Miles voor Tripadvisor reviews

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door RobertFB, 15 sep 2015.

1. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Miles zijn hier ook weer bijgeschreven. Mijn eigen administratie en het aantal bijgeschreven miles komen voor 95% overeen. Gezien de devaluatie van het aantal punten per review stop ik denk met schrijven.

Hopen dat FlyingBlue snel weer een samenwerking aangaat met een soortgelijk bedrijf ;)

Flying doc vindt dit leuk.
  2. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    ik heb ze ook ontvangen, maar zie ook de devaluatie hakt erin. Ik heb 4-1 nog twee hotelreviews gedaan voor 150 elk. Nu nog maar 20. Die 18000 per jaar gaat me blaren op mijn vingers kosten. Maar ach ik stop dan op 200 woorden.
    En inderdaad hopen op een nieuwe actie die zo lucratief is. En dat we elkaar hier daar snel van op de hoogte brengen.

3. TravelTheWorld195

TravelTheWorld195 Silver Member

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik heb 600 miles bijgeschreven gekregen. Zeer vreemd aangezien ik een bevestigingsmail heb gekregen dat ik al op ruim 1200 miles stond voor de desbetreffende maand. Wie te contacten: Tripadvisor of KLM?

4. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    886
    Trofeepunten:
    348
    @BWempe TripAdvisor lijkt me, dat is de uitkerende instantie die z'n administratie op orde moet hebben.

Heb gelukkig zelf nog voor de devaluatie dit weekend een aardige reeks reviews geschreven (hoewel ik één hotelreview had opgeslagen en pas gisteren heb voltooid...), dus deze maand zal ik nog een aardige zak miles meekrijgen. Maar met deze enorme devaluatie is het amper nog interessant er enige moeite in te steken.

TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  5. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Bij mij zijn gisteren de miles van TripAdvisor bijgeschreven. Toch weer 910 miles erbij:).

6. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ook nog even gechecked, en alle hotels (duurdere, goedkopere, hotels met veel beoordelingen en weinig) die ik tegen gekomen ben: 5 miles.

Ben wel benieuwd wat de achtergrond hiervan is. Allicht was het achteraf "te duur". Ik zal ze vanavond eens mailen, zodra ik reactie heb zal ik het hier delen.

Als dit permanent is, wel jammer, het was een mooie manier om je saldo ietwat aan te vullen.

7. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Er zijn ook nog hotels waar je 20 miles krijgt,maar voor zo weinig miles ga ik geen moeite meer doen.

jongesander vindt dit leuk.
  8. AndréFB

AndréFB Newbie

Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Volgens de email van TripAdvisor zou ik zo'n 300 miles krijgen. Vannacht zijn er ruim 1000 bijgeschreven en dat klopt aardig met m'n eigen berekening.
    Nu maar wachten tot het schrijven van reviews weer wat meer oplevert.

9. MartinR

MartinR Silver Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Is de mail van TripAdvisor over hun eigen punten en niet de miles die berekend worden voor FB?

RSC09 vindt dit leuk.
  10. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Klopt. Tripadvisor heeft een eigen punten systeem.

11. AndréFB

AndréFB Newbie

Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Dat ook, maar in de mail die ik bedoel staat: "Ga zo door. Tot nu to heb je ... Flying Blue Award Miles gespaard" etc. En dat aantal was flink lager dan wat ik uiteindelijk bijgeschreven kreeg.

12. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    886
    Trofeepunten:
    348
    @AndréFB Dat is natuurlijk ook een tussenstand, en vaak wel van een paar dagen eerder.

13. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    452
    Trofeepunten:
    63
    It was good while it lasted..... het hotel waar ik afgelopen nacht in verbleef (in Duitsland) is goed voor maar liefst 5 miles! Ik kan niet wachten deze vorstelijke premie te verdienen.

14. Stormbreaker

Stormbreaker Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb vandaag 930 miles bijgeschreven gezien. Dat is volgens mij nog niet alles maar goed. Hopelijk komen de overige miles ook binnen een afzienbare periode. Blijkbaar hecht KLM geen prioriteit aan de bijschrijving en wordt een administratieve termijn van 6 weken gehanteerd.

15. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    452
    Trofeepunten:
    63
    Ik vermoed dat de KLM/Flying Blue afhankelijk is van het tijdstip waarop Tripadvisor de gegevens verstuurt. Tripadvisor koopt deze miles van de KLM - wellicht is de devaluatie van de beloning toe te schrijven aan het feit dat er veel meer mensen recensies zijn gaan schrijven dan begroot. Die 18.000 per jaar ga ik zo niet halen....

16. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.361
    Trofeepunten:
    558
    Hoppa, 1500 er weer bij.:D

17. Egbert1970

Egbert1970 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Ik ben benieuwd wie volgende maand de 1500 nog red. Ik schrijf me blaauw maar je hebt al vijf reviews nodig voor 100 Miles. Dat zijn er 75 per maand. Nu kom ik op veel plekken maar dit is eigenlijk niet te doen.

18. Edwin

Edwin Newbie

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb er 1450 bij, mijn berekening kwam op 1525. Had 1 foto van 75 miles dus die telde zeker weer niet mee.

Jammer dat het opeens weer wordt verlaagd. Het ging ze denk ik iets te hard qua miles weggeven.

19. Bjorn

Bjorn Silver Member

Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Voor mij niet echt meer de moeite om veel reviews te schrijven. In het begin kwam ik al vrij snel aan de 1500.

20. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    452
    Trofeepunten:
    63
    Same here... jammer, maar helaas!

Deel Deze Pagina