"Platinum level wordt veel leuker" en andere nieuwtjes van webinar KLM

Discussie in 'Nieuws' gestart door FindingFlyer, 25 okt 2022.

  1. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.400
    Leuk Bevonden:
    1.200
    Trofeepunten:
    223
    tsja, zit al 7 maanden in spanning te wachten ;)
     
  2. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    570
    Trofeepunten:
    123
    8 maanden ondertussen ;)
     
  3. MartijnV

    MartijnV Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Geen idee wat mijn platinum status me de afgelopen maanden nou heeft opgeleverd. Vlieg vooral Amsterdam Nice. Geen enkel verschil gold of platinum. Behalve stoel voorkeur. Maar daar heb je dan weer niets aan met een partner met gold status.
     
  4. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Ik vrees dat ze niet echt iets "extra" hebben om aan platinum deelnemers te geven, anders dan gold te verslechteren.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  5. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.400
    Leuk Bevonden:
    1.200
    Trofeepunten:
    223
    daar ben ik ook bang voor, dus de melding dat het "veel leuker" gaat worden was te snel en ondoordacht
     
  6. pw1979

    pw1979 Blue Tier

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    518
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb nog wel profijt hoor van Platinum. Ik krijg heel regelmatig een upgrade binnen Europa (minstens 1x per maand, maar ook wel eens 4x achter elkaar). IC vlieg ik Business en dan komen ze altijd als eerste even mijn order opnemen voor het eten, zodat mijn keuze er gegarandeerd is. En door de UXP heb ik ook toegang tot de PA die gewoon hartstikke goed werkt.

    Meer is altijd beter, maar heb zelden te klagen over KLM.
     
    MrH, Javadest, rickbeerendonk en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. OllieD

    OllieD Newbie

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    42
    Trofeepunten:
    18
    ^^
    Wat bijzonder, dat heb ik de laatste 4 jaar bij KLM als platinum niet gekregen. Air France daarentegen veel attenter.
     
    Ruut en Ready2Board vinden dit leuk.
  8. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Ruut vindt dit leuk.
  9. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.200
    Leuk Bevonden:
    1.054
    Trofeepunten:
    223
    De meeste aandacht van het personeel krijg ik als ik vlieg wanneer ik jarig ben...
     
  10. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    570
    Trofeepunten:
    123
    Urbanjazz, OllieD, arjen05 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    490
    Trofeepunten:
    63
    Hmmm. Dus je hebt betaald voor iets dat je niet krijgt. Dus das niet erg?
     
  12. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    623
    Trofeepunten:
    348
    Wel als je meteen de T belt om te klagen.
     
    Menno en FlyingBlob vinden dit leuk.
  13. NisshinMaru

    NisshinMaru Blue Tier

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    143
    Trofeepunten:
    43
    Ben ik de enige die zich kapot irriteerde aan dit artikel maar misschien nog wel meer aan meneer Walter Ploos.. "Meneer Platinum, AKA Walter Ploos" heeft dus zelf de Telegraaf gemaild... onder zijn eigen naam ook nog in de krant... "Want ik ben Frequent Flyer en wordt minder goed geholpen dan dezelfde mensen die allemaal met hetzelfde probleem zitten. Nog dommer (sorry ik heb er geen ander woord voor) vind ik dat hij weet hoe het werkt als frequent flyer, zijn eigen plan trekt en vervolgens loopt te klagen.

    „We wachten nu in de lounge op onze vervolgvlucht. Wat een drama bij KLM, terug in de middeleeuwen.

    We wachten in de lounge..... terug naar de middeleeuwen..... Ik hoop zo dat meneer Ploos ook meeleest op dit forum vanaf zijn business class stoel.....eeuhm sorry vanaf zijn ECONOMY stoel in Air Europa HAHA!

    Een status hebben bij een airline is leuk en van de voordelen moet je genieten, maar bij overmacht - waarbij nog 200 mensen met hetzelfde probleem zitten - jezelf zo te kakken te zetten op internet is echt heel sneu...
     
    Roberto, ErwinLansing, Urbanjazz en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Walter Ploos maak jezelf maar kenbaar!..ik weet zeker dat je hier op dit forum zit:D:D

    Ik ben namelijk heel benieuwd hoe het dan in de middeleeuwen in de lounges op de luchthavens toeging..:p
     
  15. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.776
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Trofeepunten:
    428
    Willen jullie Walter wel even bij z'n volledige Adellijke naam noemen?
     
    NisshinMaru vindt dit leuk.
  16. pw1979

    pw1979 Blue Tier

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    518
    Trofeepunten:
    123
    Volgens mij mogen wij van zo'n ervaren reiziger toch wel verwachten dat hij weet dat je het beste gewoon zelf een fijn hotel boekt en de rekening naar KLM stuurt? Dat is sneller en je kan zelf kiezen.
     
    Roberto, VinceG en Ruut vinden dit leuk.
  17. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    Ja ik zou ook niet gaan zitten wachten tot KLM eindelijk wakker wordt en een beetje service gaat verlenen. Gewoon zelf verzorgen en achteraf klagen/kosten indienen. We weten inmiddels wel dat de service tot een dieptepunt is gedaald.
     
    FlyingBlob vindt dit leuk.
  18. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    570
    Trofeepunten:
    123
    Ho Ho, Buy on Board is nog niet geïntroduceerd. Dán is het dieptepunt qua service behaald.
     
  19. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.848
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Trofeepunten:
    358
    KLM heeft hier uiteraard al naar gekeken, maar Air France wil er nog niet aan.

    Hoewel het soms geen slecht idee zal zijn, althans, dat zeg ik omdat ik de beschikking heb over loungetoegang.
    Maar als je vanaf Budapest naar Parijs vliegt met Air France, en je krijgt een bekertje water of vruchtenstap en een koekje ter grote van een E2 muntstuk dan kan je dat eigenlijk ook geen onboard service meer noemen natuurlijk.

    Passagiers die dus geen lounge toegang hebben en verwachten wat aan boord te krijgen zijn dan toch teleurgesteld, met buy on board kan je dat weer opvangen.
     
    FlyingBlob en VinceG vinden dit leuk.
  20. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    290
    Trofeepunten:
    63
    Ik koop liever een goed broodje dan dat ik een gratis oud bruin broodje kaas eet?
    Punt is natuurlijk wel dat ik er geen probleem mee heb om iets te kopen in combinatie met een goeikoop ticket. Alleen KLM heeft die al een tijdje achter zich gelaten en als je 500 Euro betaald voor een retourtje BCN en dan nog mag bijbetalen voor een broodje dan haak ik af?
     

Deel Deze Pagina