KLM lanceert COVID-19 Check Upload @Home service

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Nu de vraag naar vliegtickets weer sterk toeneemt treft KLM goede voorbereidingen. Eerder schreven we al over het netwerk van KLM in Afrika en Zuid-Amerika dat inmiddels weer op volle sterkte is. KLM heeft een nieuwe service ontwikkeld waarmee passagiers weten welke documenten ze moeten verzamelen om naar een bepaald land te kunnen reizen. Met de KLM COVID-19 check [email protected] service ga je goed voorbereid op reis.

KLM COVID-19 check [email protected]

Nu er meer vereisten zijn voor het reizen naar een ander land, heeft KLM een nieuwe service ontwikkeld waarmee het voor passagiers een stuk makkelijker wordt. Tegenwoordig moet je namelijk aan zoveel denken zoals een negatieve PCR-test, quarantaineverklaring en/of bewijs van vaccinatie. Dit komt dan nog bovenop alle vereiste documenten die er al waren. Met deze nieuwe service van KLM komen reizigers niet meer voor verrassingen te staan. Het doel is namelijk om passagiers goed voorbereid op reis te sturen. De KLM COVID-19 check [email protected] self-service is geheel gratis en de maatschappij hoopt hiermee passagiers nog meer comfort en gemak te bieden.

De KLM COVID-19 check [email protected] service is beschikbaar op alle vluchten naar Amsterdam. Daarnaast kunnen passagiers ook gebruikmaken van de service op vluchten van/via Amsterdam naar Curaçao, Dubai, Lima, St Maarten, Istanboel, Duitsland en Spanje. KLM geeft aan in de toekomst het aantal bestemmingen nog uit te willen breiden. Boet Kreiken, Executive Vice President Customer Experience KLM, laat weten het voor passagiers zo makkelijk mogelijk te maken. Hij zegt daarover het volgende:

“Reizen is op dit moment erg uitdagend doordat landen allerlei eisen stellen die elk moment kunnen veranderen. Daarom hebben we de KLM COVID-19 check [email protected] self-service ontwikkeld. Met deze service gaan passagiers met een gerust hart naar de luchthaven aangezien zij alle documenten al hebben geüpload.”

Hoe werkt het?

Als je in aanmerking komt voor deze service krijg een uitnodiging om deel te nemen. Vervolgens moet je alle benodigde documenten uploaden en dit kun je doen tot 5 uur voor vertrek. Vervolgens ontvang je binnen een uur een email. Daarna krijg je jouw boarding pass en kun je je bagage afgeven bij de check-in op Schiphol. Alhoewel je alle documenten al het geüpload, raadt KLM nog steeds aan om deze ook nog uit te printen zodat je deze kunt laten zien op de luchthaven en/of bestemming. De klantenservice van de KLM COVID-19 check [email protected] self-service is dagelijks bereikbaar van 6.00 tot 22.00 uur.

Bron- en beeldmateriaal: KLM

Reacties

  1. Boudewijn zegt

    Ben benieuwd, de KLM app is nu niet eens in staat paspoort gegevens van de heenreis te onthouden t.b.v. de terugreis.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *