Flying Blue Platinumcard? Kijk dan vooral naar deze referral link:
Ontvang via onderstaande link 20.000 Flying Blue miles cadeau:
Vraag via deze link de AMEX Flying Blue Platinumcard aan

Eagle and FindingFlyer reacted
BeantwoordenCiteren
FindingFlyer
(@findingflyer)
Reputable Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

We hebben een lange lijst naar KLM gestuurd, hier een greep:

BUGS

Each of us gets disconnected and has to re-login App starts after 15 seconds now, no instant response.

Airfrance Play isn't work via the APP link

DOWNGRADE

In the updated AF app, future flights are not displayed on the front page.

" Ticket details " do not include ticket information (great when Wifi is poor), but this information is now retrieved from the website.

There is no longer a Platinum for Life counter displayed

Trips flown since starting FB account are gone

SLOPPY

There are more than 3 pixels on the boarding pass screen. It looks like Microsoft Paint was used to enlarge it 🙂

Huib reacted
BeantwoordenCiteren
Mark020
(@mark020)
Honorable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Je kan je UXP ook niet meer zien in de app, echt strontvervelend.

Airlines: Flying Blue Ultimate | Hotels: Hilton Diamond, IHG Platinum, Melia Platinum, Radisson Gold, Marriott Bonvoy Gold | Car rentals: Hertz Platinum, SIXT Diamond, Avis Presidents Club

Overweeg je een AMEX Flying Blue Platinumcard? Kijk dan vooral naar deze referral link:
Ontvang via onderstaande link 20.000 Flying Blue miles cadeau:
Vraag via deze link de AMEX Flying Blue Platinumcard aan

Menno reacted
BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Vanochtend 4x achter elkaar, dus de AF app maar gebruikt. (Android)

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

BeantwoordenCiteren
Huib
 Huib
(@huib)
Estimable Member

Ready2Board wrote:Zijn er meer mensen die in de nieuwe app geen stoelen meer kunnen selecteren of wijzigen? Krijg constant een foutmelding.

Yep. In Android app. Na drie a vier keer gaat het meestal wel.

FB plat Privium

BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

Stoel wijzigen blijft vaak hangen omdat de app dat scherm daarvoor dan nog aan het laden is lijkt wel.

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

BeantwoordenCiteren
Huib
 Huib
(@huib)
Estimable Member

VinceG wrote:Ehm zijn jullie allemaal apple gebruikers?
Ik heb Android en ik moet eerlijk bekennen dat de nieuwe app fantastisch is. Veel intuitiever en duidelijker. Heb hem nu een paar weken en ben nog nooit uitgelogd. Draait als een zonnetje!
Dus ik ben er heel erg blij mee. Maar dat had ik al medegedeeld in het forum toen hij net geintroduceerd werd 😀

En boarding pass nu ook dus in de Google Wallet (former Gpay) te plaatsen door de Gpay button bovenop de pass. Kon vroeger alleen via de Air France app.
Erg fijn want dan staat die, vanaf x uur v o o r de vlucht, netjes in het groen en opvallend in je dropdown menu (of "meldingen uitklappen"), en verdwijnt daar na de landing ook weer uit. Net iets sneller . En je krijg info over delay/gate ook via google. Soms dubbel, maar goed.
Vind de app ook beter dan de oude.
Als stoel wijzigen bij mij niet lukt, probeer ik brute force een keer of drie, haha. Of web uiteraard.

FB plat Privium

BeantwoordenCiteren
Eagle
(@eagle)
Noble Member

MichaelNight wrote:Wel bijzonder dat ze tot in oktober al weten dat er verstoringen zullen zijn..en ze hebben geen tijd genoeg om er wat aan te doen?

Inmiddels in oktober ook alweer 2 uit 3 vluchten met annuleringen. Begint wel echt vervelend te worden met klm. Voor een weekendje naar een stad in Europa willen wij graag zaterdagochtend vroeg weg en zondagavond terug, KLM annuleert nu al voor de zoveelste trip de vlucht op zaterdagochtend om deze dan om te boeken naar het einde van de middag. Dan valt dus, wederom, een gepland weekend in het water.

Referral voor reguliere AMEX

Mijn vliegverleden

Menno reacted
BeantwoordenCiteren
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member

Menno wrote:De nieuwe app vind ik wel een verbetering. Nu zie ik tenminste in één overzicht dat ze niet kunnen plannen en er bij élke vlucht een verstoring is :D:D
(ook de groene tegels hebben verstoorde vluchten)

9FEAFB13 5A34 4A31 B737 7DC74A4ECE13

Wel bijzonder dat ze tot in oktober al weten dat er verstoringen zullen zijn..en ze hebben geen tijd genoeg om er wat aan te doen?

Amex Gold, FB Platinum, BW, Diamond, Hilton Gold. M&M niks maar bezig

Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:
www.americanexpress.nl/introduceren/michavikah?XLINK=MYCP

BeantwoordenCiteren
Eagle
(@eagle)
Noble Member

Ready2Board wrote:Zijn er meer mensen die in de nieuwe app geen stoelen meer kunnen selecteren of wijzigen? Krijg constant een foutmelding.

Krijg ik ook regelmatig. Gebruik dan de air France app, daar werkt het wel gewoon.

Referral voor reguliere AMEX

Mijn vliegverleden

descas reacted
BeantwoordenCiteren
Bjorn
(@bjorn)
Prominent Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Krijg deze foutmelding ook regelmatig. Paar uur later lijkt het dan ineens wel te werken.

→ Flying Blue Earning Online extensie (Chrome/Safari/Firefox)
→ Alle locaties waar je kunt betalen met AMEX
→ Flying Blue Miles Calculator (tool)

→ Classic AMEX: Tot 40.000 Membership Rewards via deze link.
→ FB AMEX: Tot 40.000 Flying Blue Miles cadeau en korting via deze link.
→ AwardWallet: 3 maanden gratis AwardWallet Plus proberen via deze link

BeantwoordenCiteren
Ozzietukker
(@ozzietukker)
Famed Member

Die heb ik regelmatig. De oplossing is met een samsung tablet de seatmap op te zoeken of met de online check in.
Als je dat gedaam het kan je 7 van de 10 keer de seatmap wel weer te zien krijgen in de app.

BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 3
Deel: