Klopt bussen en treinen zijn er goed geregeld, wij vonden het alleen makkelijker en sneller om van punt naar punt te gaan met Uber, zonder elke keer te staan moeten wachten op openbaar vervoer. We hadden elke keer binnen een paar minuten vervoer.
Oeh dat ben ik echt niet met je eens hoor! Op de meeste bekende routes rijdt wel iets van OV, maar duurt in mijn ervaringen met LA over het algemeen minstens 2x langer dan met de auto! Na mijn eerste bezoek aan LA heb in OV in ieder geval afgezworen, Uber all the way!
Je volgende bestemming is €20 dichterbij. Probeer Uber nu uit en ontvang automatisch €20 korting op je eerste rit, wanneer je deze betaalt met PayPal. De makkelijkste manier om een rit te boeken en om er voor te betalen. Hoe het werkt 1. Download de Uber app. 2. Voeg je PayPal-rekening toe en voer de promocode NLNPP20 in. 3. Selecteer PayPal als betaalmethode en maak een rit, je ontvangt automatisch €20 korting op deze rit.
Voorwaarden Dit aanbod is geldig van 23 juli t/m 31 augustus 2015. De aanbieding geldt alleen voor nieuwe gebruikers die hun eerste rit bij Uber betalen met een PayPal-rekening in Zweden, Canada, Mexico, Nederland of Rusland. Het aanbod kan per persoon één keer gebruikt worden om een korting van €20 te krijgen. De korting wordt aan het eind van de rit afgetrokken van de ritprijs als de actiecode wordt ingevoerd, en de korting zal op de bon vermeld worden. Het aanbod geldt niet voor gebruikers die de uberPOP optie kiezen.
Vorig jaar hebben ze een soortgelijke actie gedaan en ook toen was het enkel voor nieuwe gebruikers. Toen hebt ik een account voor m'n vriendin gemaakt en die gelinkt aan mijn paypal, was makkelijk verdiend.
Betaal al lang mn Uber ritjes met Paypal en zowel Paypal en Uber weten dat dus, maar zijn blijkbaar niet in staat om een offer voor nieuwe gebruikers niet naar die mensen te sturen die het al gebruiken...
Had ik inderdaad gezien dat dat kon, maar heb geen SPG account, nog nooit in een Starwood property verbleven.
Kan er uberhaupt nog wel van Uberpop gebruik worden gemaakt door nieuwe gebruikers? Na het lezen vaneerdere berichten heb ik voor vriendin account aangemaakt ook met referal code, echter op een zaterdag avond geen uber te verkrijgen. Op mijn uberapp zelfde locatie & tijd genoeg aanbod...
Ander leuk nieuws van Uber, #UberIcecream is back a.s. vrijdag. Voor €5 worden er 5 frozen yogurt bij je thuisgebracht. Voor nieuwe klanten zelfs gratis!
Uber Nederland heeft inderdaad een tijdje geleden de toegang tot UberPop geblokkeerd voor nieuwe gebruikers. Alleen reeds bestaande klanten kunnen UberPop bestellen. Al zijn daar ook weer uitzonderingen op.
Sorry deze actie liep dus echt gewoon toevallig vandaag weer af.... 25 juli 23:59.. Voor mensen die t-mobile hebben. 20 euro gratis (ook voor bestaande Uber accounts) Wat moet je doen? sms UBER naar 1212. Je krijgt direct promocode toegestuurd die je kunt invullen in de app. https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/apps/uber