Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

  1. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.620
    Leuk Bevonden:
    2.455
    Trofeepunten:
    583
    Idem dito vanochtend, zeker de helft ging secondary. Ook bij mij test op drugs.
     
  2. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1.247
    Trofeepunten:
    203
    Blijkbaar heb ik gisteren dan geluk gehad, was er binnen 3 minuten doorheen.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  3. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Drugs lijkt me sterk, dat is geen taak van de airport security. Die let alleen op vliegveiligheid en heeft geen douanefunctie.
     
  4. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.848
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Trofeepunten:
    358
    Het zal inderdaad om sporen van explosieven gaan, een regel binnen de EU dat er een X percentage random tests moeten worden gedaan. Of de machines met techniek uit 2008 komen of niet random tests voert men trouw uit.
     
    arjen05 vindt dit leuk.
  5. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    zijn er meer hier die deze week problemen hadden met het parkeren op P3? Op dinsdag kwam ik aan en ging de poort gewoon open. Dus ik zag de bui al hangen voor vrijdagavond om uit te rijden. In plaats van coulance MOEST ik naar het kantoortje om daar te gaan betalen via de machine, aan de paal ging blijkbaar niet. Eerst werd me een belachelijk bedrag aangeboden om te betalen (bijna 2x zoveel als wat ik normaal voor 5 dagen betaal, terwijl ik deze week maar 4 dagen geparkeerd had). Echt ongelofelijk slecht opgelost.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  6. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.776
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Trofeepunten:
    428
    ExpressLounge krijgt terras
    Lekker even een frisse neus halen of buiten lunchen? U kunt nu terecht op het terras van de Privium ExpressLounge. Afhankelijk van de (weers)omstandigheden openen wij de deuren en kunt u genieten van het mooie weer en het uitzicht. De ExpressLounge vindt u na security op de tweede verdieping van Lounge 1 (aan het begin van de D-pier voor gate 59, Schengen).

    Nou, die zal dus wel nooit opengaan... ;)
     
    SanderDb, Menno, Ruut en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    490
    Trofeepunten:
    63
    Altijd leuk een rookruimte
     
    MoonJ, Eagle en Ruut vinden dit leuk.
  8. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    449
    Trofeepunten:
    63
    Op zich wel een goed initiatief! Altijd fijn om buiten te kunnen zitten :D
     
  9. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    290
    Trofeepunten:
    63
    En het vergroot de capaciteit niet onbelangrijk

    overigens zag deze week in de klm kantine hapjes! Broodjes worst enzo!

    is er iemand die weet wanneer de nieuwe pier klaar moet zijn?
     
  10. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    449
    Trofeepunten:
    63
    Wat? KLM die vlees serveert?! :eek:

    Waren het lekkere broodjes? Moet er over twee weken weer heen met de kiddos :D
     
  11. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    290
    Trofeepunten:
    63
    Was misschien een experiment. Stond onder een warmhoudlamp de broodjes waren warm en de chipolata brasdworstjes louwkoud maar goed ze zijn er mee bezig

    zag ook nieuwe stoelen en niet geheel onbelangrijk alle pisbakken werkten ( er waren wel twee toiletten defect maar soit)
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  12. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    Ok van 16 sept tot 18 oct Privium P3 gesloten vanwege werkzaamheden. En als alternatief wordt de gewone P3 of de veel duurdere andere privium parkeerplaatsen aangeboden. Ligt het aan mij of is dit gewoon weer gebrek aan service? Maar wel weer flink duurder!
     
  13. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.620
    Leuk Bevonden:
    2.455
    Trofeepunten:
    583
    Tja typisch gierig schiphol, ik heb toevallig een reservering in de periode staan dat p3 privium dicht gaat en deze is gratis geüpgraded naar privium excellence, das dan weer netjes.
     
    VinceG, Ambtenaruh, MoonJ en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.102
    Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Jammer, lees net de Privium update email en ze worden weer strenger met vloeistoffen. Er zit nu weer een maximum van 100 ml aan en flesjes water moeten dus ook weer leeg. Vraag me af wat de reden is. Zonde van de investering van die vloeistof scanners.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2024
  15. hollandje

    hollandje Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    161
    Trofeepunten:
    43
    Europese regels die door de hele Unie moeten worden nageleefd. Dus ook alle andere luchthavens je meer mocht meenemen worden ook 100ml. Onzin als je het mij vraagt
     
  16. jorts

    jorts Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Hoe is de express lounge tegenwoordig? Ik las iets over een nieuwe inrichting. Komende week vlieg ik weer een keer schengen. Of is de club departures nog steeds een betere keus?
     
  17. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    Prima lounge. Ze hebben nieuw meubilair. Ziet er net even wat gezelliger en minder kantine-achtig uit. Verder drankjes aanbod goed en eten beperkt. Beetje brood, fruit, beleg en yoghurt. Soms salade en soep. Maar ik vind het prima voor een kop koffie of een wijntje. Wel vaak druk!
    Maar je kan nu ook van het terras gebruik maken. Ook nieuw meubilair!
     
  18. jorts

    jorts Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Dank! Ga ik dinsdag maar eens het terras bekijken :)
     
  19. llowboy

    llowboy Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    In mijn ervaring is de club departures nog de "nog net" betere optie. Het probleem is dat ze bij de express geen keukenvoorzieningen hebben dus het aanbod (vooral qua eten) blijft daardoor iets beperkt.

    Aan de andere kant, je krijgt er wel wat daglicht voor terug, je bent al dichter bij de gate en als je zonder die plastic egg-muffins kan :eek:, dan is de express lounge op zich wel een solide optie.
     

Deel Deze Pagina