Nieuwe cabine voor Dreamliners van United

De Dreamliner is gemakkelijk te herkennen, namelijk aan de gekartelde motoren (Bron: United)

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

De Boeing 787, beter bekend als de Dreamliner, is een van de meeste gewilde vliegtuigen op dit moment. Bij veel airlines wordt dit toestel de komende maanden afgeleverd. Een aantal heeft al de beschikking over deze Boeing. Het Amerikaanse United heeft zelfs alle types van de Boeing 787 aangekocht. De maatschappij heeft daarmee de primeur in de VS. Afgelopen week maakte United ook bekend hoe de cabine eruit zal gaan zien. In dit artikel lees (en bekijk) je alles hierover.

Brussel

Afgelopen week maakte United bekend op welke routes er gevlogen zal worden met de Dreamliner. Deze routes zullen vanaf maart 2019 starten met dit toestel. De Boeing 787-10 zal bijvoorbeeld Brussel met New York Newark Liberty Airport (EWR) verbinden. De recentelijk ontvangen 787-10 heeft 44 United Polaris business class stoelen en 21 United Premium Plus stoelen. In Economy zijn er 54 Economy Plus 199 Standard Economy stoelen. Tickets zijn beschikbaar vanaf 3 december 2018 met vertrekdata vanaf maart 2019.

De Dreamliner is gemakkelijk te herkennen, namelijk aan de gekartelde motoren (Bron: United)
De Dreamliner is gemakkelijk te herkennen, namelijk aan de gekartelde motoren (Bron: United)

Dreamliner cabine

Natuurlijk zijn we ook benieuwd hoe de cabine van het toestel eruit zal gaan zien. En dat is nu mogelijk. United gaf vorige week namelijk een voorproefje van de cabine in de 787-10. Het gaat om de vernieuwde United Polaris business class cabine en de nieuwe United Premium Plus. Hieronder een indruk van het interieur van de nieuwe Dreamliners.

De United Polaris business class cabine (Bron: United)
De United Polaris business class cabine (Bron: United)
De United Premium Plus cabine (Bron: United)
De United Premium Plus cabine (Bron: United)

Polaris business class

Het nieuwe United Polaris business class product moet uiteindelijk op alle grote toestellen van de maatschappij beschikbaar komen. De ombouw hiervoor is in volle gang. Inmiddels zijn bijna alle 777-300ER toestellen omgebouwd. De 767-300ER is nog niet zo ver. Een indruk van de nieuwe cabine in dit toestel bekijk je hier. Ook de 777-200ER is er nog niet. Beide toestellen zullen uiterlijk 2020 geheel omgebouwd zijn. De 14 787-10 Dreamliner zal vanaf 2019 gaan vliegen voor United.

Ben je benieuwd naar de ervaring aan boord van de Amerikaanse maatschappij? Lees dan bijvoorbeeld onze review over vlucht van Amsterdam naar San Francisco. Of lees onze review van de United Club lounge in Los Angeles.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *