Via de mail is mij verteld dat heractivatie van mijn oude lidmaatschap gewoon mogelijk is aangezien ik ook nog in het bezit ben van het pasje.
Logisch dat ze dan eerst de factuur betaald willen krijgen. Zonder opzegging loopt het contract gewoon door. Redelijke eis dus.
Wellicht, maar dan hadden ze ook een factuur moeten sturen voor 2021/2022 en dat is nooit gebeurt. Mijn lidmaatschap (volgens de privium site) is zelfs opgezegd en hier heb ik zelf nooit een email van gehad.
Feit blijft dat je het verschuldigd bent op grond van de overeenkomst. Dat je de factuur nooit ontvangen hebt is vervelend, maar als ik het goed begrijp berekenen ze verder ook helemaal geen incassokosten, rente of anderzijds.
Gisteren AMS-ALC gevlogen. Topdrukte op Schiphol… maar door Privium niet voor ons. Wat een godgeschenk is dat nu zeg. In een kwartier stonden we achter de beveiliging.
Ik heb dit hier eerder gezien, maar kan het niet echt meer vinden. Kun je een factuur van Privium Plus krijgen om bij je werkgever te declareren terwijl je deze via AMEX Platinum hebt?
@Fl Andersom in ieder geval wel: eerst aanmelden voor Privium Plus (= factuur) en daarna via AMEX aanmelden zodat je een creditfactuur en terugbetaling krijgt. Daarna lijkt het mij niet (factuur gaat naar AMEX), maar weet ik niet zeker.
Excuses als dit al voorbij is gekomen, maar kan het me niet herinneren. Wanneer je vliegt met enkel Privium, zonder SkyPriority, hoe omzeil je dan de lange rijen buiten? Hoop een collega de juiste kant op te sturen - iemand die ons wijzer kan maken?
Momenteel is er een stop voor nieuwe Privium lidmaatschappen vanwege de vele aanvragen. Hoe zit met nieuwe AMEX Platinum kaarthouders? Je betaald immers wel direct voor je Privium. Moet je dan het Privium lidmaatschap via Privium aanvragen (en zit er dan wel of niet een stop op) of loopt dit automatisch via AMEX zoals bijv. bij de Prority Pass? Heeft iemand hier recent ervaring mee?
Loopt automatisch via AMEX, je vraagt het aan via de Platinum website. AMEX recent gesproken over de lange doorlooptijden voor de irisscan, het antwoord is dat zij daar helaas niets aan kunnen doen. Het is mij niet helemaal duidelijk of de ledenstop ook betekent dat je niet meer aangemeld wordt als lid. In mijn geval is dat namelijk twee keer wel gelukt. Het maken van een afspraak duurde echter, respectievelijk, drie (mijzelf) en zes maanden (mijn vrouw). Maar in beide gevallen is het me gelukt om binnen een week een afspraak te maken. Hoop dat je hier wat aan hebt!
Aanvulling op @Dan1 : officieel gaat het automatisch via Amex. In praktijk heb ik twee keer zelf moeten bellen omdat Privium van niets wist. Zou er dus wel "bovenop" zitten.
Het gaat niet automatisch, je moet je zelf aanmelden. Ik heb hier pas Centurion over gesproken en zelfs daar loopt het stroef. Je kan het beste op een moment proberen om er gewoon langs te gaan. Er zijn voorbeelden waarbij adspirant-leden toch ineens terecht konden om hun lidmaatschap te activeren. Het ligt aan de bezetting van de Kmar; die is namelijk noodzakelijk om je irisscan te maken (en je id-bewijs te checken).