Forum

Meldingen
Alles wissen

Check-In Upgrade offers

4,598 Berichten
372 Gebruikers
5128 Reactions
942.9 K Bekeken
(@dvddvd)
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Jack of all trades wrote:Was heerlijk. Alleen de nieuwe wbc zit al een jaar op deze route. Zat deze keer op 72k, alles was heel rustig

Ik heb er ervaring mee Ik vlieg meerdere keren per jaar naar Houston, upperdeck

BeantwoordenCiteren
Jack of all trades
(@jack-of-all-trades)
Prominent Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

dvddvd wrote:En wat vond je van de new world business class in de 747?

Was heerlijk. Alleen de nieuwe wbc zit al een jaar op deze route. Zat deze keer op 72k, alles was heel rustig

Airlines: FB Ulti, United Premier // Hotels: Marriott Ambassador, Marriott Lifetime Gold, Hilton Diamond // AMEX Centurion, Business Gold

Amex Plat Bonus referral - 170K

BeantwoordenCiteren
bkraan
(@bkraan)
Estimable Member

Kasel wrote:Afgelopen zaterdag 14 November op de vlucht van IAH naar CDG waren er aardig wat plekken bij AF leeg in de Business Class. Ik had een ticket in de Premium Economy, vlak na het boarden kwam de purser eraan dat ik voor 15000 miles kon upgraden. Dat was wel een erg gunstig bod in mijn ogen dus meteen gedaan.
Dit terwijl voor de tijd ik nog geprobeerd had om te upgraden maar er niets mogelijk was..
Waarschijnlijk hadden er aardig wat mensen omgeboekt i.v.m. de gebeurtenissen in Parijs.

Weet iemand eigenlijk of AF zijn business nog gaat aanpassen naar full flat? het is een raar gezicht om zo'n ouderwetse Business class stoel te zien naast die moderne Premium Economy offering. Natuurlijk is het nog steeds beter, volgens mij is AF op deze Olie route wel een van de weinige maatschappijen die nog geen full flat business aanbied.

Die is er al, op basis van de Zodiac stoelen die ook in de KLM dreamliner zitten.
https://www.airfrance.nl/NL/en/common/guidevoyageur/classeetconfort/nouvelle-business-airfrance.htm

https://my.flightmemory.com/bkraan

BeantwoordenCiteren
(@kasel)

Afgelopen zaterdag 14 November op de vlucht van IAH naar CDG waren er aardig wat plekken bij AF leeg in de Business Class. Ik had een ticket in de Premium Economy, vlak na het boarden kwam de purser eraan dat ik voor 15000 miles kon upgraden. Dat was wel een erg gunstig bod in mijn ogen dus meteen gedaan.
Dit terwijl voor de tijd ik nog geprobeerd had om te upgraden maar er niets mogelijk was..
Waarschijnlijk hadden er aardig wat mensen omgeboekt i.v.m. de gebeurtenissen in Parijs.

Weet iemand eigenlijk of AF zijn business nog gaat aanpassen naar full flat? het is een raar gezicht om zo'n ouderwetse Business class stoel te zien naast die moderne Premium Economy offering. Natuurlijk is het nog steeds beter, volgens mij is AF op deze Olie route wel een van de weinige maatschappijen die nog geen full flat business aanbied.

BeantwoordenCiteren
(@flyricky)
Prominent Member

KL BCN-AMS 99 euro gezien overboekte vlucht en ze sowieso mensen moesten uppen naar J. Niet gedaan.

BeantwoordenCiteren
(@dvddvd)

jongesander wrote:Als het een deep discount tarief was is dit redelijk. Zelf zou ik moeite hebben met de combinatie miles en euro's....

En wat vond je van de new world business class in de 747?

BeantwoordenCiteren
(@jongesander)

Jack of all trades wrote:KL YYZ -AMS met een 747

25.000 en 250 euro , aan de hoge kant vond ik, maar wel gedaan. Of is dit een slechte deal?

Als het een deep discount tarief was is dit redelijk. Zelf zou ik moeite hebben met de combinatie miles en euro's....

BeantwoordenCiteren
Jack of all trades
(@jack-of-all-trades)
Prominent Member

KL YYZ -AMS met een 747

25.000 en 250 euro , aan de hoge kant vond ik, maar wel gedaan. Of is dit een slechte deal?

Airlines: FB Ulti, United Premier // Hotels: Marriott Ambassador, Marriott Lifetime Gold, Hilton Diamond // AMEX Centurion, Business Gold

Amex Plat Bonus referral - 170K

BeantwoordenCiteren
(@flying-doc)

KL AMS-BIO 149 euro.
Op een 737, no way.

BeantwoordenCiteren
(@krabnov)

KLM AMS-LHR €141,50. No thanks!
Ik heb voor een eco comfort stoel gekozen. €7,50 en slechts één rijtje verder: 4 ipv 1-3.

Wes and high_class reacted
BeantwoordenCiteren
Fripsmaster
(@fripsmaster)
Famed Member

Ik heb exact hetzelfde sentiment, @Krabnov. Op BEG ging het echter anders; wel met bussen maar de passagiers met priority boarding mochten als eerste met de bus en dus ook het eerste boarden. Daarna pas kwam de volgende bus met normale passagiers. Kon dat maar op Schiphol.

KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24

Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO LCY MAN MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2

Krabnov reacted
BeantwoordenCiteren
(@krabnov)

Nog even over de voordelen van Europe Business Class bij KLM... ik vind priority boarding naar een remote vliegtuig zo'n wassen neus. Priority-boarden voor een cityhoppervluchtje met een Fokker-70 betekent dat je als eerste... de bus in mag! Om er vervolgens als laatste weer uit te stappen en onderaan de vliegtuigtrap in de rij te belanden... o_O

Wammes_NL, Sander de Jonge, high_class and 2 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@bwempe)

dvddvd wrote:Net gevraagd op m'n (vertraagde) vlucht naar LOS of ik naar BC wil voor 25k punten. Toch maar niet gedaan aangezien ik prima op stoel 31A in de A330-300 KLM zit. Lekker veel beenruimte, met lege stoel naast mij. En voor het eten hoef ik het ook niet te doen, dat heb ik net in de lounge al op ☺️
Dit wordt trouwens m'n vlucht naar FB Platinum

Goede keuze, lijkt mij! De A330's van KL hebben natuurlijk ook nog de oude WBC, dus dan is het de 25k miles naar mijn mening sowieso niet waard, des te meer wanneer het een dergelijke 'korte' vlucht betreft.
En voor na je vlucht; enjoy FB PLAT;)

dvddvd reacted
BeantwoordenCiteren
(@dvddvd)

Net gevraagd op m'n (vertraagde) vlucht naar LOS of ik naar BC wil voor 25k punten. Toch maar niet gedaan aangezien ik prima op stoel 31A in de A330-300 KLM zit. Lekker veel beenruimte, met lege stoel naast mij. En voor het eten hoef ik het ook niet te doen, dat heb ik net in de lounge al op ☺️
Dit wordt trouwens m'n vlucht naar FB Platinum

BeantwoordenCiteren
(@bwempe)

MartinR wrote:Krijg je dan ook de punten voor in de Business?

Nee helaas, de oorspronkelijke tariefvoorwaarden blijven van toepassing, wanneer je van een upgrade offer gebruik maakt. Daar het in dit geval een award ticket betreft, spaar je helemaal geen award miles met deze vlucht:)

BeantwoordenCiteren
Pagina 287 / 307
Deel: