Dat is inderdaad ook al een tijdje zo in de ClubLounge landside. Is het eten en drinken nu vergelijkbaar als daar in de lounge West? Zit er erg mooi uit inderdaad!
Voor degene die geen Privium heeft, geen proefabonnement heeft gehad én de afgelopen twe jaar geen Privium lid is geweest: Gratis Privium Plus proeflidmaatschap van 4 maanden, te activeren voor 1 november via https://pearlcard.com/service/een-gratis-privium-plus-proeflidmaatschap-voor-4-maanden/ Via Google kom je wel op een gratis Pearlcard die daarvoor nodig is (en verder niet veel voorstelt).
Via deze link kun je de pagina bekijken zonder in te loggen. Waarschijnlijk ook geen Pearlcard nodig: https://pearlcard.com/een-gratis-privium-plus-proeflidmaatschap-voor-4-maanden/ Let wel even op het volgende:
Is dit iemand gelukt? Want als ik het formulier invul krijg ik de volgende melding: Kan het juiste lidmaatschap niet bepalen. Neem contact op met ons Customer Contact Center voor assistentie: +31 20 601 4222
Ik kreeg ondanks die melding wel een bevestigingsmail en heb nu een afspraak gemaakt voor het inlezen van de irisscan.
Wellicht een stomme vraag, maar het volgende. Iemand ervaringen met het nieuwe security filter in vertrek 1? Toen ik er van de week vluchtig langsliep leek er geen scheiding te zijn na de poortjes waar boardingpassen worden gescand en waar de privium poorten staan. Is er net als in het non-schengen filter nog een poort op de verdieping? En hoe staat het meer in het algemeen met de wachttijden op het moment? Dank voor de reacties alvast!
Wat ik mij kon herinneren toen ik eind Mei vloog en naar boven ging op het nieuwe gedeelte gelijk bij de entree en dus vóór de incheck balie, is dat er boven geen privium poorten of iets dergelijks staan maar wel een personeelslid van Schiphol, waarna ik bij het vertellen dat ik Privium had (zonder kaart te laten zien) een lintje werd open gedaan en naar voren werd begeleid. Ik mag hopen dat dit wel gaat veranderen naar een iets beter systeem.
Gister en maandag in de Privium ClubLounge West geweest trouwens. Wat een heerlijke plek, rustig en een verrassend lekker menu aan eten! Vind het eerlijk gezegd een groot pluspunt dat door Covid-19 er nu geen buffet is maar een bestelsysteem.
Ga weg, ontzettende bedelaar. Een handjevol posts, en de helft gaat over het scoren van referrals. Je probeert te profiteren van een forum dat zijn bestaansrecht ontleend aan de bijdragen van vele anderen, zonder zelf iets van waarde toe te voegen. Scheer je weg, alsjeblieft.
een enorme verbetering...pfff bijna niet voor te stellen dat ik feb2020 mijn laatste vlucht heb gehad...
Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van Privium en de airside lounge. Echt een fantastische lounge met ruim en goed aanbod kwa eten en drinken. Daarnaast is de lounge ook lekker rustig en heeft het een mooie aankleding. Ik ben ook heel erg tevreden hoe snel en efficiënt de irirsscan werkt. Je bent zo van schengen naar niet-schengen. Echt top!
Zoals benoemd door sommigen de nieuwe lounge is exact zoals een lounge moet zijn. Sfeervol. Stijlvol. Goeie koffie. Hapjes / eten / sapjes op bestelling. We liepen eerste de KLM lounge in; afgeladen vol, omgedraaid en onze nieuwe stek gevonden.
Ondertussen al aan boord maar volgens mij heb ik jullie daarzo gezien. Zaten jullie er net? 2 personen Lichtblauw t-shirt + spijkerbroek in een hoek.
Hahah yes! Jij praktiseerde het fast breakfast concept en snel naar je vlucht! Was gezellig, moeten we vaker doen zo haha Goeie vlucht!
Bedankt, jij ook. Ja, was laat...AirBaltic, 3 vluchten die afgehandeld worden door 2 Dnata dames en elke keer gezeik met Pax die via KLM hun vlucht geboekt hebben. Uiteindelijk staan we wel momenteel na 45 minuten nog steeds aan de gate.
Ik was van plan AirBaltic eens uit te proberen maar lees steeds minder positieve verhalen. Hopelijk terug vanuit hun thuisbasis een betere ervaring.
Kom een dag later aan dan gepland (en geboekt), en sta op Privium P1 geparkeerd. Hoe gaat het bijbetalen voor een dag extra? Bij aankomst in de Privium lounge regelen, of melden bij Schiphol Parkeren? Heb Privium een mail gestuurd, volgens de autoreply kan ik binnen 10 werkdagen (!) een reactie verwachten. Kan ook nergens een faq hierover vinden, best raar eigenlijk.