Radisson Rewards (Radisson Blu, Park Plaza, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 4 jul 2014.

1. Valentijn

Valentijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ik ben bang van niet! Maar je kunt het altijd proberen ;)! Volgens mij zijn er het afgelopen jaar geen referral/promo codes geweest. Vorig jaar (2 jaar geleden?) kreeg je 2.000 bonuspunten bij je eerste verblijf als je NSB2K12 als code invoerde bij het registreren (heb ik toen voor familie gebruikt). Dat zou je kunnen proberen. En anders gewoon registreren, ik vind het zelf een heel fijn programma - zeker als je Gold Elite kunt krijgen (misschien een match aanvragen?) omdat je dan de 2e nacht in het weekend gratis krijgt :)! Ook puur met (bonus)punten kan je al vrij snel een gratis verblijf bij elkaar sparen, zeker als je een beetje mikt op goedkope hotels om in te wisselen.

RSC09 vindt dit leuk.
  2. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Thanks voor de info Valentijn! Zoals verwacht werkten de promo codes helaas niet.
    Ga begin 2015 zeker Club Carlson eens proberen :)

Valentijn vindt dit leuk.
  3. V70

V70 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Afgelopen weekend samen met mijn schoonouders als Gold Elite overnacht in het Radisson Blu Media Harbour hotel met de 2 for 1 actie (€ 49,50 pn zonder ontbijt). Prima hotel in een levendig stuk van Dusseldorf. 30 minuutjes lopen naar de Altstadt en voor de luie mensen zoals ik, €10 met de taxi. Helaas niet de beloofde verjaardags-verrassing voor mijn vrouw en ook geen upgrade.

Wat ik jammer vind van het Club Carlson programma tot nu toe, is dat je als Gold Elite niet echt het gevoel krijgt dat je een "premium" klant bent. Nu 2 maal overnacht via CC (1 maal Art'otel in Budapest en 1 maal Radisson Blu Dusseldorf) en beide malen geen upgrade, geen early check-in/out en geen welkomst kado. Ik ben zelf een gematchte Gold Elite, dus ik til er niet al te zwaar aan, maar als je deze status "zelf" verdiend hebt, dan zou ik er niet zo blij van worden.

4. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ondanks dat ik het vervelend vind om te doen, vraag ik regelmatig bij inchecken naar een upgrade vanwege mijn CC Gold, en ik geef ook altijd mijn pasje bij het inchecken. Op die manier krijg ik toch regelmatig een upgrade. Maar het zou veel fijner zijn als ze bij check-in wat pro-actiever zijn.

Het grootste pluspunt van CC Gold vind ik wel de 2-4-1, dus als ik die kan boeken, maar ik krijg geen upgrade, is het weekend toch geslaagd :)

5. DutchFrequentFlyer

DutchFrequentFlyer Silver Member

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
  6. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Bedankt voor het delen, ik zag 'm ook al. Er staat voor morgenochten een artikeltje op de frontpage ingepland. :)

7. V70

V70 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Beide keren aangegeven dat ik CC Gold ben: De eerste keer leek ze het allemaal niet begrijpen, dus heb ik het zo maar gelaten. De tweede keer zeiden ze dat ze geen upgrade konden geven vanwege het feit dat alle kamers bezet waren. Ik heb bovenstaand gevoel nog aangegeven in het beoordelings verzoek en ze zijn er per mail nog op teruggekomen dat het idd was volgeboekt en dat het ontbreken van een welkomst kado niet netjes was..

8. DutchFrequentFlyer

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Heb je nog een compensatie gekregen voor het niet ontvangen van een welkomstcadeau? (Wat punten ofzo?). Ik heb status bij Accor en CC. Wat ik altijd doe is kijken in welk hotel (in een bepaalde stad) je de beste status-perks krijgt (via Google, meestal Flyertalk). Als daaruitblijkt dat de status perks in bepaalde stad niet zo goed zijn, dan boek ik gewoon bij de hotelketen die de beste prijs-kwaliteit biedt.

9. V70

V70 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Ne
    Nee, geen compensatie. Ik zal het eens voorstellen, kijken wat ze zeggen. M.b.t. beste deal, door CC Gold 2for1 actie was het qua prijs natuurlijk wel de moeite voor 2 kamers (€49 per nacht) :)

10. DutchFrequentFlyer

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Zeker voorstellen! Nothing ventured, nothing gained ;)

11. SmartMart

SmartMart Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Met dank aan dit forum de Shareholder Benefits ontdekt! Best een goeie actie, vooral omdat het niet zo'n groot bedrag is: nog geen 600 euro, de aandelen staan -30% ten opzichte van een jaar terug. Vandaag dus aandelen Rezidor gekocht en een screenshot van de transactie opgestuurd met verzoek om Gold Elite status. I'll keep you posted over het vervolg.

SVDH vindt dit leuk.
  12. SmartMart

SmartMart Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Direct een autoreply:

Dear Shareholder,
    We will process your request as soon as possible.
    To speed up your application please send us a dated screenshot of your shares.
    Upon receipt of this document we will ask our Club Carlson Team to upgrade you directly to Gold Elite Level.
    Please bear in mind that this process will take approximately 20 days.

Kind regards,

The Rezidor Hotel Group

13. nils68

nils68 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Mijn gold membership bij Club Carlson loopt volgende maand af (vorig jaar instant gold member geworden door een actie). Naar welke keten kan ik het best matchen om zo nog bij een andere keten een hoog deelnemersniveau te behouden?

14. bkraan

bkraan Blue Tier

Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    28
    Ik zit met hetzelfde probleem.
    Heeft er iemand ervaring met het verkrijgen van CC gold dmv aandelen?

Edit: Niet goed gelezen, ik ga er mee aan de slag!

15. V70

V70 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    En antwoord van de Front Desk manager, erg netjes:
    thank you for your response.
    For the case that you did not receive a in-room welcome gift I have credit a 2.000 Gold Points to your account.
    It should be on your account within the next two days.Please feel free to contact me if you are planning a next trip to Düsseldorf, so that I could arrange the nice upgrade for you.
    Best regards

Valentijn vindt dit leuk.
  16. SmartMart

SmartMart Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Kreeg vandaag mail van Rezidor:

Dear Shareholder,

Thank you for the below request.

I will ask our Club Carlson Team to do the necessary.

Upgrade to Gold Elite status will be effective approximately 10 working days following enrolment. To maintain Elite status, members must re-qualify annually per programme rules. - See more at: [en dan een link naar de Shareholder Benefits-pagina]

Kind regards,

The Rezidor Hotel Group

17. Barend

Barend Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Ah, dat had ik nog niet eerder gelezen, zelfs als aandeelhouder moet je alsnog voldoen aan de programrules? Dus 35+ nachten per jaar in Club Carlson hotel overnachten om goud te behouden?

18. SmartMart

SmartMart Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Ja, die zin viel mij ook op! Ik vind de formulering vaag. Bedoelen ze het aandeelhoudersprogramma, m.a.w. je moet je aandelen houden, anders raak je je status kwijt? Of bedoelen ze 35 nachten?

De website zegt ook:
    Rezidor invites its shareholders, that own a minimum of 200 shares, to join our guest loyalty programme, Club CarlsonSM, with a direct entry to the Gold Elite level, which would normally require a certain number of stays in our hotels.

Dat 'entry' zou op iets eenmaligs kunnen duiden, een soort kickstart van je lidmaatschap. We zullen zien in 2016!

19. SmartMart

SmartMart Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Ze zijn snel daar op het hoofdkantoor van Rezidor. Vandaag alweer een mail:

---
    Dear Member,

We would like to confirm that your Rezidor shareholder Club Carlson upgrade has now been processed.
    ---

Acht dagen na mijn aanvraag, heel netjes. Even ingelogd en er staat nu 'Tier level: Gold Elite - Expires Feb 2016'. Het lijkt er dus op dat de Gold status maar voor één jaar is.

Ben er blij mee, nu snel een weekend boeken met de 2e nacht gratis :)

20. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.688
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb vandaag per email m'n voucher van 50 euro ontvangen van Carlson Rezidor, alleen jammer dat je hem niet kan gebruiken om online een nacht te boeken, je moet hem namelijk uitprinten en dan tijdens de check out laten zien...

Deel Deze Pagina