Prijs voor beste reiservaring met Norwegian

Prijs voor beste reiservaring met Norwegian

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Norwegian is afgelopen week weer in de prijzen gevallen in Los Angeles. De airline is al ’s werelds beste low-cost long-haul maatschappij en beste maatschappij van het jaar 2017.

APEX

Deze keer ontving Norwegian enkele APEX-prijzen. Maar wat is de APEX eigenlijk? Voor degene die er nog nooit van gehoord heeft, APEX staat voor Airline Passenger Experience Association. APEX meet dus de ervaringen van de reizigers bij maatschappijen, toeleveranciers van vliegtuigproducten en mediabedrijven. APEX is de enige non-profit organisatie die dit meet. Deze organisatie reikte dit jaar weer verschillende prijzen uit voor vliegtuigmaatschappijen. De prijzen voor de Passenger Choice Awards vielen in de volgende categorieën:

  • Zitcomfort,
  • Cabine service,
  • Eten en drinken,
  • Entertainment,
  • Wi-Fi.
Prijs voor beste reiservaring met Norwegian
APEX Passenger Choice Awards

De beoordelingen komen via een derde partij binnen bij APEX. Men ging uit van een driedelige verdeling in de verschillende regio’s:

  • Global Airlines: maatschappijen met veel wide-body vliegtuigen over de hele wereld.
  • Major Regional: maatschappijen die een belangrijke regio van de wereld aanvliegen.
  • Low Cost Carriers: maatschappijen die zichzelf identificeren als goedkope maatschappijen.

De Passenger Choice Awards, bedacht door de APEX, nodigt reizigers uit vanuit heel de wereld om de ervaring op recente vluchten te beoordelen. Meer dan een half miljoen vluchten zijn door passagiers beoordeeld tussen 24 oktober 2017 en 31 juli 2018.

Prijzen

Tijdens de uitreiking afgelopen woensdag viel Norwegian in de prijzen. Zo won de maatschappij de volgende onderscheidingen in de categorie ‘Low Cost Carrier Europa’:

  • 2018 Four-Star Official Rating,
  • Beste Wi-Fi,
  • Best Overall Passenger Experience.

Norwegian is zich echt aan het vestigen als grote maatschappij binnen de druk bevlogen wereld. Er is veel concurrentie en Norwegian laat keer op keer zien dat het dit aan kan. Zelfs op verschillende vlakken.

Boris Bubresko, VP Business Development bij Norwegian zei het volgende over het winnen van de APEX prijzen:

“We zijn heel trots dat we deze drie prijzen hebben gewonnen. Vooral omdat onze klanten dit hebben geoordeeld. Het vertrouwen van onze klant stelt ons in staat om de maatschappij verder uit te bereiden en onze de klantervaring te verbeteren. “

Beeldmateriaal: Norwegian

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *