Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

  1. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Klinkt erg bekend helaas :(

    Reken er maar niet op. Was herhaling van de heenvlucht ondanks dat ik pro-actief mijn bagage op het vliegveld al geregeld had. Vooral de bagage is een drama.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  2. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Gewoon bij het uitrijden je kaart invoeren. De slagboom gaat pas open als je daarna ook een betaalkaart ingevoegd hebt. Heel makkelijk ;)
     
    Urbanjazz en ppt vinden dit leuk.
  3. RickFlyer

    RickFlyer Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Het ergste van al is dat die 10 werkdagen niet eens een ruime schatting is maar de harde werkelijkheid...
     
    ppt vindt dit leuk.
  4. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    De klm lounge en aspire lounge waren beide dicht om 05:30 behalve de privium express lounge. De lounge was leeg. Lekker rustig. De catering was beperkt. De broodjes waren nog niet klaar. Waarschijnlijk hadden ze niet gerekend op een bezoeker ;)

    Daarnaast is mijn kaart ( 2 jaar geleden aangevraagd) geldig zonder enige vorm van heractivatie ivm credit card upgrade. De persoon achter de balie melde dat je kaart gekoppeld zit aan het paspoort. Zolang die geldig is, kan je het gebruiken. :cool:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MoonJ, Thijsk, Urbanjazz en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Dat ga ik ook een keer proberen :cool:
     
  6. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Betekent dit als ik volgend jaar een downgrade zou doen van Platinum, de Privium kaart in theorie zou blijven werken?

    Stom, had hem in 2019 opgezegd toendertijd, maar wel altijd de kaart in m'n mapje gehouden. Had hem dus gewoon kunnen blijven gebruiken. :D Nu ondertussen alweer een nieuwe via AMEX, en dan Plus i.p.v. Basic. Wat me trouwens toch wel heel erg bevalt. Volgende keer maar eens de Express lounge uittesten.
     
  7. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    Ik had twee maanden geleden nog een green card. Toen werkte privium ook. En off topic de platinum kaart nog voor een centurion lounge gebruikt.
     
    Amsterdam en MoonJ vinden dit leuk.
  8. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    Ik was deze week in Privium landside en airside (west). Airside heeft de komende dagen nog een uitgebreidere collectie sterke drank, omdat ze de voorraad van het VIP center opmaken daar. Voor de liefhebbers..
     
    Thijsk, VinceG, lloydje33 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Jammer dat ik volgende week 08:30 s'ochtends vlieg, anders had ik ze wel willen helpen met de voorraad opmaken, ik draag graag mijn steentje bij.:p
     
  10. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Is de lounge achter de security in de Schengen zone nu goed genoeg om de normale lounge voor de security over te slaan?
     
  11. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    Vergelijkbare kwaliteit. Het is rustiger voor de security. Gezien het om een afgesloten ruimte gaat. Airside is een ruimte met vier wanden in de terminal.

    Ik was vandaag in lounge voor security en viel me op hoe weinig stop contacten ze hebben. Slechts een tafel. En daar zat iedereen met z’n laptop.
     
  12. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    In tegenstelling tot de non-Schengen, die er echt op voorruit is gegaan. Had ze elders ook geplaatst, maar hier nogmaals de foto’s die ik van de week heb gemaakt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jack of all trades, Grouchy, VinceG en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Nieuwe non-Schengen is inderdaad fantastisch. Goede gerechten, direct klaargemaakt. Maar gezien de opzet vraag ik me af hoe het gaat als het er druk is.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  14. pw1979

    pw1979 Blue Tier

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    497
    Trofeepunten:
    63
    Ik loop in ieder geval niet meer door naar de KLM lounge. Ik vind de Privium nu veel fijner. Maar is nu inderdaad nog wel erg rustig. Even afwachten hoe het gaat, maar het is zijn geld meer dan waard nu.
     
    Boudewijn en FlyingFonz vinden dit leuk.
  15. upload_2021-9-19_0-46-11.png

    Ik zag dit nog niet in het forum staan, maar Privium biedt op https://join.bidroom.com/privium/nl...er_page&utm_campaign=july_2020&utm_content=nl gratis toegang tot Bidroom , anders 49 euro. De halve finalist Young Business Award mocht op Emerce een advertorial kopen en dat verklaart waarom de kromme vergelijking "Netflix van de reisindustrie" de kolommen haalt. Misset, ietsjes objectiever, want hopelijk onbetaald artikel, schrijft

    Door de opzet van het platform is Bidroom in de meeste gevallen voordeliger voor zowel hotelier als gast. Die laatste krijgt een minimaal 5 procent lagere prijs en de hotelier hoeft in plaats van de 15 tot soms wel 25 procent commissie die de grote OTA’s rekenen, slechts 5 procent te betalen. En dat geld gaat naar de gast, niet naar het boekingsplatform. Meer dan 5 procent kan ook, zo kan een hotel zelfs yielden met vraag en aanbod.

    The Guardian was destijds wel enthousiast.

    Inloggen via Facebook was nog niet hoopgevend.

    upload_2021-9-19_1-32-17.png


    Eerste testje, BW Plus in Amstelveen: niet slecht. Hier officiële prijs:
    upload_2021-9-19_1-6-4.png
    Hieronder de prijs via Bidroom

    upload_2021-9-19_1-6-39.png

    Tweede testje, destrastreus voor Bidroom (Krakow, Hilton Garden Inn Krakow Airport)

    Prijs via Hilton:
    upload_2021-9-19_1-15-41.png
    Prijs via Bidroom

    upload_2021-9-19_1-15-58.png

    Claim dat ze flink goedkoper zijn dan booking (22 op 23 sep), is onzin

    upload_2021-9-19_1-18-2.png

    Vandaag nog even naar Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport, Schiphol? Maar beter direct boeken. Op Radisson (met ontbijt):
    upload_2021-9-19_1-30-43.png

    Bij Bidroom gewoon 15 euro er bovenop. Bah.

    upload_2021-9-19_1-31-14.png
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.png
      image.png
      Bestandsgrootte:
      41,1 KB
      Weergaven:
      5
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2021
  16. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Met het vervallen van veel corona maatregelen afgelopen zaterdag, is ook het self service buffet weer terug in de Privium lounge. Ben hier persoonlijk wel blij mee omdat het toch redelijk lang duurde voordat je je bestelling kreeg als het wat drukker was.
     
    MoonJ, FlyRemco, VinceG en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Ah ik vind het erg jammer, want persoonlijk gezien was het menu wat je kon bestellen 'luxer' dan een self service buffet. Wat lag er zoal?

    Ik vond de broodjes zalm / oude kaas en de frituur snackies erg lekker moet ik zeggen namelijk!
     
  18. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Gelukkig, want daar heb ik het ook over, dus mijn kaasstengels zijn er nog steeds!:D
     
  19. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Eens! En van de week kwamen ze zelfs bij ons tafeltje meermaals vragen of we nog iets wilden eten / drinken. Groot verschil met KL waar je in de rij mag staan om iets te krijgen.
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  20. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1.718
    Trofeepunten:
    253
    Zo, komende "runs" maar eens gekoppeld met proefpakket Privium.. Kijken of dit bevalt en anders is gratiezzz 4 maandjes Privium ook prima
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2021
    Ruut, jphorn, MichaelNight en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina