Je kunt hem dan wel voor een refundable night gebruiken, want die reken je doorgaans in het hotel af. Misschien combineren met 2-4-1 of 4-4-2, die tarieven zijn altijd refundable namelijk...
Het kan zijn dat ik hem niet goed snap maar euh hier staat toch average nightly rate 46 EUR, maar hoe komt dat ik dan voor deze boeking 92 euro zou betalen als het een 2 for 1 rate betreft?? Met de huidige promotie zou ik m'n voucher voor 50 euro kunnen inwisselen als ie echt 46 euro is voor 2 nachten en dan 15K punten scoren, of sla ik de bal nu echt mis??
ja nightly rate is 92 eur, je krijgt van de 2 nachten 1 gratis, dus je betaald 92 eur totaal,maar je verblijft 2 nachten, dus dan wordt het gemiddeld 46 per nacht
Aha nu snap ik hem, dus met de voucher van 50 euro betaal ik dan nog maar 42 euro en is het laatste weekend dat mijn Gold nog geldig is, dus extra punten en de 15K van de promo, lijkt me een goeie deal
Et voila, "mattress run" geboekt Nu afwachten hoeveel punten het oplevert, en dan soft landing naar Silver de dag na het verblijf... Niet dat ik het erg vind aangezien m'n voorgaande ervaringen met Club Carlson
Daarstraks ingecheckt en aangenaam verrast door de kamer (houten vloer!), beste kamer van de 3 verblijven bij Park Inn hotels tot nu toe eigenlijk. Tot m'n verbazing is het ontbijt zelfs inbegrepen, niet slecht om een weekendje te boeken, punten te verdienen als Gold member en 10K van de promo, voor iets meer dan 40 euro
Uiteindelijke schade was 46,78 euro voor 2 nachten inclusief ontbijt, de kamer was ok, maar niet een hotel om naar terug te keren... Alle sappen en yoghurts waren 2 dagen op rij warm, personeel onvriendelijk. Over personeel van de frontdesk was niet te klagen, ik was vergeten de voucher te printen, kon hem zonder problemen doorsturen en werd afgeprint. Check in en check out verliepen vlot, personeel vriendelijk. Alleen geen upgrade gekregen als Gold member, hotel was "fully booked" blijkbaar op zaterdag, maar niet op vrijdag... En als welkomstgeschenk lag er een Special K reep. Dan liever zoals bij IHG welkomstpunten. Dit is m'n derde mindere ervaring op rij bij Carlson, m'n Gold level vervalt komende week, ik zal hem zeker niet hernieuwen. Qua prijs geen klagen over dit weekend, zeker niet als m'n berekening qua punten klopt, maar qua beleving en ontbijt geen ervaring om te herhalen.
Afgelopen week drie nachten in Radisson Blu Strand in Stockholm overnacht, wederom een goede ervaring. Ondanks dat ik slechts silver member ben, toch geupgrade naar een Superior room, met harbour view. En dus 30K extra punten gescoord als het goed is.
Iemand al de 30K punten binnen? Ik zou ze zsm moeten krijgen voor m'n stay in Dubai van 18 januari... Ik heb geklaagd over het feit dat ik niet werd 'herkend' als gold member. Kreeg netjes een reactie terug van een Nederlandse hotel manager daar en die bood me ter compensatie: 20.000 PUNTEN!! Ja echt, 20 Duizend! En die zijn al bijgeschreven... NICE!
ja, na een stay in het art'otel in Keulen had ik de 15k (na 2 nachten) na een paar dagen op m'n account.
Mijn Gold level is blijkbaar nog steeds geldig, waarschijnlijk tot het einde van de maand. Als Gold member kan ik de 2 for 1 rates boeken, als ik deze nu boek voor maanden later zouden ze dan moeilijk doen als ik ondertussen een soft landing heb gehad naar Silver en dan incheck? Ik weet dat je namelijk je Gold kaart moeten laten zien tijdens de check in...
Ik heb ondertussen antwoord van Club Carlson Boeken dus, ook al heb ik een haat/liefde verhouding met ze... maar alles voor punten
Vrijdag uitgecheckt uit het hotel na 3 nachten, gisteren de punten bijgeschreven gekregen, met nog 10K extra omdat ik 'early bird' was, blijkbaar?