Radisson Rewards (Radisson Blu, Park Plaza, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 4 jul 2014.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Gratis ontbijt, dat is goede deal. VIP amenity zal minder spannend zijn dan dat het klinkt. Maar krijg je dit op de goedkoopste rates of betaal je stiekem iets meer om dit te krijgen?
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    VIP amenity is ws. gewoon de welcome gift voor Golds en Plats. Upgrade kun je als Gold ook krijgen, daarom was ontbijt het beste aan deze deal. Ik zeg 'was' omdat ze 'm niet toe kunnen (of willen) voegen aan m'n 2-4-1 weekend. Wel beschikbaar bij 'best available rate'.
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vandaag bevestiging gekregen van Park Plaza dat we komende vrijdag toch in een jacuzzi suite zitten, voor minder geld dan ze initieel aanboden met een upgrade en het feit dat het hotel volboekt is... I love elite status :D
     
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Nice :)
     
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Elite status does come in handy...
    Afgelopen weekend in 't Radisson Blu Astrid Antwerpen waren ze overboekt. Ze wilden ons in een k*tkamer (overflow) doen. Toen ik aangaf dat ik de kamer 'niet heel bijzonder' vond en dat ik als CC Gold wel anders gewend was veranderde de instelling van de hotelmedewerker vrij snel. Mijn status was op een of andere manier niet in mijn boeking zichtbaar (heel bijzonder aangezien ik via ClubCarlson.com de Gold promo geboekt had en er zelfs eerder die week nog over gemaild had met het hotel), maar toen die wel bekend was, kregen we toch nog een upgrade naar een Business kamer, ondanks de overboeking.
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb af en toe ook het gevoel dat desondanks de sites aangeven dat een hotel volzit, dat ze toch nog kamers over hebben. Anders zouden ze nooit op voorhand een upgrade bevestigen of zoals in jouw geval van instelling veranderen. De laatste keer in Leuven werd bij mij niet gevraagd om m'n Gold kaart, maar stond het gelukkig in de boeking en heb ik ook de upgrade naar een Business kamer gekregen.

    Ik ben benieuwd voor de ervaring morgen in het Park Plaza in A'dam, review volgt :)
     
  7. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Al uitgevonden of het kan, @Kilian ? Als dat werkt ga ik ook nog wat punten scoren denk ik...
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Er zijn uiteenlopende reviews over het combineren, bij de ene lukt het wel om de 2-4-1 te boeken en die krijgen de punten erbij van de weekend promo, bij anderen niet. Als je letterlijk de T&C volgt, dan zou je denken van niet. Ik zou het uitproberen...
     
  9. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Ik herinner me een blogpost van @Valentijn die in 2012 of '13 hetzelfde truukje heeft gedaan toen je nog 50k punten kreeg bij een verblijf van 2 nachten.

    Edit. Deze post doelde ik op: http://dutchfrequentflyer.blogspot.nl/2014/01/een-kijkje-achter-de-schermen.html
     
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt inderdaad, ik las eerder vandaag ook een aantal reports op MP en FT van mensen bij wie het gelukt was en de gecombineerde points kregen, +- 50K.
    Ik heb helaas de weekend promo al gehad, eens kijken of ik nog een 2-4-1 kan scoren :)
     
  11. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Op flyertalk las ik een topic met iemand heeft geprobeerd met de 2-4-1 en dat is gelukt. De klantenservice zegt desalniettemin dat het niet kan. Iemand anders rapporteert dat twee kamers in hetzelfde hotel voor 1 nacht ook niet werkt. (Edit: Voor de 20k, that is)

    Ik ga het gewoon proberen denk ik...
     
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bij loyaltylobby zijn er ook een aantal die bevestigen. Ik zou gewoon een hotel zoeken wat laag in prijs is en wat deel neemt aan die weekend promo, dan heb je weinig te verliezen.
     
  13. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Volgens mij was de promo te combineren met de 4-4-2 Gold special. Ook wel logisch, omdat je dan 2 betaalde nachten hebt.
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Een introductie met basis info over het Carlson programma is HIER te vinden. Dit zal van pas komen voor mensen die nog maar net beginnen. Dit artikel zal opgevolgd worden door 2 andere artikels over de verschillende promoties en een artikel over wat je met de punten kan doen.
     
    DutchFrequentFlyer vindt dit leuk.
  15. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Iemand enig idee hoelang een CC status match duurt? Las op verschillende plekken dat het vaak binnen 24 uur gebeurt is. (Wacht zelf al 3 werkdagen inmiddels. Is dat uitzonderlijk?)
     
  16. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Mijne was binnen een paar uur gedaan!
     
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bij mij duurde het ook 3 werkdagen, sommige zijn niet zo snel. Gewoon geduld hebben, ze antwoorden uiteindelijk wel. Ik moest van de week ook 2 dagen op antwoord wachten. Alleen lastig als je op de status zit te wachten voor een verblijf in het kort.
     
  18. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Inmiddels gebeurd! Ze werken ook buiten werkdagen, I guess. (Helpdesk zit waarschijnlijk ergens in een relatief lagelonenland)
     
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Aha mooi zo! Naar welke status hebben ze gematcht?
    Afgelopen vrijdag in Park Plaza Vondelpark verbleven voor 1 nacht... Dit viel tegen, review volgt.
     
  20. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Accor platinum naar CC gold. Direct de twee voor 1 geboekt om te kijken of het werkt icm de 20.000 miles actie.
     

Deel Deze Pagina