MoonJ wrote:Al 25 minuten in de wacht bij KLM. Leuk dat zogenaamde 'premium service lijn' nummer voor Gold members, maar als ik 'Klantenservice KLM' op Google intik dan krijg ik hetzelfde nummer. Dan snap ik dat die wachtrij zo lang is. :confused:
Het idee is geloof ik dat je een hogere prioriteit in de wachtrij krijgt. Dus dat je een paar wachtenden overslaat.
PieterMaurits wrote:Een tip is echt om bijvoorbeeld het Belgische nummer van KLM te bellen. Ik stond laatst 1 uur in de wacht bij de platinum telefoonlijn en werd binnen 1 minuut geholpen toen ik het 'reguliere' Belgische nummer belde.
Goede! Vraagje: waar vind ik het Belgische premium service nr? :rolleyes:
Etihad Gold | OneWorld Sapphire (Privilege Club) | SkyTeam Elite+ (Flying Blue) | AMEX Platinum Cardholder | For an AMEX Platinum Card for 50% off + 30.000 Membership Rewards, CLICK HERE
MoonJ wrote:Al 25 minuten in de wacht bij KLM. Leuk dat zogenaamde 'premium service lijn' nummer voor Gold members, maar als ik 'Klantenservice KLM' op Google intik dan krijg ik hetzelfde nummer. Dan snap ik dat die wachtrij zo lang is. :confused:
Een tip is echt om bijvoorbeeld het Belgische nummer van KLM te bellen. Ik stond laatst 1 uur in de wacht bij de platinum telefoonlijn en werd binnen 1 minuut geholpen toen ik het 'reguliere' Belgische nummer belde.
Al 25 minuten in de wacht bij KLM. Leuk dat zogenaamde 'premium service lijn' nummer voor Gold members, maar als ik 'Klantenservice KLM' op Google intik dan krijg ik hetzelfde nummer. Dan snap ik dat die wachtrij zo lang is. :confused:

Etihad Gold | OneWorld Sapphire (Privilege Club) | SkyTeam Elite+ (Flying Blue) | AMEX Platinum Cardholder | For an AMEX Platinum Card for 50% off + 30.000 Membership Rewards, CLICK HERE
Okeww wrote:zojuist contact gehad met flying blue
of ik nog labels zou ontvangen of niet.De dame gaf aan dat de labels gewoon nog verstuurd worden maar dat alleen het kaartje er uit gaat.
iedereen zal gewoon nog bagagelabels blijven ontvangen ook in 2022
Wat goed om te horen!
Okeww wrote:zojuist contact gehad met flying blue
of ik nog labels zou ontvangen of niet.De dame gaf aan dat de labels gewoon nog verstuurd worden maar dat alleen het kaartje er uit gaat.
Top! Ik dacht gelezen te hebben dat deze er ook uitgingen.
Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles
Vliegende_Keep wrote:Vandaag nog mooi op de valreep mijn Platinum bagage labels ontvangen:rolleyes:
zojuist contact gehad met flying blue
of ik nog labels zou ontvangen of niet.
De dame gaf aan dat de labels gewoon nog verstuurd worden maar dat alleen het kaartje er uit gaat.
www.americanexpress.nl/introduceren/aDJUNZR44v?XLINK=MYCP
Amex Gold met mooie bonus
Bijzonderetickets wrote:Bij een DL vluchtnummer krijg je als Platinum 100% bonusmiles.
Ter aanvulling, dit is niet alleen bij DL vluchtnummers, maar bij alle SkyTeam partners.
MoonJ wrote:Note wel dat als je Platinum bij KLM bent, je niet 4 maar 8 miles per gespendeerde euro krijgt. Toch het dubbele. Alhoewel ik dan alsnog denk dat je met DL meer miles pakt.
Bij een DL vluchtnummer krijg je als Platinum 100% bonusmiles.
Blog: Bijzonderetickets.nl
Bedrijf: Puntenconsultant.nl
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles. We boeken en personaliseren ieder hotelverblijf. Bij high end hotels bieden we daarnaast voordelen zoals $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.
