Hier zijn alle lopende promoties te vinden op de site van Carlson: http://www.clubcarlson.com/promotions En op deze site een iets gedetailleerder overzicht: http://www.frequentflyerbonuses.com/carlson.html
Aangezien mijn 2 eerste ervaringen met de customer service van Club Carlson na 2 verblijven alles behalve positief waren, heb ik vandaag besloten om alle punten die ik had in m'n account te converteren naar air miles... De conversie ratio was niet gunstig, maar alles is beter dan slechte customer service! Als ik de service vergelijk met die van IHG, dan kunnen ze daar bij Carlson nog iets van leren. Zelfs na contact met een front desk of general manager van een hotel kwam er geen degelijke refund uit de bus. Elke keer kreeg ik het antwoord: "We zullen er proberen voor te zorgen om uw volgend verblijf wel aangenaam en naar uw zin te maken." Als je klanten zo behandelt, dan moet je toch niet denken dat ze nog terugkomen? M'n review van Park Plaza Vondelpark is bijna afgewerkt en dan kunnen jullie m'n frustratie waarschijnlijk beter begrijpen.
Jammer dat Club Carlson Customer Service er zo mee om gaat. Ik heb wel overwegend positieve ervaringen.
Double gold points promo: https://www.clubcarlson.com/secure/offers/displayDetail.do?offerId=8580109& Dubbele punten op verblijven in verschillende hotels in Europa, Mid-O en O-Afrika.
Iemand ervaring met het Radisson Blu Eu hotel in Brussel? Ga er zo inchecken... Inmiddels ingecheckt. Wel gratis ontbijt, geen welcome gift en geen room upgrade. Room upgrade was niet beschikbaar volgens baliemedewerker. Ze heeft zich er wel 5 keer voor verschuldigd. Toch blijft het opmerkelijk dat in een weekend alle business-kamers vergeven zijn. Ze raadde me aan volgende keer even vantevoren te mailen/bellen, omdat ze van Carlson het kaartnummer en de status niet doorkrijgen als je de 2-4-1 boekt of met award points boekt. Kamer is prima - en hoewel de inrichting niet echt mijn stijl is - ruim voldoende voor Radisson Blue EU (helemaal met 2-4-1 rate )
Update! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zat 's avonds aan de bar nog een biertje te doen en toen kwam een medewerker (de manager) naar me toe dat ze toch een upgrade hadden, omdat iemand last-minute had gecanceled. En niet zo maar een: Zit inmiddels (in m'n eentje) in een 2-room ambassador suite met 2 badkamers. 3 stappen omhoog vanaf mijn originele kamer! Kom zeker nog een terug hier
Oh, dat zal dan ook zijn waarom het Radisson Blu Astrid Antwerp hotel m'n status niet door had gekregen... nadat ze dat wel wisten hebben ze me, ondanks een overbooked situatie, toch een upgrade gegeven.
Super! Ben blij dat jij betere ervaringen hebt met Carlson, voor mij hebben ze afgedaan na de 2 verblijven die ik in andere hotels had.
Ik denk toch dat je misschien gewoon pech hebt gehad met 2 slechte ervaringen op rij. Bij mij is er ook wel eens niet perfect geweest maar er was dan wel een oplossing, en ook een aantal keer gewoon een goeie ervaring gehad. Misschien toch nog eens proberen?
Ik ga het lot niet tarten Ik blijf trouw aan een hotel keten waarvan ik zeker ben dat ik er goeie service krijg
Ik kan rapporteren dat ik de 20k niet heb gekregen i.c.m. de 2-4-1 aanbieding. (Tenminste, nog niet, maar verwacht niet dat het nog komt)
je zou ze samen met je regulier punten moeten hebben gekregen. Maar ik zou hebben gegokt dat het bij de 2-4-1 niet werkt omdat volgens mij in de t&c's stond dat je 2 betaalde nachten moest hebben.
Club Carlson heeft momenteel weer een promo voor het kopen van punten, je krijgt een bonus van 30% bij aankoop. Let op deze promo loopt t/m 31 oktober. De promo is lang niet zo goed als hun flash sale die ze een aantal keer per jaar doen, daar liep de bonus op tot 75%. Meer info is te vinden op deze LINK.
Heeft iemand misschien een sign-up code of een referral voor Club Carlson? Ik wil een account aanmaken.