Uber

Discussie in 'Overige programma's' gestart door SVDH, 16 jul 2014.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    weinig van gezien nog, maar volgens mij wel oke. we reden ook langs ANDAZ in Xintiandi, volgens mij is dat qua hotel iets bijzonders
     
  2. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Toen ik een vorige week geleden het PH boekte zag ik inderdaad ook het ANDAZ voorbij komen. Zag er aan de buitenkant wel mooi uit.

    Net Uber Black gebruikt vanaf Shanghai Hongqiao. Nieuwe Audi A6L. Het voor de zekerheid Google Translate geïnstalleerd op mijn telefoon, maar het was niet nodig. 136RMB (€19) vanaf Shanghai Hongqiao naar Pudong Area.
     
    high_class vindt dit leuk.
  3. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Vandaag weer Uber Black gebruikt. Audi Q5 en oudere generatie A6L.

    @high_class Ben vandaag langs je hotel gelopen en ik moet zeggen dat de locatie perfect is.
     
    high_class vindt dit leuk.
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik vandaag 2x een A6L, ik wacht nog steeds op die jaguar experience. Ja ik kwam er vandaag ook achter dat het hotel goed zit! Het appartement waar ik zal verblijven zit alleen meer richting The Bund. Hoop dat dat ook een beetje chill is.

    Verder nog tips? Ik heb weinig gedaan vandaag
     
  5. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Veel bars met westerse gasten/expats. Misschien voor morgen ook maar een nachtje Hilton boeken. Alleen vind de rate niet echt Hilton waardig. Xintiandi is ook een gezellige buurt. Ook hier veel expats en zakenlui.
    The Bund, prachtig bij helder weer. Zit op dit moment weer in Pudong. Als je ooit voor sightseeing naar Shanghai gaat? Blijf weg uit deze buurt. Geen zak te beleven.
     
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb ooit in het Shangri-La gezeten daar, vandaag even de IFC Mall en Super Brands Mall gecheckt. Bleek dat ik voor de zelfde winkels achter mijn hotel kon zijn. Was ook van plan naar het Park Hyatt te gaan voor "een-na-hoogste hotel van de wereld expirience"
     
  7. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    LOL! ben vandaag (eind van de ochtend) ook in de IFC Mall en Super Brands Mall geweest. Leuke ervaring bij de IFC Mall, je geeft je drijfnatte paraplu aan zo'n man bij de deur die hem vervolgens in een plastic zakje stopt. Is inderdaad niet normaal meer hoeveel high-end shops ze hier hebben. Soms zitten er twee 50 meter van elkaar vandaan.

    Park Hyatt vorige week gedaan. Had toen nog prachtig uitzicht over een heldere skyline van Shanghai. Maar je hebt dan niet de view die je wel hebt vanaf de Bund. Kies voor de Peninsula of Peace (Fairmont). Ben blij dat ik deze keer niet gekozen heb voor het Park Hyatt. Tot vanavond zat de toren gewoon in de wolken. Zit nu in het Four Seasons Pudong. Als je het Four Seasons Pudong vergelijkt met het Park Hyatt, lijkt het Park Hyatt net een basic 5 sterrenhotel.
     
  8. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Tijd voor een China review topic. Volgens mij heb jij ondertussen een uitgebreide kennis.

    Wij zijn van huis uit Hilton klanten naast Intercontinental en ik moet zeggen dat hotel dit gewoon een 5sterren hotel is, het niet echt bijzonder is. De bar op de bovenste verdieping is een beetje ouderwets en niet naar mijn smaak ingericht. Het eten is ook niet erg goed hier. kleine hoeveelheden, duur en niet zo lekker.

    als je voor de buurt gaat zou ik 1 van de andere hotels in de buurt proberen!
     
  9. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Vandaag weer UberBlack gebruikt in Shanghai. Porsche Panamera met minder dan 3000km op de teller:eek:
     
    high_class en RSC09 vinden dit leuk.
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    ik wacht nog steeds op iets leuks. Weet wel van vrienden die in het verleden snel een bestelling cancelden en dan opnieuw probeerden om een andere auto te krijgen (kan je niet te vaak doen)
     
  11. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ik heb dat wel eens eerder gehoord. In Amsterdam schijnt het een bekend fenomeen te zijn. Vroeger zag je direct bij het aanvragen het kenteken van de auto, dat hebben ze al een tijdje geleden geschrapt. Deze zie je nu pas, nadat je annuleringskosten moet betalen.
     
  12. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ga niet samen met @high_class Uberen, hij besmet je gelijk met het Audi A6 virus.
     
  13. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Basjep en WorldTraveller vinden dit leuk.
  14. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    *Loopt naar de Rolls-Royce dealer om de hoek en maakt foto van de Phantom* Kijk, ik heb een Rolls als Uber!
     
    Basjep vindt dit leuk.
  15. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Gisteravond wat problemen gehad met het ophalen in Shanghai. De chauffeur kon in eerste instantie het hotel niet vinden en elkaar te woord staan via de telefoon ging een beetje lastig. Besloot om de rit te annuleren en opnieuw aan te vragen. Op dat moment kwam hij precies aanrijden en accepteerde nogmaals de rit. Echter had ik de annuleringskosten al betaald. Berichtje naar Uber en binnen 10 minuten hadden de kosten geschrapt.
     
  16. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Hoe werkt het eigenlijk met het bijschrijven van UBER als SPG Starpoints? Ik heb nog nul punten bijgeschreven zien worden
     
  17. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Je moet Uber met SPG linken. De e-mailadressen van beide programma's moeten identiek zijn, anders lukt het linken niet. Starpoints worden volgens mij bijna instant bijgeschreven. Als ik vandaag een rit maak, dan staan ze morgen bijgeschreven op mijn account.
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Blijkbaar is UberX sinds vandaag weer actief in Brussel...
    Screen Shot 2015-09-03 at 12.58.00.png
     
  19. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    is dit uberpop?
     
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja is het goedkoopste tarief van Uber, wordt gereden door particulieren.
     
    high_class vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina