Forum

Meldingen
Alles wissen

Check-In Upgrade offers

4,598 Berichten
372 Gebruikers
5128 Reactions
942.2 K Bekeken
Godenzoon14
(@godenzoon14)
Famed Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Daan3 wrote:Het gaat hier om een gold member die een beter aanbod krijgt dan een plat.

Dat maakt niet zoveel uit volgens mij, als je geen plat bent, valt er nog omzet extra uit de pax te halen lijkt wel de redenatie te zijn.

American Express Platinum met 170.000 Membership Rewards punten? Bestel hem via American Express Platinum (je kunt ook andere kaarten kiezen!)

American Express Flying Blue Platinum (of gold) kaart het eerste jaar gratis en 120.000 miles? Bestel hem via: Amex Flying Blue Platinum

Mijn vliegverleden: https://my.flightradar24.com/glennhaak

BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Noble Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Godenzoon14 wrote:Over het algemeen heeft AF/KL een platinum lid al voor zich gewonnen en die zal naar alle waarschijnlijkheid vaker een J ticket boeken dan een non-statushouder, zo proberen ze de non-statushouder met een lager aanbod te verleiden tot het kopen van J met een goedkope upgrade.

Het gaat hier om een gold member die een beter aanbod krijgt dan een plat.

BeantwoordenCiteren
Godenzoon14
(@godenzoon14)
Famed Member

Daan3 wrote:Wist niet dat de ander gold was, dan is het verschil wel bijzonder. Je zou aannemen dat de plat dan een voordeliger aanbod krijgt. Ik zou eigenlijk nijdig worden als plat zijnde 😡

Over het algemeen heeft AF/KL een platinum lid al voor zich gewonnen en die zal naar alle waarschijnlijkheid vaker een J ticket boeken dan een non-statushouder, zo proberen ze de non-statushouder met een lager aanbod te verleiden tot het kopen van J met een goedkope upgrade.

American Express Platinum met 170.000 Membership Rewards punten? Bestel hem via American Express Platinum (je kunt ook andere kaarten kiezen!)

American Express Flying Blue Platinum (of gold) kaart het eerste jaar gratis en 120.000 miles? Bestel hem via: Amex Flying Blue Platinum

BeantwoordenCiteren
(@stefan-vdb)
Eminent Member

Als silver kreeg ik woensdag een aanbod van GBP 42.30 of 12300miles voor SOU-AMS.
Niet gedaan overigens.

BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Noble Member

Didymis wrote:Het is inderdaad niet onbekend dat mensen mét status hogere prijzen moeten betalen dan mensen zónder status, maar dit vond ik wel een significant verschil tussen Gold en Platinum.

Er zijn overigens nog (maar) 4 J-stoelen open op deze vlucht, dus het kan ook een revenue-kwestie zijn...

Wist niet dat de ander gold was, dan is het verschil wel bijzonder. Je zou aannemen dat de plat dan een voordeliger aanbod krijgt. Ik zou eigenlijk nijdig worden als plat zijnde 😡

BeantwoordenCiteren
Didymis
(@didymis)
Estimable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Daan3 wrote:Dat is de ervaring, ja. Wie al member is krijgt een hoger aanbod. Een “onbekende” willen ze graag binnenhalen en krijgt dus een leuker aanbod.

Het is inderdaad niet onbekend dat mensen mét status hogere prijzen moeten betalen dan mensen zónder status, maar dit vond ik wel een significant verschil tussen Gold en Platinum.

Er zijn overigens nog (maar) 4 J-stoelen open op deze vlucht, dus het kan ook een revenue-kwestie zijn...

AF/KL Flying Blue Platinum
Referral: AMEX FB Platinum Card: eerste jaar 50% korting + 40.000 FB Miles

BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Noble Member

Didymis wrote:Mijn collega (Platinum) kreeg overigens op dezelfde vlucht het volgende aanbod: €999.

Dat is de ervaring, ja. Wie al member is krijgt een hoger aanbod. Een “onbekende” willen ze graag binnenhalen en krijgt dus een leuker aanbod.

BeantwoordenCiteren
Didymis
(@didymis)
Estimable Member

Didymis wrote:Zelfde aanbod als vorige keer, maar nu via de app.

KL875
AMS-BKK
€549 of Miles + €

Mijn collega (Platinum) kreeg overigens op dezelfde vlucht het volgende aanbod: €999.

BeantwoordenCiteren
Didymis
(@didymis)
Estimable Member

Zelfde aanbod als vorige keer, maar nu via de app.

KL875
AMS-BKK
€549 of Miles + €

BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Godenzoon14 wrote:Dat snap ik dat je dat niet doet, maar dit ging om van PE naar J. En dan dan is het die €259 zeker waard.

Klopt dat het hier om upgrade naar J ging, fout gelezen. Dat ik het deed: achteraf ook veel spijt van gehad, maar goed, veel van geleerd.

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

BeantwoordenCiteren
Godenzoon14
(@godenzoon14)
Famed Member

westi wrote:Nee, econ naar PE

Dat snap ik dat je dat niet doet, maar dit ging om van PE naar J. En dan dan is het die €259 zeker waard.

BeantwoordenCiteren
westi
(@westi)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Godenzoon14 wrote:Om van AF premium economy naar business te gaan?

Nee, econ naar PE

FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle

BeantwoordenCiteren
(@milehunter)
Eminent Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

VIE-AMS KL1848

Upgrade 149,-

Ik sla ook even over:D

Flying Blue Gold - Marriott Gold Elite

De Flying Blue - American Express Card ontvang 22.000 miles cadeau

Ontvang 15 euro korting bij Booking.com

BeantwoordenCiteren
Ambtenaruh
(@ambtenaruh)
Noble Member

Godenzoon14 wrote:Om van AF premium economy naar business te gaan?

Die zou ik altijd doen 😎

Flying Blue Platinum4Life

lloydje33 and Carel1 reacted
BeantwoordenCiteren
Godenzoon14
(@godenzoon14)
Famed Member

westi wrote:Ik heb er ooit 300 EUR pp voor betaald. Eens en nooit meer.

Om van AF premium economy naar business te gaan?

BeantwoordenCiteren
Pagina 210 / 307
Deel: