Miles voor Tripadvisor reviews

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door RobertFB, 15 sep 2015.

  1. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Klein berichtje in de Holland Herald van september... vanaf het einde van deze maand zou het schrijven van reviews in Tripadvisor Flying Blue miles opleveren. Geen details over hoeveel miles een review oplevert. Kan nog nergens anders bevestiging vinden, maar in het verleden was het ook al mogelijk bij andere airlines miles te verdien (o.a. MIles & More).
     
    SvnKngs, Carel1 en Flying doc vinden dit leuk.
  2. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    • Spaar maximaal 150 Flying Blue Award Miles door een beoordeling te plaatsen op TripAdvisor
    • Je kunt maximaal 1500 Flying Blue Award Miles per maand sparen (maximaal vier hotelbeoordelingen per maand voor Miles)
    • Het aantal Flying Blue Award Miles dat je spaart verschilt voor elk hotel, attractie of restaurant dat je beoordeelt

    Zie hier de details: https://www.tripadvisor.nl/FlyingBlue
     
    FlyingQueen, Ottorockit, Carel1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Bedankt voor de link, kevin990! Het aantal miles per beoordeling lijkt voor sommige onderwerpen een beetje mager - 10 voor een restaurant of attractie. Daarentegen 150 voor een hotel, dat is mooi
     
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Tof! Dan kan ik zo een paar reviews copy/pasten die ik ook voor holidaycheck.com heb geschreven.:D
     
    Flying doc, RSC09 en DirkOnTour vinden dit leuk.
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Even de meest gestelde vragen gelezen en de interessantste aspecten uitgelicht:
    - recensie MOET in het Nederlands om in aanmerking te komen voor Award Miles.
    - je kan van dezelfde attractie, hotel, restaurant, etc. meerdere recensies plaatsen (iets wat volgens mij niet kan bij holidaycheck.com). De voorwaarde is wel dat bij accommodaties en attractie er 3 maanden tussen moet zitten na je publicatie van de recensie. Bij restaurants is dat 1 maand.

    Verder zie ik je dat je ook extra miles krijg voor het plaatsen van foto's in je reviews; 5 voor een foto bij een restaurant of attractie en 75 voor een foto van het hotel. Dus een snel kiekje maken bij je hotel en 75 miles extra.;)
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Het is wel leuker en sneller dan een Opinion Rewards Club enquete (vaak ook 10 miles) invullen. :D
     
  7. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Zojuist wat reviews (1500 punten) geschreven. Invullen gaat zeer gemakkelijk en met de fotobonus erbij redelijk verdienen.
    Alles kleine beetje helpen hé :)
     
  8. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Als je elke maand een max aan punten binnenharkt (nog geen 10 min) heb je mooi een retourtje in Y naar SVO. Ik vind het een prima plan, kijken hoe lang het duurt voor de eerste devaluatie komt.
     
    RobertFB en RSC09 vinden dit leuk.
  9. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Daar ben ik dan ook mee opgehouden, Opinion Rewards Club is niet de moeite waard. Tripadvisor recensies schrijven is ook veel leuker - ook al spammen ze je een paar keer per week
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  10. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Week? Paar keer per dag!
     
  11. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Hoelang zal het duren voordat de miles zijn bijgeschreven?
     
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Opinion Rewards Club in de VS zetten de miles meteen in je account, waarschijnlijk in EU ook.
     
  13. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    De ORC-miles staan uiteraard direct in je ORC-account, maar bij mij duurt het vaak rond de twee dagen voordat de miles in m'n Flying Blue account staan.
    Erg snelle afhandeling altijd:)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  14. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Max zes weken volgens de kleine lettertjes.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  15. charley020

    charley020 Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    De kleine lettertjes...ik heb net mijn eerste 3 reviews in het Engels geschreven :( ik ben benieuwd!
     
  16. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Oeps, daar krijg je geen miles voor, alleen voor reviews in het Nederlands!

    Zo kun ke bijvoorbeeld ook Miles & More Miles sparen, maar dan alleen voor reviews in het Duits.
     
  17. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Iedere maand 1500 miles met 10 minuten werk inderdaad en altijd leuk om een hotel te laten weten dat je hun service waardeert!
     
  18. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Handig, ook maar eens mijn TripAdvisor account eens serieus in gaan zetten dan! Let nog wel even op deze opmerking:

    V: Hoeveel beoordelingen moet ik schrijven op TripAdvisor?
    A: Je moet iedere maand minstens één Nederlandstalige beoordeling publiceren over een accommodatie, attractie of restaurant. Je kunt tot 1.500 Flying Blue Award Miles per maand verdienen. Het aantal Flying Blue Award Miles dat je per beoordeling wordt aangeboden, wordt zichtbaar wanneer je de beoordeling aan het schrijven bent. Voor accommodaties geldt een uitzondering: er worden slechts 4 (vier) gepubliceerde beoordelingen per maand per deelnemer meegeteld voor het toekennen van Flying Blue Award Miles.
     
  19. Warakia

    Warakia Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Jammer dat je nergens in je account kan terug vinden hoeveel punten je al hebt verzameld.
     
  20. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Ook maar aangemeld. Alle miles zijn welkom.
     

Deel Deze Pagina