Net bij KWI vanuit Q de volgende aanbieding gekregen om naar WBC te upgraden:
759 euro,
250 euro + 20.000 miles
40.000 miles
Voor de laatste optie gekozen om mezelf maar te verwennen
Flying Blue Platinum // IHG Spire Elite Ambassador // Club Carlson Concierge
Quinten wrote:AMS-PVG in KL 787 voor €399 bij incheck-zuil op Schiphol. En dat vanuit goedkoopste Y zonder status. Een vriend van me vloog, hij vond het te duur.
Das toch geen verkeerde
40.000/60.000 AMEX bonuspunten? vraag de kaart aan via onderstaande link en ontvang tijdelijk extra bonuspunten!
www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gIDEOKNV2x
AMS-PVG in KL 787 voor €399 bij incheck-zuil op Schiphol. En dat vanuit goedkoopste Y zonder status. Een vriend van me vloog, hij vond het te duur.
Gisteren AMS-TXL voor 99eu. Niet gedaan. Mijn EC broodje smaakte ook prima en zat naast een erg leuk vrouwtje 🙂
Maan wrote:Nah, het was meer bluf. Als ik al een review zou schrijven zou het niet op deze site zijn waar de manager geen eens de tijd neemt om de blog sollicitaties te beantwoorden.
Ik weet niet of je op mij doelt? 🙂
Alle applicaties voor alle landen werden naar 1 email adres gestuurd... Niet onze beslissing, niet overzichtelijk en ik heb geen toegang. Indien je nog steeds interesse hebt, mail mij dan aub rechtstreeks en dan sta ik zelf in voor de afhandeling. Indien je nog meer vragen hebt, dan mag je me altijd via PM of e-mail contacteren.
Nah, het was meer bluf. Als ik al een review zou schrijven zou het niet op deze site zijn waar de manager geen eens de tijd neemt om de blog sollicitaties te beantwoorden.
Maan wrote:
(Cabin manager deed ook wel z'n best nadat ik zei dat ik foto's zou maken als reviewer)
Wordt een hele representatieve review dus :rolleyes:.
Bij het inchecken in Pisa voor vlucht naar doha werd mij verteld dat doha Jakarta met 1 persoon in Y overboekt was en dat ik als OW sapphire op de upgradelist kwam te staan. Maar sidenote dat ik weinig kans zou hebben, wat wel te begrijpen is want OWE gaat voor.
In doha bij de lounge nog eens gevraagd en toen bleek Y met 14 personen overboekt. Echter zei ze ook iets over C overboekt maar dat begreep ik niet. Ik vroeg hoe het met de upgrade stond, zei ze dat ze moest bellen, maar toen zag ze in het systeem dat ik al stoel 5A in C was aangewezen dus ik was geüpgraded! Hele vliegtuig zat bomvol en ik genoot van de beste business class volgens skytrax! Bij aankomst in Jakarta bleek mijn bagage ook een business label te hebben gekregen, op zich vaag, want in Pisa had ik die niet er op zitten xD.
Al met al is QR in C hartstikke aan te raden!
(Cabin manager deed ook wel z'n best nadat ik zei dat ik foto's zou maken als reviewer)
Emile Wielaart wrote:November 2016 AMS - SIN van EC naar WBC 90.000 miles....
90.000 miles? sow, niet mals. Dat kost een award ticket ook?
November 2016 AMS - SIN van EC naar WBC 90.000 miles....
Thijs1978 wrote:AMS-BLL morgen voor 79 euro. Vlucht vertrekt om 6:05 dus zal zal een dutje doen. Ik ga er geen 79 euro voor geven. Denk dat vlucht overboekt is en hoop wel op een gratis upgrade voornamelijk omdat de stoel naast me dan vrij is.
Geen upgrade gehad.
Maar wat opmerkelijk was, was dat de deal met 79 euro tijdelijk was. Toen ik later nog eens op de app keek, was de prijs voor business opeens 119 euro. Business zat niet helemaal vol uiteindelijk.
AMS-BLL morgen voor 79 euro. Vlucht vertrekt om 6:05 dus zal zal een dutje doen. Ik ga er geen 79 euro voor geven. Denk dat vlucht overboekt is en hoop wel op een gratis upgrade voornamelijk omdat de stoel naast me dan vrij is.
De dagaanbiedingen:
AMS-CDG 99 euro voor C. Niet gedaan.
CDG-BLL 119 euro voor C. Ook niet gedaan
Maar wel een gratis upgrade naar C van CDG naar BLL
Lionell wrote:Kreeg vandaag bij Iberia offer om voor 60 euro te upgraden naar biz class voor BRU-MAD. Niet gedaan... M'n retourticket kost 60 euro 🙂
Dat is op zich geen slechte deal trouwens. Begreep laatst dat het standaard 90 euro is als er plaatsen beschikbaar zijn. Maar net als bij BA zit je een stuk beter in een exit row dan in business :-).
Kreeg vandaag bij Iberia offer om voor 60 euro te upgraden naar biz class voor BRU-MAD. Niet gedaan... M'n retourticket kost 60 euro 🙂
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 178 Online
- 5,344 Leden