Ik weet niet of er mensen al op zoek zijn geweest naar voor XP runs voor na 1 April?
Ik kwam toevallig bij het boeken van een zakelijke trip onderstaande tegen: 45XP voor 424 euro. Moet vast goedkoper kunnen, echter heb ik nog weinig langs zien komen en heb je in Economy 9 intercontinentale vluchten nodig binnen Europa. Zo gek is het misschien nog niet?
Blog: https://travelhacking.nl
traag boarden bij vertrek, vervolgens niemand op CDG om het vliegtuig "aan de slurf" te hangen.
Mikey wrote:Vandaag de AMS MRS BOD AMS run gedaan. Is misgegaan vanuit BOD, vertraging bij vertrek en aankomst. Ik kon de vlucht naar AMS uitzwaaien 🙂
Zit nu in hotel aan mijn diner 🙂
Heb trouwens geen voucher uitgereikt gekregen ivm vertraging die ik nu opgelopen heb. Klopt dat? Of nog ff achteraan gaan?
Hangt er van af... Wat was de reden van vertraging?
40.000/60.000 AMEX bonuspunten? vraag de kaart aan via onderstaande link en ontvang tijdelijk extra bonuspunten!
www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gIDEOKNV2x
Vandaag de AMS MRS BOD AMS run gedaan. Is misgegaan vanuit BOD, vertraging bij vertrek en aankomst. Ik kon de vlucht naar AMS uitzwaaien 🙂
Zit nu in hotel aan mijn diner 🙂
Heb trouwens geen voucher uitgereikt gekregen ivm vertraging die ik nu opgelopen heb. Klopt dat? Of nog ff achteraan gaan?
Captain_Jack wrote:Hallo mede-vliegers,Ik ben volledig nieuw met de mileage-run, hierom vraag ik dit forum om hulp. Mijn vraag is: Is het mogelijk om een mileage-run te doen met ongeveer €250?
Ik ben Ivory bij FB. (367 miles)
Graag hoor ik meer en alvast bedankt voor de reacties.
Groeten
Status ga je voor 250 never de nooit halen, en je moet voor jezelf afvragen hoe nuttig status überhaupt is. Een pure mileage run in de zin van vliegen in ruil voor goedkope mijlen is voor 250 altijd mogelijk, check voor de beste huidige deals het mileage run forum van flyertalk. Ook daarbij is de vraag hoeveel je hieraan hebt als je weinig mijlen hebt dus niet in de buurt van een leuke award zit en als je geen status hebt en ook geen status ambieert.
Mijn tip: als je 250 euro wil besteden aan vliegen, wacht op een toffe deal waarin je zeer goedkoop naar een gave bestemming gaat waar je echt naartoe wil.
Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!
Blog: Puntentrotter
Uitgelichte vluchtreview: Air France La Première
Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!
Werk: Puntenconsultant
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.
Captain_Jack wrote:Hallo mede-vliegers,Ik ben volledig nieuw met de mileage-run, hierom vraag ik dit forum om hulp. Mijn vraag is: Is het mogelijk om een mileage-run te doen met ongeveer €250?
Stel je vooral (klik) eerst even voor!
Wat is het doel van je mileage run?
Als het is om het Silver-niveau van Flying Blue te bereiken, dan moet je
- of 15 enkele vluchten maken (hoeveel heb je er al sinds 1 januari?) voor 1 april
- of 25.000 level miles sparen voor 1 april
meer info over de regels vóór 1 april: https://www.flyingblue.com/about-flyingblue/all-about-levels-and-benefits/silver.html
- of 100 XP halen; dit is volgens de regels ná 1 april (zie https://www.airfranceklm.com/en/news/new-flying-blue-programme )
Voor 250,- kun je ongeveer 4 à 5 enkele vluchten of 20 à 30 XP scoren, denk ik. Lang niet genoeg om Silver te halen.
Persoonlijk vind ik een mileage-run voor Silver niet de moeite waard.
Je kunt 15 tot 60 extra XP verdienen door een Flying Blue Card van American Express aan te vragen. Daarmee komt je status snel dichterbij.
Hallo mede-vliegers,
Ik ben volledig nieuw met de mileage-run, hierom vraag ik dit forum om hulp. Mijn vraag is: Is het mogelijk om een mileage-run te doen met ongeveer €250?
Graag hoor ik meer en alvast bedankt voor de reacties.
Groeten
NamataEkim wrote:Uitgebreid met Flying Blue zitten sparren zowel telefonisch als in de lounge. Bevestiging gehad dat als ik voor 1 april plat ben, ik de status heb tot 31-3-2020Dus mijn tripje naar warshau geupgrade naar z klasse. Vond het wel de moeite aangezien ik met conversie maar tot 2019 plat zou zijn.
(Ook meerdere malen bevestigd door fb teamleads en als aantekening in mijn profiel gezet)
Laat het vooral even schriftelijk vastleggen met een datumstempel erop, dat de info echt van nu is 🙂
Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.
Uitgebreid met Flying Blue zitten sparren zowel telefonisch als in de lounge. Bevestiging gehad dat als ik voor 1 april plat ben, ik de status heb tot 31-3-2020
Dus mijn tripje naar warshau geupgrade naar z klasse. Vond het wel de moeite aangezien ik met conversie maar tot 2019 plat zou zijn.
(Ook meerdere malen bevestigd door fb teamleads en als aantekening in mijn profiel gezet)
MollyMoon wrote:Ik ben óók heel benieuwd naar die gouden tip om met 300 euro gold status te halen voor 1 april..;) de tipgever mag als eerste gast met mij mee de lounge in....
Achteraf gezien was dat natuurlijk niet helemaal realistisch. Maar vandaar ook de vraag of dat zal lukken. Het antwoord is dus nee.
FB Platinum, AMEX Gold.
Instagram geographytravel
Roberto wrote:Wat is de snelste weg naar Gold voor April? Ik zag hier wat voorbij komen over Parijs-Lyon op een zaterdag maar ook een Europese businessclass route. Ik wil ongeveer 300 euro besteden. Lukt dat?
Ik ben óók heel benieuwd naar die gouden tip om met 300 euro gold status te halen voor 1 april..;) de tipgever mag als eerste gast met mij mee de lounge in....
Nog naar Baikal geweest? Echt toffe omgeving om paar daagjes wat rond te touren.
En die lounge was nog best relaxt, met eigen security en minivan direct uit lounge naar vliegtuig.
Amex uitgelegd op mijn blog | Reguliere referral | Flying Blue referral | Met jullie hulp kan ik mooie verslagen en handleidingen blijven maken!
Blog: Puntentrotter
Uitgelichte vluchtreview: Air France La Première
Als Nederlander geïnteresseerd in Amerikaanse creditcards? Lees hier hoe en wat!
Werk: Puntenconsultant
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles en boeken zonder extra kosten mooie hotels met bijzondere voordelen. Denk aan: $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.
tjappie wrote:Met 16 segmenten Gold?
Daar klopt natuurlijk geen hout van
Was blijkbaar nog veel te vroeg... Je zult geen gold halen maar doordat je voor 1 april nog 7xp per segment krijgt maakt elk segment wat je voor 1 april haalt het makkelijker om na 1 april gold te halen
American Express Platinum met 170.000 Membership Rewards punten? Bestel hem via American Express Platinum (je kunt ook andere kaarten kiezen!)
American Express Flying Blue Platinum (of gold) kaart het eerste jaar gratis en 120.000 miles? Bestel hem via: Amex Flying Blue Platinum
Mijn vliegverleden: https://my.flightradar24.com/glennhaak
Godenzoon14 wrote:Hi Roberto,Voor €300 zul je goud niet halen, maar als je de komende zaterdagen idd AMS-CDG-LYS-CDG-AMS vliegt zou je met 3 van deze runs goud halen (tot 31-3-2019) en op 1 april 112 XP (die 16 vluchten maal 7 XP) in je account hebben, wat betekent dat je dan nog 68XP moet halen om je te herkwalificeren voor Gold ipv de normale 180 🙂
BC tickets worden pas interessant voor XP runs NA 1 april
Met 16 segmenten Gold?
Roberto wrote:Bedankt voor je antwoord. Ik ga even kijken of dat gaat lukken. Als ik mijn budget verhoog zal er dus meer (en sneller) mogelijk zijn begrijp ik.
Precies, en het loont wel echt (als je er de tijd en het geld voor hebt) om voor 1 April dus een nieuwe status te halen, aangezien je dan dubbel voordeel haalt uit je segmenten/level miles.
American Express Platinum met 170.000 Membership Rewards punten? Bestel hem via American Express Platinum (je kunt ook andere kaarten kiezen!)
American Express Flying Blue Platinum (of gold) kaart het eerste jaar gratis en 120.000 miles? Bestel hem via: Amex Flying Blue Platinum
Mijn vliegverleden: https://my.flightradar24.com/glennhaak
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 83 Online
- 5,344 Leden