Miles voor Tripadvisor reviews

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door RobertFB, 15 sep 2015.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.308
    Trofeepunten:
    558
    Veel vliegen.;) Naast tickets (1,5 meer als je KL/AF koopt) kopen met je AMEX, kun je Quality Observer worden bij KLM. Je kan via booking.com miles verdienen voor KLM, je kan diverse enquete invullen, hotels boeken via pointshound of rocketmiles, aankopen zoals jongensander zei op de FB site. Via hotels je punten omzetten naar miles. Heel veel manieren, zoals je hier kan zien (https://www.flyingblue.com/partners.html).

    PS: stel je ook eventjes voor in het daarvoor bestemde topic :)
     
  2. Egbert1970

    Egbert1970 Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Klopt, ik had die site al gezien, maar omdat daar ook tripadvisor niet vermeldt stond dacht ik er zijn misschien nog meer pareltjes ;-)
     
  3. Egbert1970

    Egbert1970 Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Nou de reactie van tripadvisor was......onze Nederlandse collega is lang afwezig wil je in het Engels verder. Ik heb geantwoord dat ik het wel even door Google translate gooi. Maar ook maar mijn Engelse reactie gegeven. .......

    Hun antwoord, de Miles staan er over twee weken bij... Ik heb inmiddels teruggereageerd dat ik dat geloof, maar dat ik twijfel over het aantal Miles, en dat ze die vraag niet beantwoorden.

    Ik heb er gisteren nog snel 400 bijgeschreven kijken of deze wel goed gaan.

    Lang leve de eigen administratie.
     
  4. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Bij mij zijn helemaal geen miles bijgeschreven, hoe kan ik het beste zorgen dat dit alsnog gebeurd? Ik voldoe wel aan alle door hen gestelde voorwaarden.
     
  5. Egbert1970

    Egbert1970 Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Wat ik te horen kreeg was eergisteren een mail met het aantal Miles. En daarop heb ik gereageerd. Het antwoord was dat ze er binnen twee weken bijstaan.
     
  6. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb een e-mail gekregen dat ik tot nu toe 910 miles heb gespaard van FB. Dan wil ik die wel even op mijn account hebben!
     
  7. Egbert1970

    Egbert1970 Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Dat zou dus nog twee weken duren. Ik kreeg een mail dat ik er 305 had. Terwijl mijn teller op 1500 stond. Ik wil dus graag die 1500 ;-).
     
  8. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
     
  9. Egbert1970

    Egbert1970 Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Ik ben er ook bang voor, maar ach de aanhouder wint.
     
  10. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.308
    Trofeepunten:
    558
    Mensen mensen, geduld is een schone zaak. "Houd er rekening mee dat het 6 (zes) weken kan duren voordat de Flying Blue Award Miles worden uitgekeerd voor een gepubliceerde beoordeling." Als je ze erna nog niet hebt, dan kan je TripAdvisor/FB contacteren.
     
  11. Egbert1970

    Egbert1970 Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Dank voor je reactie. Misschien kun jij het uitleggen dan aan mij, ik had dat van die zes weken namelijk gelezen.

    Vraag is wat is uitkeren van Miles. Ik heb in december 1500 Miles review gedaan. Ik krijg op 29/12 een mail dat ik 305 Miles heb gespaard. Mijn handmatig bijgehouden teller staat op 1500 plus.

    Dat ik die 305 ga krijgen dat geloof ik wel, en wanneer ...dat mag zes weken duren. Het gaat mij om de resterende 1200 Miles.

    Hoe weet ik of ik die ga krijgen, wanneer tellen ze mee. En in welke periode dan, de periode dat ze geplaatste zijn of de periode dat ze goedgekeurd zijn.
    Voor de duidelijkheid de recensies waren geplaatst en goedgekeurd voor datum mail. Wellicht een idee voor tripadvisor om naast de door hun gehanteerde punten ook de Miles inzichtelijk te maken in de profielen.
     
  12. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Heeft er volgens mij ook mee te maken dat het niet alleen hotels moet zijn, maar combinatie van hotels, restaurants etc
     
  13. Egbert1970

    Egbert1970 Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Klopt wat je zegt. Maximaal vier hotels tellen mee. Ik heb een goede mix. Bedankt voor het meedenken
     
  14. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dus per maand max vier hotels voor tripadvisor punten?
     
  15. Egbert1970

    Egbert1970 Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Nee voor de flyingblue Miles de rest kun je uit beoordelingen van restaurants, bezienswaardigheden en attracties halen. Het is goed te doen.

    Tripadvisorpunten heb je niet veel aan. Die geven alleen je status aan, maar brengen je nergens :)
     
  16. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Euh ja dat bedoelde ik ook. Nooit geweten. Vervelend ook, heb deze maand al meer gemaakt en had dat dus beter volgende maand kunnen doen....
     
  17. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.308
    Trofeepunten:
    558
    @Egbert1970 Mijn miles voor de Tripadvisor miles worden rond de 10e van de maand bijgeschreven. Meteen erna schrijf ik genoeg reviews voor 1500 punten. Dan krijg ik een paar weken later een mail met het aantal punten wat ik heb gehaald. Zijn ze minder dan 1500 (kan, door devaluatie van bepaalde hotels/bezienswaardigheden/restuarants), dan schrijf ik er gewoon een paar extra.
     
  18. Egbert1970

    Egbert1970 Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    @Fripsmaster wijkt jou aantal ook zoveel af. Ik bedoel bij mij maar 20%. Ik kijk het nog even aan, weet nu dankzij joudat het rond de 10e erbij komt. Verder krijg je tussentijds geen bericht. Net een paar dagen voor het eind van de maand?
     
  19. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik heb even gezocht, maar kan zo niet vinden dat je max vier hotels kunt reviewen. Kan iemand een linkje / quote van de bron geven?
     
  20. Egbert1970

    Egbert1970 Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Google even op flying blue en tripadvisor. Dan onder veelgestelde vragen, de zesde vraag.
     

Deel Deze Pagina