Persoonlijke referral links: American Express Gold / Platinum Card - Flying Blue American Express Gold / Platinum Card.
Jack of all trades wrote:Handige website. Thanks. Ga even met de boekingsklasse spelen. Het is nu z bij klm en i bij delta
Note wel dat als je Platinum bij KLM bent, je niet 4 maar 8 miles per gespendeerde euro krijgt. Toch het dubbele. Alhoewel ik dan alsnog denk dat je met DL meer miles pakt.
Vliegende_Keep wrote:DL, bij KLM berekenen ze het naar wat je heb betaald en bij Delta naar het aantal gevlogen miles, en met een hogere boekingsklasse kan het dan behoorlijk oplopen.
https://www.wheretocredit.com/delta-air-lines/jEen vlucht in bijvoorbeeld J levert bij DL 200% van het aantal gevlogen miles op en bij KL 4 miles per euro
Handige website. Thanks. Ga even met de boekingsklasse spelen. Het is nu z bij klm en i bij delta
Airlines: FB Ulti, United Premier // Hotels: Marriott Ambassador, Marriott Lifetime Gold, Hilton Diamond // AMEX Centurion, Business Gold
Jack of all trades wrote:Misschien is deze vraag al eerder gesteld.. Verdien je meer miles bij DL of KL vluchten???
Dat ligt eraan hoe duur je KL ticket is en wat de afstand en bookingsklasse van je DL ticket zijn.
De vuistregel die ik hanteer is dat goedkope longdistance vluchten meer verdienen onder een DL vluchtnummer en dat dure vluchten (bijv. volledig flexibele tickets) beter verdienen op KL/AF vluchtnummers.
Echter is dit slechts een vuistregel en moet je dit per geval berekenen om te kijken welk vluchtnummer beter is.
Jack of all trades wrote:Misschien is deze vraag al eerder gesteld.. Verdien je meer miles bij DL of KL vluchten???
DL, bij KLM berekenen ze het naar wat je heb betaald en bij Delta naar het aantal gevlogen miles, en met een hogere boekingsklasse kan het dan behoorlijk oplopen.
https://www.wheretocredit.com/delta-air-lines/j
Een vlucht in bijvoorbeeld J levert bij DL 200% van het aantal gevlogen miles op en bij KL 4 miles per euro
Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles
Misschien is deze vraag al eerder gesteld.. Verdien je meer miles bij DL of KL vluchten???
Airlines: FB Ulti, United Premier // Hotels: Marriott Ambassador, Marriott Lifetime Gold, Hilton Diamond // AMEX Centurion, Business Gold
MilesHunter wrote:Oei.. toch nog geen Plat4Life.. 🙁 ik heb me te rijk gerekend in het aantal XP’s dat ik hoopte te ontvangen voor de laatste vluchten van dit jaar.Ter leering ende vermaeck - wat is het geval:
ik had een multi-city trip geboekt naar de VS mbv de KLM PA. Alles onder 1 boeking.Echter een deel van de reis, van PHX naar JFK, is met Delta en heeft een DL vluchtnummer. Ook de reis van JFK naar CDG is met Delta en DL vluchtnummer. Voor deze vluchten heb ik wel XP’s gekregen maar geen dubbele XP’s en ook geen UXP’s. De PA heeft me uitgelegd dat het niet om de boeking gaat om hiervoor in aanmerking te komen maar specifiek om een AF of KL vluchtnummer. En die van Delta zijn aparte tickets met DL nummers. Had ik niet op gelet tijdens het boeken want ik wilde de goedkoopste.
Helaas toch nog even doorvliegen dus.. (maar dat vinden we niet erg ;)). Afijn, met de plannen voor H1 en de 50% XP bonus komt het de komende maanden toch nog wel goed. Maar ik zal wel wat beter opletten bij het boeken de volgende keer.. o_O
Klopt, ik moet zeggen dat dat wel duidelijk in de voorwaarden staat. Staat tegenover dat je met DL vluchten over het algemeen wel meer miles krijgt. Schrale troost 😉
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 153 Online
- 5,344 Leden